XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training 9-5

deadlift ( sumo )
10x40
5x60
5x90
3x110
3x130
3x140
3x150
3x155

squat
10x40
5x60
5x80
5x5x100

sl deadlift
10x40
8x60
8x70
8x70

ab wheel
3x10

duur 1uur 15 min
legcurls vervangen door stiff leg dl

lekker gewerkt...schep maar eens een extra bordje vol...

op je treen dag is je metabolisme sky high kun je best wel cheaten...dit is je kans...moggu weer strak in het plan

training 11-5

bench
20x40
5x60
5x80
3x90
3x95
3x97.5
3x100
3x100

squat
10x40
5x60
5x6x80

ohp
5x40
5x45
5x47.5
5x50
5x52.5

bor
10x40
10x70
8x70
8x70

duur 1 uur 25 min
begin zo zachtjes aan wel wat kracht te verliezen, was zwaar allemaal en ik had veel tijd nodig
ben nu een week of 6-7 bezig en 4 kg afgevallen en zit nu op 88kg, middelomtrek is 5 cm minder geworden,er moet nog 3 kg af, dit zal zoals het nu gaat wel ten koste gaan van wat kracht maar dat neem ik dan maar voor lief

Toch een nette bench voor een cut. Nog even de laatste loodjes. :)

wellicht het volume wat terug schroeven maar met behoud van intensiteit....of 1 dag minder treene ....oeps!...haha

Toch een nette bench voor een cut. Nog even de laatste loodjes. :)
laatste set was wel een beetje zuchten maar het ging nog naar boven :D
de laatste loodjes zijn nog wel een week of 4-5 denk ik met mijn tempo, misschien de laatste 2 weken wat cardio erbij en dan ook even van de creatine af

je kan ook doorgaan met creatine voor wat meer energie / kracht...eeeey Droop?

je kan ook doorgaan met creatine voor wat meer energie / kracht...eeeey Droop?
yup, zou kunnen, maar dan komt de oude bodybuildert weer in me naar boven, en wil dan aan het einde van het cutten zoveel mogelijk definitie hebben :D, ik pak altijd wel aardig wat vocht met crea.
en dan weer snel verder met kracht bouwen ofcourse

Er staat hier ergens n topic met vochtafdrijvende voeding
ouwe pumpert...keep on keeping on...goed bezig!!

Gaat lekker nog hier!
Die laatste loodjes lukken ook echt wel!

Vind dat je het keurig hebt gedaan Droop. Wel uitkijken dat je nu te agressief doorzet en onnodig kracht verliest. Ga eens lekker uit eten of zo om de hormoontjes op peil te houden ;)

Gaat netjes met de cut. Je idd beter wat volume eraf snoepen en wel zwaar blijven trainen. Succes!
thx neet, yup ik blijf zwaar trainen zonder daarbij steeds mijn max op te zoeken.
Gaat lekker nog hier!
Die laatste loodjes lukken ook echt wel!
jawel hoor marina, gaat nog wel goed, een kilo of 3 te gaan nog, komt goed.:)
Vind dat je het keurig hebt gedaan Droop. Wel uitkijken dat je nu te agressief doorzet en onnodig kracht verliest. Ga eens lekker uit eten of zo om de hormoontjes op peil te houden ;)
kracht is sinds begin van de afgelopen week wel een dingetje aan het worden, kom nog wel aan de gewichten die ik zou moeten doen maar het gaat duidelijk zwaarder aanvoelen, ik hou ongeveer een half kilootje per week aan, iets minder mag zelfs ook nog wel, doe er liever een weekje langer over.
toevallig staat uit eten voor zondag op het programma........ dikke steaks......drool:......en......:fries:

Mmmm steaks en fritten om weer aan te sterken :eating:

Alles for the summerproof body :D

ben nu een week of 6-7 bezig en 4 kg afgevallen en zit nu op 88kg, middelomtrek is 5 cm minder geworden,er moet nog 3 kg af, dit zal zoals het nu gaat wel ten koste gaan van wat kracht maar dat neem ik dan maar voor lief

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven