- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dikke repouts ook. Nice!
Hihi, altijd gewoon ladderen en niet pyramiden!ja klopt, dacht even proberen maar het was nou niet een hele goeie dag om ermee te beginnen, het laddertje op dat ging nog wel, maar ik had het laddertje naar beneden niet moeten doen.

1-2-3-4-5 en dan weer bij 1 beginnen dan?
Yep!
niet alleen het herstel van je trainingen gaat minder als je ouder wordt, ook het ik-heb-teveel-gezopen herstel gaat achteruit

voortaan 12345 of 1234 en dan kijken hoever je in de nieuwe reeks komt, en idd rustig aanDie hakt er wel in..moet je niet onderschatten...en zeer langzaam opbouwen lijkt mij?

ohp gaat altijd vrij gemakkelijk, ik wou dan mn ohp iets minder was en mn bench iets beter
ohp gaat altijd vrij gemakkelijk, ik wou dan mn ohp iets minder was en mn bench iets beter
Wauw. In 1set?
het is een beetje het resultaat van de lage 1 rm's die ik heb genomen om te starten, achteraf gezien een beetje te laag waardoor ik nu een beetje licht aan het trainen ben, ik had dat een week of 5 geleden niet zo ingeschat.Ik weet het niet hoor, met die hele hoge rep-outs. Zit je nooit meer in de range van 3-5RM? Je wordt goed in wat je veel doet, dus laag gewicht reppen in dit geval. Raak je niet het contact kwijt met zware gewichten?
yup, 1 set, all out
die conv deadlifts op het einde zijn nog een lekker extraatje, is nog goed te doen maar ik ga ze niet te gek hoog op laten lopen, en minder reps doen als de sumo zwaarder gaat worden, is nu 2x5 en 2x3, dat gaat in de loop van de tijd terug naar 4x3 en dan 2x3 en een paar singlesToch nog die DL's samen flink wat volume is het nog te doen allebei in 1 workout?
het is een beetje het resultaat van de lage 1 rm's die ik heb genomen om te starten, achteraf gezien een beetje te laag waardoor ik nu een beetje licht aan het trainen ben, ik had dat een week of 5 geleden niet zo ingeschat.
maar het is even wat het is zo, ik wil gewoon het schema volgen en niet te grote stappen maken, de repouts komen in de loop van tijd vanzelf naar beneden en dan komen we vanzelf weer in de lage repranges op de repouts
contact met de voor mij zware gewichten was ik al kwijt, na die cut en blessure ben ik echt veel in kracht achteruit gegaan, maar dat komt wel weer terug, zeker op lb voelt het heel goed nu, ik heb het gevoel dat ik wel over mijn oude max gewichten heen kom op squat en deadlift.
met ohp en bench is het nog niet zover, schouder moet nog wat meer vertrouwen geven.