MuscleMeat

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.262
training 28-12

squat (h)
15x30
8x60
6x90
2x110
2x117.5
2x117.5
2x117.5
2x117.5
2x117.5

bench (l)
10x30
10x50
10x67.5
10x67.5
10x67.5

deadlift (sumo) (m)
5x50
5x80
3x110
3x130
3x150
3x150
3x150

dips
10-10-8

klaar :)

squat even niet verhogen, is even zwaar genoeg, eerst weer wat snelheid erin krijgen
bench wel verhogen volgende keer
dl loopt nog steeds goed
dips blijven ruk :D,
vreten en zuipen is niet goed voor de conditie, maar daar gaan we volgend jaar aan werken.

Genoeg volume op de deads inderdaad hoor. Vreten en zuipen hoort er soms gewoon bij Droop, dat is leven :thumb:

Heb je log wat doorbladerd.
Gezien je leeftijd echt top man! Kunnen er vele een voorbeeld aan je nemen :) .

• #3.267
Genoeg volume op de deads inderdaad hoor. Vreten en zuipen hoort er soms gewoon bij Droop, dat is leven :thumb:
vreten en zuipen ga ik ook nooit uit de weg hoor, en dat is niet alleen in de decembermaand :D
het is natuurlijk wel weer even slikken als ik op de weegschaal ga staan...………...op 2 januari
dan wel een schijfje erbij! Meer eten is ook meer liften :P Kcal in versus Kcal out
het gaat met deze overvloed aan kcals wel wat gemakkelijker, maar als ik net zoveel moet verbranden dan dat ik binnen krijg moet ik ongeveer 24/7 aan de bak met gewichten :D
Misschien een beetje variëren met voorover hangen met je gezicht iets naar beneden en je benen naar achteren (meer borst).
is eigenlijk precies wat is doe, chestdips
voel het ook wel goed in mijn chest, voor een rep of 5, dan ga ik op mijn schouders, dat heb ik ook met benchen, als het wat hoger in reps gaat met stevig gewicht dan ga ik echt met mijn schouders werken.
Heb je log wat doorbladerd.
Gezien je leeftijd echt top man! Kunnen er vele een voorbeeld aan je nemen :) .
leeftijd valt wel mee hoor, denk dat ik nog niet eens op de helft ben :)

minstens!! :heart:

is eigenlijk precies wat is doe, chestdips
voel het ook wel goed in mijn chest, voor een rep of 5, dan ga ik op mijn schouders, dat heb ik ook met benchen, als het wat hoger in reps gaat met stevig gewicht dan ga ik echt met mijn schouders werken.
ligt natuurlijk aan je doelstelling met dips: borst of tries, als ik voor mezelf spreek ligt het accent op tries, ik trek mn knieën een beetje op en daardoor kantel je je bekken en blijf je wat rechter/vertikaler zeg maar, armen paralel, dan pak je hem wel hard
Variëren is altijd wel goed

• #3.271
dat moet lukken, we zijn ontzettend goed bezig
ligt natuurlijk aan je doelstelling met dips: borst of tries, als ik voor mezelf spreek ligt het accent op tries, ik trek mn knieën een beetje op en daardoor kantel je je bekken en blijf je wat rechter/vertikaler zeg maar, armen paralel, dan pak je hem wel hard
Variëren is altijd wel goed
doel voor mij is echt chest, dus beetje voorover dippen zoals @RaceRookie al aangaf.

• #3.272
training 30-12

ohp (h)
12x30
5x40
5x50
2x60
2x66
2x66
2x66
2x66
2x66

squat (l)
10x50
10x77.5
10x77.5

bench (m)
10x30
5x50
5x70
5x77.5
5x77.5
5x77.5

chins
5-5-5-5 bw

• #3.274
voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2020 !!

training 4-1

deadlift (sumo)
10x50
5x80
5x110
1x130
1x150
1x170
1x180

ohp
10x30
10x42.5
10x42.5
10x42.5

squat
10x50
5x80
5x100
5x100
5x100

beetje facepulls en db rows

moet nog een beetje detoxen geloof ik :toothpick:
bw was vandaag 84 kg, viel me eigenlijk nog wel een beetje mee :o
vanaf maandag weer gewoon vol aan de bak.
een nieuw jaar vraagt weer om nieuwe doelen, en ik heb bedacht om te focussen op de ohp en deadlift, het zou leuk zijn om daar nog eens wat nieuwe pr's op te zetten.
dl (sumo) zou een 210 kg moeten worden, en ohp zou 80 kg moet worden.
target voor de bench is 100 kg, maar dat is geen pr, en tegen de tijd dat ik die 100 kant drukken zal mijn schouder het al wel weer zat zijn.
squat zal gewoon mee sukkelen, daar gebeuren geen spannende dingen meer mee.

Als je die eerste 2 doelen nog haalt op je ouwe leeftijd, ben je een topper!

Mooie doelen!

Ga je halen! Ik ga mee naar de 80 OHP, blijf je log volgen druk nu ook 2x 60KG, game on!

Happy 2020
....lekker doorgaan.....maar vooral heel blijven heb ik nu ook weer ondervonden, pik de signalen op

• #3.279
Als je die eerste 2 doelen nog haalt op je ouwe leeftijd, ben je een topper!
moet voor mezelf, om een beetje fanatiek te blijven altijd wel een doel hebben, een soort van stip aan de horizon waar ik naar toe kan werken, een pl wedstrijd om naar toe te werken zit er voor mij niet meer in, dus dan maar zoiets.
Ga je halen! Ik ga mee naar de 80 OHP, blijf je log volgen druk nu ook 2x 60KG, game on!
80 kg is een flinke kluif hoor, echt veel en hard aan werken de komende maanden
we gaan het zien.
Happy 2020
....lekker doorgaan.....maar vooral heel blijven heb ik nu ook weer ondervonden, pik de signalen op
heel blijven zowel lichamelijk als mentaal is heel belangrijk natuurlijk.
dus niet al te vaak tot RPE @11 gaan. :D

Nee idd hard weglopen van @11 er zijn ook calculators voor, nou vooruit 3x/jr haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven