Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RPE11 is toch 1 rep nadat je al gekotst hebt?

af en toe wat grenzen verleggen moet kunnenNee idd hard weglopen van @11 er zijn ook calculators voor, nou vooruit 3x/jr haha
gaat wel ff duren hoor, maar zou moeten kunnenSodeju en jouw OHP is al zo sterk.......... Deadlift moet ook wel lukken Droop!![]()
yup, gekotst of out bent gegaan
ohp gaat bij mij ook altijd vrij gemakkelijk, mijn oude pr staat op 76kg dus er moet 4kg bij.Ohp ben ik echt verliefd op.... Ik ga je goed in de gaten houden op weg naar die 1X 80Kg... En uiteraard de rest van je doelen natuurlijk hé![]()
Ga je dan staan op die band of zo?
Kan ook in een powerrack, daar zitten onderin van die pinnen, speciaal hiervoor bedoeld, weet je wel
ja, dat is de andere mogelijkheid, maar bezet je wel weer een rek (niet erg voor ons thuislifters natuurlijkKan ook in een powerrack, daar zitten onderin van die pinnen, speciaal hiervoor bedoeld, weet je wel
)beetje dezelfde gewichten iddHadden mooi samen kunnen benchen als ik dit zo zie. Lekkere training hoor!!!
klopt, ga ik op staan, begonnen met groen, maar trok er al lekker aan
er op staan gaat prima hoor, maar als je het in een rack doet kun je nog wat spelen met de positie van de stiekKan ook in een powerrack, daar zitten onderin van die pinnen, speciaal hiervoor bedoeld, weet je wel
er op gaan staan voelt wel wat vreemd denk ik maar kan wel toch?
ook in de homegym is het de regel om geen apparatuur onnodig bezet te houden, en matriaal OP TE RUIMENja, dat is de andere mogelijkheid, maar bezet je wel weer een rek (niet erg voor ons thuislifters natuurlijk)
JUIST!!ook in de homegym is het de regel om geen apparatuur onnodig bezet te houden, en matriaal OP TE RUIMEN

wat gaat niet lekker? je schouder gewricht, of iets in de triceps zelf?andere oefening voor dips gaan doen
gaat niet lekker en gaat pijntjes geven
Pijn is fijn zeiden ze toch altijd?

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar je voelt zelf wel welke soort pijn het is. Bij de foute pijn zeker niet doorknallen.
bij mij is de linker schouder altijd de zwakste schakelwat gaat niet lekker? je schouder gewricht, of iets in de triceps zelf?
klopt, pijntje mag best maar moet na het trainen toch al weer wegtrekkenZe kunnen zeggen wat ze willen maar je voelt zelf wel welke soort pijn het is. Bij de foute pijn zeker niet doorknallen.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar je voelt zelf wel welke soort pijn het is. Bij de foute pijn zeker niet doorknallen.
Ik was ook niet serieus hoor, bij spierpijn/stijfheid kan je wel doortrainen, als je denkt dat gewrichten, pezen of banden betrokken zijn, pas dan meteen op!klopt, pijntje mag best maar moet na het trainen toch al weer wegtrekken
dit soort pijntjes gaan opbouwen, kan je nog dagen voelen als je doorgaat
op tijd afkappen dus
)