Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee altijd op de knieen, ik mis een behoorlijk stukje kracht in mijn onderbeen/voet dus kan daar niet mee stabiliseren,Deed jij hem nu ook vanuit je tenen Droop ?
Ik heb al 3 dagen spierpijn -(behoorlijke spierpijn)- had jij dit ook de eerste keer ?
Heb je het nu nog ?
Merkte je snel vooruitgang (Gains) ?
yup, kan weer een beetje vooruit denken
zichtbare abs is toch voor 80% afvallen, en die 20% hypertrophie die haal je wel als je een beetje compounds doetnee altijd op de knieen, ik mis een behoorlijk stukje kracht in mijn onderbeen/voet dus kan daar niet mee stabiliseren,
de eerste keren kun je er spierpijn van hebben op plekken waarvan je niet eens wist dat er spieren zitten, maar dat went snel hoor,
heb er nu nooit geen last meer van
gains in de zin van een sterkere core, dat zeker, het stadium dat ik altijd zichtbare abs wil hebben ben ik wel voorbij, dat past nu niet bij mijn doelstellingen.
alles profiteert van een sterke core, dat wordt nog wel eens onderschat denk ik
pakte ik een tijd geleden al heel snel mijn belt ( ook bij lagere gewichten ) omdat ik niet zeker was, nu heb ik dat ding eigenlijk nooit meer aan, wellicht in de toekomst weer als de gewichten weer een beetje uitdagender worden.
Ja, die zal ook goed meedoen met stabiliseren....Wellicht heeft je heup ook wel baat bij een sterkere core door die ab wheels?
Wellicht heeft je heup ook wel baat bij een sterkere core door die ab wheels?
zeker, dat heeft echt geholpen, ook de stand van mijn onderrug is vele malen beter
nee altijd op de knieen, ik mis een behoorlijk stukje kracht in mijn onderbeen/voet dus kan daar niet mee stabiliseren,
de eerste keren kun je er spierpijn van hebben op plekken waarvan je niet eens wist dat er spieren zitten, maar dat went snel hoor,
heb er nu nooit geen last meer van
gains in de zin van een sterkere core, dat zeker, het stadium dat ik altijd zichtbare abs wil hebben ben ik wel voorbij, dat past nu niet bij mijn doelstellingen.
alles profiteert van een sterke core, dat wordt nog wel eens onderschat denk ik
pakte ik een tijd geleden al heel snel mijn belt ( ook bij lagere gewichten ) omdat ik niet zeker was, nu heb ik dat ding eigenlijk nooit meer aan, wellicht in de toekomst weer als de gewichten weer een beetje uitdagender worden.
zichtbare abs is toch voor 80% afvallen, en die 20% hypertrophie die haal je wel als je een beetje compounds doet
+1 voor het belang van sterkere core, dat is gunstig voor alles. En ik wil nog glutes toevoegen, als je zittend werkt zijn die ws. heel lui en oefeningen die de glutes wakker schudden zoals kettlebell swings zijn ook heel gunstig. Ik merk dat nu best al als ik iets optil van de vloer of zo.
klopt met die abs, gewoon afvallen dan komen ze vanzelf, iedereen heeft abs, het is alleen genetisch bepaalt hoe ze eruit zien, trainen maakt ze wel wat zichtbaarderzichtbare abs is toch voor 80% afvallen, en die 20% hypertrophie die haal je wel als je een beetje compounds doet
+1 voor het belang van sterkere core, dat is gunstig voor alles. En ik wil nog glutes toevoegen, als je zittend werkt zijn die ws. heel lui en oefeningen die de glutes wakker schudden zoals kettlebell swings zijn ook heel gunstig. Ik merk dat nu best al als ik iets optil van de vloer of zo.
veel minder werk, nu weer een paar keer geweest voor mijn schouder.Dus de fysio is ook wel tevreden?
Heeft-ie minder werk met je?![]()
ik doe hem 2x per week op lb-dagSpierpijn is nu weer wat weg, ik ben nog denkende waar ik hem bij ga zetten (Push. Pull of Legs), iemand hier ideeën over ?
Nou ik ben erg benieuwd, het zal dan (probably) ook bijdragen aan mijn Squat.
Al met al brengt het dan ook weer meer hypertrophy voort, wat dan weer ten goede komt aan een hoger draaiend metabolisme --------> vetverbranding.
Spierpijn is nu weer wat weg, ik ben nog denkende waar ik hem bij ga zetten (Push. Pull of Legs), iemand hier ideeën over ?
Die KB doe ik ook niet omdat ik perse een dikkere reet wil hoorklopt met die abs, gewoon afvallen dan komen ze vanzelf, iedereen heeft abs, het is alleen genetisch bepaalt hoe ze eruit zien, trainen maakt ze wel wat zichtbaarder
een dikke reet heb ik al

still in progress

moet nog wel sterker, wil nog erg naar voren op fsq
yup, maar mijn dl deadners lagen er nog dus viel mee