XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tevreden...zonder pijntjes?

Geduld moet je ook (leren) trainen Droop...haha :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
training 3-7
wk4#10

squat
10x40
5x60
5x80
5x5x87.5

ohp
5x40
5x45
5x5x52.5

deadlift
10x40
5x60
5x80
5x90
5x105

ab wheel
20-15-15

:)

Je hebt er nog steeds lol in Droop (?)

• #1.086
zekers wel, ben binnenkort klaar met cutten dus dan komen er weer wat meer kcals binnen en dan kan de oude man weer een beetje sterker worden, want dat gaat me een beetje tegenstaan nu.
heb alleen nog een hele drukke juli maand voor de boeg, even kijken hoe dat allemaal gaat met trainen

zekers wel, ben binnenkort klaar met cutten dus dan komen er weer wat meer kcals binnen en dan kan de oude man weer een beetje sterker worden, want dat gaat me een beetje tegenstaan nu.
heb alleen nog een hele drukke juli maand voor de boeg, even kijken hoe dat allemaal gaat met trainen
ik zit hier op m'n mobiel te posten dus kan je stats niet zien...
je BW is rond de 80 met 1.80?
1-2 mnd is lang genoeg...ik zit hier ook met honger..nog 1 uurtje wachten op m'n caseïne...maar ja tis voor een goed doel....

• #1.088
83 kg nu bij 1.78m, dat is 10kg eraf, middelomtrek is mooi evenredig meegelopen want daar is 11 cm vanaf, van 92 naar 80-81 nu.

dat klinkt allemaal goed Droopyy
op naar diE cleanbulk! :)

• #1.092
Perfect, die middelomtrek is precies waar je het weg wilt hebben :)
dat klopt neet, er had ook nog nooit zoveel op die plek gezeten, wel grappig om te zien hoe je lichaam anders is nu je wat ouder aan het worden bent, ik heb in het verleden ook 105 kg gewogen maar toen had ik beslist geen middelomtrek van 93.
dat klinkt allemaal goed Droopyy
op naar diE cleanbulk! :)
vanaf volgende week weer heel langzaam de kcals verhogen, en zo langzaam in een kleine plus gaan zitten, en dan heeeeeel lang en rustig weer bouwen. :)

• #1.093
training 5-7
wk4#11

squat
10x40
5x60
5x70
3x80
5x5x90

bench
2x5x82.5
2x4x82.5
1x3x82.5
ben al een tijdje bezig met een wat bredere grip maar dan gaat het wel wat zwaarder
is wel beter voor de schouders dus deze miskleun nemen we maar voor lief
volgende keer opnieuw proberen

bor
10x40
5x50
5x5x67.5

lat pulldown
3x15x47.5

probeer het vast te houden
het wordt later steeds moeilijker...vindt ik
Cardio en cutten is niet mijn hobby...en met jouw?
Bulken hoort ook bij de krachtgains

Laatst bewerkt:
bredere greep is wel meer accent op de borst EN n kortere ROM..en das ook wel weer een voordeel

• #1.097
probeer het vast te houden
het wordt later steeds moeilijker...vindt ik
Cardio en cutten is niet mijn hobby...en met jouw?
Bulken hoort ook bij de krachtgains
als die cardio eenmaal een beetje in het systeem zit is het wel te doen, maar is geen grote hobby idd, toch wil ik als ik weer ga bulken een vorm van cardio er wel in houden 1x per week ofzo.

bredere greep is wel meer accent op de borst EN n kortere ROM..en das ook wel weer een voordeel
zeker beter op de borst, kreeg een tijdje terug toen ik nog wat zwaarder zat op de bench toch wat last van mijn schouder, ik drukte toen erg uit mijn schouders, heb nu het idee dat het met een iets bredere greep meer op mijn borst aankomt, ik laat de bar nu ook wat lager op mijn borst komen, voelt beter maar het kost wel wat kracht.

Brede grip bench voelde vandaag bij mij ook beter aan mn schouder

• #1.099
Weer lekker een jaartje opbouwen? Wat extra kcals zullen je herstel ook vast ten goede komen! :)
yup, in ieder geval weer een behoorlijke tijd bouwen, maar wil niet te snel aankomen.
beetje meer kcals, beetje creatine, beetje ondersteunende oefeningen om alles heel te houden, en niet te snel vooruit gaan met de gewichten, dat zijn de goede voornemens voor de komende tijd :D

Goed archen is ook heeeel belangrijk
barbell op de bovenste buikspier dan maak je de ideale lijn
cardio voor conditie is prima....ben benieuwd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven