- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ooow kee

Da's minder leukkan de klok er op gelijk zetten, bench gaat weer iets boven de 90 kg.
dus gaan de schoudertjes weer lopen vervelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooow kee

Da's minder leukkan de klok er op gelijk zetten, bench gaat weer iets boven de 90 kg.
dus gaan de schoudertjes weer lopen vervelen

,dan wel een schijfje erbij! Meer eten is ook meer liften
Kcal in versus Kcal outMisschien een beetje variëren met voorover hangen met je gezicht iets naar beneden en je benen naar achteren (meer borst).
vreten en zuipen ga ik ook nooit uit de weg hoor, en dat is niet alleen in de decembermaandGenoeg volume op de deads inderdaad hoor. Vreten en zuipen hoort er soms gewoon bij Droop, dat is leven![]()

het gaat met deze overvloed aan kcals wel wat gemakkelijker, maar als ik net zoveel moet verbranden dan dat ik binnen krijg moet ik ongeveer 24/7 aan de bak met gewichtendan wel een schijfje erbij! Meer eten is ook meer liftenKcal in versus Kcal out

is eigenlijk precies wat is doe, chestdipsMisschien een beetje variëren met voorover hangen met je gezicht iets naar beneden en je benen naar achteren (meer borst).
leeftijd valt wel mee hoor, denk dat ik nog niet eens op de helft benHeb je log wat doorbladerd.
Gezien je leeftijd echt top man! Kunnen er vele een voorbeeld aan je nemen.

dus je gaat 100 worden?leeftijd valt wel mee hoor, denk dat ik nog niet eens op de helft ben![]()

ligt natuurlijk aan je doelstelling met dips: borst of tries, als ik voor mezelf spreek ligt het accent op tries, ik trek mn knieën een beetje op en daardoor kantel je je bekken en blijf je wat rechter/vertikaler zeg maar, armen paralel, dan pak je hem wel hardis eigenlijk precies wat is doe, chestdips
voel het ook wel goed in mijn chest, voor een rep of 5, dan ga ik op mijn schouders, dat heb ik ook met benchen, als het wat hoger in reps gaat met stevig gewicht dan ga ik echt met mijn schouders werken.
dat moet lukken, we zijn ontzettend goed bezig
doel voor mij is echt chest, dus beetje voorover dippen zoals @RaceRookie al aangaf.ligt natuurlijk aan je doelstelling met dips: borst of tries, als ik voor mezelf spreek ligt het accent op tries, ik trek mn knieën een beetje op en daardoor kantel je je bekken en blijf je wat rechter/vertikaler zeg maar, armen paralel, dan pak je hem wel hard
Variëren is altijd wel goed
voor dit jaar.....

Als je die eerste 2 doelen nog haalt op je ouwe leeftijd, ben je een topper!
moet voor mezelf, om een beetje fanatiek te blijven altijd wel een doel hebben, een soort van stip aan de horizon waar ik naar toe kan werken, een pl wedstrijd om naar toe te werken zit er voor mij niet meer in, dus dan maar zoiets.
80 kg is een flinke kluif hoor, echt veel en hard aan werken de komende maandenGa je halen! Ik ga mee naar de 80 OHP, blijf je log volgen druk nu ook 2x 60KG, game on!
heel blijven zowel lichamelijk als mentaal is heel belangrijk natuurlijk.Happy 2020
....lekker doorgaan.....maar vooral heel blijven heb ik nu ook weer ondervonden, pik de signalen op