- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eerst lekker in je vel voordat je helemaal los gaat
wat voor advies gaf de peut voor je heup?
ik ben op alles wel behoorlijk wat kwijt geraakt, op alles wel weer wat teruggepakt, maar inderdaad loop ik nu weer een beetje vast op de pressesJe pressing kracht gaat vaak het snelst achteruit bij iets minder doen en zeker bij een cut heb ik gemerkt. Ik ben de afgelopen weken ook al wat KG's kwijt en ik merk niets aan mijn pulls, squats en deadlifts, maar wel aan mijn presses.
Netjes zeg. Dat is minder middel dan ik, maar wel 7 kg zwaarderder...ik zit echt nog niet in een lekkere flow zeg maar,
maar de cut is nu toch echt afgerond, de eindstand was zondagmorgen 81.7kg met een middelomtrek van 79 cm, broodmager dus.
er kunnen zachtjes aan weer stapje voor stapje wat meer kcals in, eerst opbouwen naar onderhoud, en dan een beetje aanvoelen hoeveel nodig is boven onderhoud om weer wat kracht terug te winnen,ook weer een beetje creatine erbij.
wil eigenlijk weer een jaartje vooruit kunnen met bouwen.

dat ben ik een beetje kwijt de laatste tijd

training 14-7
toch nog even tijd voor een korte ub training
bench
15x40
5x60
5x80
85-90-95-97.5-100
3x8x60
15x40
chin ups
3x4 bw
lat pulldown
3x12x50
tricep pushdown
3x12x30
db curls
3x10x 12?? dacht ik

Blijkbaar vind je het toch nog leuk genoeg om er effe een UB uit te knallen! Hoppa maat, lekkerrrr
Mooi resultaat uit de cut ook hoor...Zo'n omtrek kan ik alleen nog maar van dromen
Keep up the good work!
trainen is ook nog wel leuk hoor, ik kom nu alleen op het punt dat het lijf een beetje tegen gaat sputteren, dus zal een stapje terug moeten en dat is minder leuk,
nou je bent zelf ook heel wat gewicht kwijt, dus die omtrek is in ieder geval al veel beter dan dat ie geweest is![]()

Misschien eens stoppen met straight sets en ramped sets gaan doen. Beetje ala Madcow 5x5 en zoals ik nu in mijn programma heb.trainen is ook nog wel leuk hoor, ik kom nu alleen op het punt dat het lijf een beetje tegen gaat sputteren, dus zal een stapje terug moeten en dat is minder leuk,
nou je bent zelf ook heel wat gewicht kwijt, dus die omtrek is in ieder geval al veel beter dan dat ie geweest is![]()
Madcow was mij ook prima bevallen begin vorig jaar...Misschien eens stoppen met straight sets en ramped sets gaan doen. Beetje ala Madcow 5x5 en zoals ik nu in mijn programma heb.
Misschien eens stoppen met straight sets en ramped sets gaan doen. Beetje ala Madcow 5x5 en zoals ik nu in mijn programma heb.
Zeker erin laten, doen echt wonderen voor je schoudergezondheid. Band facepulls zou ik zeker ook eens proberen.lekker wel weer, voelt een beetje als gedoe met al dat elastiek, maar als het helpt hou ik het er wel in