- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p*ssy's doen niet aan ohp-bench-deadlift-squat, plus alles wat daarbij hoortPfff... wat een OHP weer, ik kan mijzelf dus wel p*ssy noemen hierbij vergeleken![]()

eerste keer in het nieuwe schema, 1 topset, dus valt op zich wel mee, wel veel setjesZoals Neet zegt, wat een OHP heb je weer neer gezet..![]()
lekker blijven proberen boss, of gewoon eens een paar setjes tussendoor gooien, een ohp past altijd welop dit moment doe ik 3x10 OHP en sta te hijgen als een oud paard,OHP heb ik de meeste moeite mee, van alles
![]()
die 55 kan jij echt wel, en als 55 kan, komt 56 er ook wel een keer, enz..enz……...Inderdaad. Flinke OHP weer. Ik denk dat ik die 55kg net kan pakken maar dan houd het wel op.

ja komt wel weer, wel een goed ID met lager intensiteit en hogere frequentie ....houd ik in gedachten thnxlekker blijven proberen boss, of gewoon eens een paar setjes tussendoor gooien, een ohp past altijd wel
ook een beetje kwestie van frequentie

ging het al fout?verder nog een keer een cursus schijven wisselen doen, want dat heb je met dit programma wel nodig![]()
JAZEKERS

Stay focused!!!!! Je was weer in gedachte natuurlijk!! Zeeuws meisje

dit ekte schema gaat mij naar ongekende hoogte brengen

kan zeker een punt zijn, benieuwd wat dit gaat brengen. We blijven volgenwas al heel lang bezig met een low rep schema, zat net een beetje teveel tegen mijn max aan iedere keer en dat ging ten koste van de techniek.
dit schema heeft een boel veel reps en sets, maar het mooie hiervan is dat je na de topset aflaad, waardoor je techniek strak blijft.

o jee, verkoudheidsklachten, ademhalings problemen....

even en oneven...mooie afwisseling....stay focusedfront squat
8x30
5x50
3x62.5
5x62.5
7x62.5
4x62.5
6x62.5
8x62.5

ik volg gewoon het programma

gaat wel aardig eigenlijk,nog op laag gewicht dus goed te doen