XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je pressing kracht gaat vaak het snelst achteruit bij iets minder doen en zeker bij een cut heb ik gemerkt. Ik ben de afgelopen weken ook al wat KG's kwijt en ik merk niets aan mijn pulls, squats en deadlifts, maar wel aan mijn presses.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Misschien eerst lekker in je vel voordat je helemaal los gaat

wat voor advies gaf de peut voor je heup?

eerst alles goed op de rit zetten deze maand, en dan gaan we weer lekker los, komt wel goed
de peut blijft erop hameren dat alles een gelijkwaardige belasting krijgt, en zodra er iets van scheeftrekken/scheefstand plaatsvind, gelijk naar beneden met gewicht, maar dat gaat op het moment nog wel goed, ben daar wel alert op nu.

• #1.123
Je pressing kracht gaat vaak het snelst achteruit bij iets minder doen en zeker bij een cut heb ik gemerkt. Ik ben de afgelopen weken ook al wat KG's kwijt en ik merk niets aan mijn pulls, squats en deadlifts, maar wel aan mijn presses.
ik ben op alles wel behoorlijk wat kwijt geraakt, op alles wel weer wat teruggepakt, maar inderdaad loop ik nu weer een beetje vast op de presses

ik zit echt nog niet in een lekkere flow zeg maar,
maar de cut is nu toch echt afgerond, de eindstand was zondagmorgen 81.7kg met een middelomtrek van 79 cm, broodmager dus.
er kunnen zachtjes aan weer stapje voor stapje wat meer kcals in, eerst opbouwen naar onderhoud, en dan een beetje aanvoelen hoeveel nodig is boven onderhoud om weer wat kracht terug te winnen,ook weer een beetje creatine erbij.
wil eigenlijk weer een jaartje vooruit kunnen met bouwen.
Netjes zeg. Dat is minder middel dan ik, maar wel 7 kg zwaarderder... :)
Nu weer langzaam kracht opbouwen.

• #1.125
training 12-7
wk5#14

squat
10x40
5x60
5x80
3x90
5x5x97.5

ohp
5x40
5x45
3x50
5x5x55 :)

deadlift
5x50
5x70
5x90
3x110
5x115

ab wheel
3x10

denk de laatste training alweer deze week, heel misschien zaterdag nog wat.
is in ieder geval wel de laatste sl 5x5 training geweest, ik had gehoopt er wat verder mee te komen maar vooral op ub loop ik aardig vast en ik heb geen zin om van deload naar deload te werken.
volgende week weer het ''oude'' schema, 4 dagen in de week met, per dag 1 compound die ik zwaar ga doen met opbouwende sets, de gewichten van de topset zijn de gewichten waar ik nu op uit ben gekomen met dit 5x5 schema, is dus ook nog wel een behoorlijke deload
de progressie in dit schema zal zeer langzaam zijn en er komen weer wat ondersteunende oefeningen voor de benchpress en deadlift.

Mooi rustig aan Droop
Heel blijven is nu het belangrijkste toch
En dan blijft het ook leuk...

Geduld moet je ook treene
Ik ben volgende mnd alweer een jaar aan het bouwen

Tis nie anders eeey

Kop op gewoon herpakken en doorgaan maat!

• #1.130
training 14-7

toch nog even tijd voor een korte ub training

bench
15x40
5x60
5x80
85-90-95-97.5-100
3x8x60
15x40

chin ups
3x4 bw

lat pulldown
3x12x50

tricep pushdown
3x12x30

db curls
3x10x 12?? dacht ik

training 14-7

toch nog even tijd voor een korte ub training

bench
15x40
5x60
5x80
85-90-95-97.5-100
3x8x60
15x40

chin ups
3x4 bw

lat pulldown
3x12x50

tricep pushdown
3x12x30

db curls
3x10x 12?? dacht ik

Blijkbaar vind je het toch nog leuk genoeg om er effe een UB uit te knallen! Hoppa maat, lekkerrrr :flexbiceps:

Mooi resultaat uit de cut ook hoor...Zo'n omtrek kan ik alleen nog maar van dromen :bow2:

Keep up the good work!

Jij heb weer n goed weekend eey Droop....feels goood!!

• #1.133
Blijkbaar vind je het toch nog leuk genoeg om er effe een UB uit te knallen! Hoppa maat, lekkerrrr :flexbiceps:

Mooi resultaat uit de cut ook hoor...Zo'n omtrek kan ik alleen nog maar van dromen :bow2:

Keep up the good work!

trainen is ook nog wel leuk hoor, ik kom nu alleen op het punt dat het lijf een beetje tegen gaat sputteren, dus zal een stapje terug moeten en dat is minder leuk,

nou je bent zelf ook heel wat gewicht kwijt, dus die omtrek is in ieder geval al veel beter dan dat ie geweest is :thumbup:

trainen is ook nog wel leuk hoor, ik kom nu alleen op het punt dat het lijf een beetje tegen gaat sputteren, dus zal een stapje terug moeten en dat is minder leuk,

nou je bent zelf ook heel wat gewicht kwijt, dus die omtrek is in ieder geval al veel beter dan dat ie geweest is :thumbup:

Soms moet je een stapje terug doen, om weer een paar stappen vooruit te kunnen zetten vriend...Daar is niets mis mee ;)

Ja, er is aardig wat vanaf, maar ben nog huiverig om de omtrek te meten. Daar wacht ik nog een paar maanden mee, tot mijn postuur wat meer is zoals ik het hebben wil. Ook hier kleine stapjes... :thumb:

Misschien eens stoppen met straight sets en ramped sets gaan doen. Beetje ala Madcow 5x5 en zoals ik nu in mijn programma heb.

• #1.137
Misschien eens stoppen met straight sets en ramped sets gaan doen. Beetje ala Madcow 5x5 en zoals ik nu in mijn programma heb.

klopt, werkte veel beter, ik deed dat altijd al tot mijn blessure, heb nu een paar weken sl 5x5 gedaan om weer een beetje terug te komen maar ga nu weer terug naar mijn oude schema

• #1.138
ben geloof ik weer een beetje uit mijn dipje aan het komen
zoals al eerder aangegeven ga ik weer terug naar mijn oude schema, 2 x per week ohp-deadlift-bench-squat, 4 dagen en op iedere dag beginnen met een zware compound, gevolgd door een lichte compound.
ook wat oefeningen om alles een beetje heel en soepel te houden.
progressie zal traag zijn, dat laat ik een beetje los, ga het veel meer op het ''gevoel'' doen, wel met de intentie om vooruitgang te boeken maar niet meer met een vaste regelmaat van gewichtsverhoging
niets moet en alles mag gaat het een beetje worden.

de training

17-7

wu; face pulls en schouders roteren met elastiek

ohp
8x40
3x45
3x47.5
3x50
3x52.5
3x55
57.5-60-60

bench
10x40
5x8x60
tussen de sets door band pull apart

seated rows met resistance band
3x20

lat pull down
15x30
15x35
15x40

bor
5x60
5x70
5x75

tricep push down
3x12x30

lekker wel weer, voelt een beetje als gedoe met al dat elastiek, maar als het helpt hou ik het er wel in
verder niks zwaar gedaan en zo met alles rustig weer opbouwen

Wordt je nou een ouwe wijze man?

Misschien in hogere rep range gaan werken 6-8?

Of liever 5jes...dat doe je gewoon graag?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven