XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat betreft gewichten lijkt het een aflevering van nederland in beweging,maar het was wel weer eens een lekkere training.
vooral die flyes geven weer wat gevoel op de chest, dit was ik tijdens het bankdrukken na mijn laatste cut een beetje kwijt geraakt, en volgens mij ben ik teveel op mn schouders en tri's gaan drukken.
Kom kom.... een beetje meer respect voor jezelf. Het zijn nog geen roze plastic dumbbells. :p
Als je niet te zware DB's neemt kan je met flyes wel behoorlijk op pectorale kracht uit het laagste punt komen. Dat voelt best goed.

Dumbbell flyes? Die heb ik geloof ik al 3 jaar niet meer gedaan! :scratch:

Ja heel goed...me2

Goed archen ...bescherm je schouders...in jouw geval zou ik er niet voor kiezen
Je hoeft die ellende niet op te zoeken...tis een risico...das mijn mening
Je schouders zijn nou eenmaal erg kwetsbaar

Anders maar licht beginnen met hoge rep-ranges

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
die schoudertjes worden wel voorzichtig behandeld op het moment, het idee is dat er een andere beweging en belasting op de schouders komt, het mooiste zou zijn met cable flyes, dan heb je constante spanning maar die heb ik niet thuis, altenatief is dus db flyes, .
het is niet de bedoeling om hier zwaar op te gaan en wat hoog in de reps te blijven, ik doe ze met 10 kg en dan 12-15 reps
voelde ze goed in mijn borst, en dat is iets wat ik bij het bankdrukken een beetje mis op het moment, voor de cut werkte mijn chest veel harder mee dan nu, en ik wil dat weer een beetje terug hebben om straks weer wat zwaarder te kunnen.

• Like
Waarderingen: Inb4
Van de week ook voor het eerst weer flyes gedaan hier (licht incline).

En ook weer voor het eerst sinds geruime tijd spierpijn in borst, dat is ook wel weer eens lekker.
Tja blessuregevoeligheid, ik heb er (ondanks waarschuwingen) nog nooit last van gehad.

Moet wel kunnen lijkt me hoor met dit gewicht (zeker op jou Stats).......

Zittend aan een machine is een optie...het blijft een assistance

• Like
Hij bezorgde mij ook altijd wel veel spierpijn....

• Like
Tja daar zijn de meningen wel over verdeeld toch.........je hebt ook mensen die er bij zweren (volgens mij ook wel mensen van enig kaliber)
Je bedoeld vooral van mensen die ermee weg kunnen komen dankzij bepaalde middelen. Een fly kan zeker als natty nooit je main chestbuilder zijn.

• Like
Ik heb nog nooit een fly gedaan en ik heb wel een aardige bench. Just sayin' :D

• Like
  • #1.417
training 30-9

opwarmen, schouderwerk

squat
10x40
5x55
3x65
5x75
5x85
10x95

deadlift
5x10x70

front squat
5x30
5x35
5x40
5x45
5x50
bij deze weer even de juiste setting vinden, en beetje zoeken naar het juiste gewicht
ging wel goed, vanaf 50 kg weer een beetje omhoog werken .

ab wheel
3x15xbw
volgende keer weer verzwaren, en wat minder reps.

Hoe verzwaar je met de ab wheel Droop ?

• #1.419
met een rugzakje met gewicht erin
train toch thuis, dus niemand lacht me uit :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven