Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes zeg
dank U heren70 ohp!
En erna nog eens lekker 80+ wegdrukken met je bankjes...
Sterk!

het is toch een mooie set!dacht dat 4x180 een pr op reps zou zijn, maar die had ik al een keer gedaan
Volgende keer superlijm.
zekers, en ging best nog soepel
nope, gebruik eigenlijk nooit straps, altijd ruzie met die dingenNette train hoor, erg lekker die 4X180 (ook zonder dat het een pr is)
Gebruik je geen straps bij die gewichten?
of een beetje vloeibare magnesium, er staat gewoon een flesje klaar om te gebruiken

nope, gebruik eigenlijk nooit straps, altijd ruzie met die dingen
lekkere gewiggies Droop!3s worden nu wel te zwaar op de bench, volgende week maar 2s gaan doen

heel casual .... tot 140 is nog WU bij mijAls ik tijdens de wu boven de 130 á 140 kom gaan de straps om de polsen...

dat zou ik ook denken ... de echte gewichten bereikt inmiddels3s worden nu wel te zwaar op de bench, volgende week maar 2s gaan doen

gaat nog steeds beetje bij beetje vooruit.
beide oefeningen zaten tot nu toe elkaar niet in de weg, maar moet nu wel een en ander aan gaan passen, dit blijft niet samen gaan.Flinke benches en ohp’s. ik zou geen fatsoenlijke ohp’s meer kunnen na het benchen denk ik.
nog een lange weg te gaan, op naar de 100kg, de schouders houden het nog vol, dussss………..dat zou ik ook denken ... de echte gewichten bereikt inmiddels![]()