- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup, kan weer aardig vrij bewegen, nu nog een kwestie van kracht terugwinnen want dat heb ik verdomd veel moeten inleveren
ik zit hier op m'n mobiel te posten dus kan je stats niet zien...zekers wel, ben binnenkort klaar met cutten dus dan komen er weer wat meer kcals binnen en dan kan de oude man weer een beetje sterker worden, want dat gaat me een beetje tegenstaan nu.
heb alleen nog een hele drukke juli maand voor de boeg, even kijken hoe dat allemaal gaat met trainen
Prima prestatie man...nu ff op onderhoud83 kg nu bij 1.78m, dat is 10kg eraf, middelomtrek is mooi evenredig meegelopen want daar is 11 cm vanaf, van 92 naar 80-81 nu.
Perfect, die middelomtrek is precies waar je het weg wilt hebben83 kg nu bij 1.78m, dat is 10kg eraf, middelomtrek is mooi evenredig meegelopen want daar is 11 cm vanaf, van 92 naar 80-81 nu.

dat klopt neet, er had ook nog nooit zoveel op die plek gezeten, wel grappig om te zien hoe je lichaam anders is nu je wat ouder aan het worden bent, ik heb in het verleden ook 105 kg gewogen maar toen had ik beslist geen middelomtrek van 93.Perfect, die middelomtrek is precies waar je het weg wilt hebben![]()
vanaf volgende week weer heel langzaam de kcals verhogen, en zo langzaam in een kleine plus gaan zitten, en dan heeeeeel lang en rustig weer bouwen.dat klinkt allemaal goed Droopyy
op naar diE cleanbulk!![]()

vanaf volgende week weer heel langzaam de kcals verhogen, en zo langzaam in een kleine plus gaan zitten, en dan heeeeeel lang en rustig weer bouwen.![]()

als die cardio eenmaal een beetje in het systeem zit is het wel te doen, maar is geen grote hobby idd, toch wil ik als ik weer ga bulken een vorm van cardio er wel in houden 1x per week ofzo.probeer het vast te houden
het wordt later steeds moeilijker...vindt ik
Cardio en cutten is niet mijn hobby...en met jouw?
Bulken hoort ook bij de krachtgains
zeker beter op de borst, kreeg een tijdje terug toen ik nog wat zwaarder zat op de bench toch wat last van mijn schouder, ik drukte toen erg uit mijn schouders, heb nu het idee dat het met een iets bredere greep meer op mijn borst aankomt, ik laat de bar nu ook wat lager op mijn borst komen, voelt beter maar het kost wel wat kracht.bredere greep is wel meer accent op de borst EN n kortere ROM..en das ook wel weer een voordeel
yup, in ieder geval weer een behoorlijke tijd bouwen, maar wil niet te snel aankomen.Weer lekker een jaartje opbouwen? Wat extra kcals zullen je herstel ook vast ten goede komen!![]()