AndroidHealthClinic

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deed jij hem nu ook vanuit je tenen Droop ?

Ik heb al 3 dagen spierpijn -(behoorlijke spierpijn)- had jij dit ook de eerste keer ?
Heb je het nu nog ?
Merkte je snel vooruitgang (Gains) ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Deed jij hem nu ook vanuit je tenen Droop ?

Ik heb al 3 dagen spierpijn -(behoorlijke spierpijn)- had jij dit ook de eerste keer ?
Heb je het nu nog ?
Merkte je snel vooruitgang (Gains) ?
nee altijd op de knieen, ik mis een behoorlijk stukje kracht in mijn onderbeen/voet dus kan daar niet mee stabiliseren,
de eerste keren kun je er spierpijn van hebben op plekken waarvan je niet eens wist dat er spieren zitten, maar dat went snel hoor,
heb er nu nooit geen last meer van
gains in de zin van een sterkere core, dat zeker, het stadium dat ik altijd zichtbare abs wil hebben ben ik wel voorbij, dat past nu niet bij mijn doelstellingen.
alles profiteert van een sterke core, dat wordt nog wel eens onderschat denk ik
pakte ik een tijd geleden al heel snel mijn belt ( ook bij lagere gewichten ) omdat ik niet zeker was, nu heb ik dat ding eigenlijk nooit meer aan, wellicht in de toekomst weer als de gewichten weer een beetje uitdagender worden.

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #1.443
Wellicht heeft je heup ook wel baat bij een sterkere core door die ab wheels?

• Like
nee altijd op de knieen, ik mis een behoorlijk stukje kracht in mijn onderbeen/voet dus kan daar niet mee stabiliseren,
de eerste keren kun je er spierpijn van hebben op plekken waarvan je niet eens wist dat er spieren zitten, maar dat went snel hoor,
gains in de zin van een sterkere core, dat zeker, het stadium dat ik altijd zichtbare abs wil hebben ben ik wel voorbij, dat past nu niet bij mijn doelstellingen.
pakte ik een tijd geleden al heel snel mijn belt ( ook bij lagere gewichten ) omdat ik niet zeker was, nu heb ik dat ding eigenlijk nooit meer aan, wellicht in de toekomst weer als de gewichten weer een beetje uitdagender worden.
zichtbare abs is toch voor 80% afvallen, en die 20% hypertrophie die haal je wel als je een beetje compounds doet

+1 voor het belang van sterkere core, dat is gunstig voor alles. En ik wil nog glutes toevoegen, als je zittend werkt zijn die ws. heel lui en oefeningen die de glutes wakker schudden zoals kettlebell swings zijn ook heel gunstig. Ik merk dat nu best al als ik iets optil van de vloer of zo.

Ik ben ook helemaal verknocht aan de Glute Bridges small stance
Je pakt tevens ook je abs en hammies behoorlijk mee

Laatst bewerkt:
  • #1.448
Dus de fysio is ook wel tevreden?
Heeft-ie minder werk met je? :p

zichtbare abs is toch voor 80% afvallen, en die 20% hypertrophie die haal je wel als je een beetje compounds doet

+1 voor het belang van sterkere core, dat is gunstig voor alles. En ik wil nog glutes toevoegen, als je zittend werkt zijn die ws. heel lui en oefeningen die de glutes wakker schudden zoals kettlebell swings zijn ook heel gunstig. Ik merk dat nu best al als ik iets optil van de vloer of zo.

Nou ik ben erg benieuwd, het zal dan (probably) ook bijdragen aan mijn Squat.
Al met al brengt het dan ook weer meer hypertrophy voort, wat dan weer ten goede komt aan een hoger draaiend metabolisme --------> vetverbranding.

Spierpijn is nu weer wat weg, ik ben nog denkende waar ik hem bij ga zetten (Push. Pull of Legs), iemand hier ideeën over ?

• #1.451

klopt met die abs, gewoon afvallen dan komen ze vanzelf, iedereen heeft abs, het is alleen genetisch bepaalt hoe ze eruit zien, trainen maakt ze wel wat zichtbaarder
een dikke reet heb ik al

• Like
  • #1.452
Dus de fysio is ook wel tevreden?
Heeft-ie minder werk met je? :p
veel minder werk, nu weer een paar keer geweest voor mijn schouder.
tijdje terug samen een lb training gedaan, hij wou wel eens mijn uitvoering zien op squat en deadlift, was een dikke prima

• #1.453
  • Like
Nou ik ben erg benieuwd, het zal dan (probably) ook bijdragen aan mijn Squat.
Al met al brengt het dan ook weer meer hypertrophy voort, wat dan weer ten goede komt aan een hoger draaiend metabolisme --------> vetverbranding.

Spierpijn is nu weer wat weg, ik ben nog denkende waar ik hem bij ga zetten (Push. Pull of Legs), iemand hier ideeën over ?
:thumb:
niet echt, maar ik zou hem wel aan het eind zetten. Het werkt negatief op je andere oefeningen als de abs en rug al uitgeput zijn

klopt met die abs, gewoon afvallen dan komen ze vanzelf, iedereen heeft abs, het is alleen genetisch bepaalt hoe ze eruit zien, trainen maakt ze wel wat zichtbaarder
een dikke reet heb ik al
Die KB doe ik ook niet omdat ik perse een dikkere reet wil hoor :D

• Like
  • #1.455
training 7-10

schouders opwarmen met elastiekjes
bw squats

squat
10x30
5x45
5x55
3x65
3x80
3x90
8x100

deadlift (sumo)
5x10x70

front squat
5x30
5x40
5x50
5x55
4x60
rep 5 gemist omdat uit balans

ab wheel
3x12xbw+5kg
weer opwerken naar 15 reps

nog wat schouders stretchen, en klaar

Goeie squats!

Die sterke core gaat je zeker helpen bij Front SQ

• #1.459
Was het gewoon onoplettendheid en ging je techniek daardoor mis? Kan me met jouw stats niet voorstellen dat je core of benen het begaven? Of misschien je rackpositie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven