- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zijn wat problemen met de schouders, bij bench had ik er het meeste last van dus deze op een laag pitje gezet.Netjes allemaal! Lekker rustig aan op de bench om die OHP verder omhoog te krijgen!![]()
klopt, worden ook steeds gevoeliger lijkt het wel.Altijd maar weer die Delts....heeft iedereen wel denk ik....is gewoon blessuregevoelig![]()
Ik zou het doen, heb er meerdere keren proberen *door*heen te trainen, maar de laatste keer (lang geleden) heeft denk ik permanente schade aangericht.
er doorheen trainen is niet meer aan de orde, als ik een beetje bezig wil blijven met gewichten moet de zaak wel heel blijven. een pijntje kan je wel eens negeren, maar eigenlijk niet te langIk zou het doen, heb er meerdere keren proberen *door*heen te trainen, maar de laatste keer (lang geleden) heeft denk ik permanente schade aangericht.
iedere week een kilo erbij en dubbels lukken nog steeds, ik doe gewoon rustig verder.
yup, het is een leuke lift om te doen en een van de weinige lifts die ik een beetje goed kan, samen met deadlift wel mijn favoriete lifts.OHP is wel echt jouw stokpaardje, niet? Is het ook jouw favo-oefening op het moment?
In ieder geval wel echt top man![]()
klopt, worden ook steeds gevoeliger lijkt het wel.
gewoon er een beetje omheen trainen dan maar.
ben ik een tijdje geleden ook mee bezig geweest, maar toen toch weer naar de ''gewone'' ohp terug gegaan en veel minder gaan benchen, gaat inderdaad weer stukken beter met de schouder(s) en ga zachtjes aan weer wat lichte setjes doen met bechen.Ik doe sinds een tijdje landmine press als OHP variant. Geen schouderklachten meer!

Ik denk die Bamboo Bench Press ook wel heeft bijgedragen aan herstel van je schouder...iig dat wordt wel altijd geadviseerd....doe je die nog?ben ik een tijdje geleden ook mee bezig geweest, maar toen toch weer naar de ''gewone'' ohp terug gegaan en veel minder gaan benchen, gaat inderdaad weer stukken beter met de schouder(s) en ga zachtjes aan weer wat lichte setjes doen met bechen.
yup, zo is het ookShit happens, verlies pakken vergeten en volgende keer weer volle bak!
dat denk ik ook wel, doe deze nog steeds in mijn wu setsIk denk die Bamboo Bench Press ook wel heeft bijgedragen aan herstel van je schouder...iig dat wordt wel altijd geadviseerd....doe je die nog?
dat been/heup blijft een zwakke plek idd, had een klein beetje hoop dat het allemaal wat sterker was geworden omdat ik de laatste weken veel squat en deadlift, maar dat is dus niet zo, 120 kg is weer zo een beetje het eindpunt op squat, misschien op een goede dag nog eens een wat zwaardere single maar veel meer gaat het niet worden.Heupklachten met SQ ? idd flink volume...als je klachten krijgt zou ik ook niet onder de 5 reppies gaan, blijft altijd wel gevoelig denk ik...wat denk jij?
kramp in bovenbeen, glute en onderrug, gewoon een beetje beroerd ervan, vandaag de hele dag het gevoel of alles bont en blauw isKramp in de wat? Ach, het kan niet altijd feest zijn. Volgende keer beter.