- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon ff lekker sleuren, nog even in de overdrive op het einde van de training

gewoon ff lekker sleuren, nog even in de overdrive op het einde van de training![]()

zeker wel !!

wel in deze log, toch

loopt wel lekker, en er zit nog wat ruimte......denk ik

respect hoor, bij mij zat er nauwelijks ruimte inloopt wel lekker, en er zit nog wat ruimte......denk ik![]()

wat kan er dan mis gaan? zijn ze lang genoeg, doe je ze goed om?dacht bij de 190 dl een keer straps te gebruiken ipv magnesium
ik haat die dingen, ga ze ook niet meer gebruiken.
heb van mezelf best een behoorlijke gripkracht, als ik mijn handen droog kan houden kan ik eigenlijk gewoon singles doen met max gewichtwat kan er dan mis gaan? zijn ze lang genoeg, doe je ze goed om?
OK, bij mij is het wel de gripkracht die tekort schiet. Doe je ook dubbel overhands, of mixed? Dat laatste daar heb ik dan weer een enorme hekel aanheb van mezelf best een behoorlijke gripkracht, als ik mijn handen droog kan houden kan ik eigenlijk gewoon singles doen met max gewicht
als ik zweethandjes krijg, is het meestal magnesium wat ik gebruik
heel soms liftingstraps, maar dan ben ik altijd gelijk het gevoel met de stang kwijt, en dan gaat het op een of andere manier niet naar boven.

doe altijd alles overhands, mixed grip is voor mij ook niet prettig om te doen ,er zit dan altijd een klein beetje een twist in je lift.OK, bij mij is het wel de gripkracht die tekort schiet. Doe je ook dubbel overhands, of mixed? Dat laatste daar heb ik dan weer een enorme hekel aan![]()