XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou proost, je hebt het weer verdiend :)

+1 ^ :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
C2W2

training 23-10

wu facepuls 3x15

ohp
10x30
5x32.5
3x35
3x40
3x45
11x47.5

bench
5x10x42.5
tussen sets bpa

chin ups
1-2-3-4-5-4-3-2-1

lat pulldown
5x11x47.5

tricep pushdown
3x12x30

schouders stretchen en klaar :)
beetje moe en weinig lucht vandaag want er zat nog wat oud zeer van afgelopen weekend :o

ben je ook aan het "ladderen" Droop met de chin ups

• #1.505
ja klopt, dacht even proberen maar het was nou niet een hele goeie dag om ermee te beginnen, het laddertje op dat ging nog wel, maar ik had het laddertje naar beneden niet moeten doen.

Goed gedaan ondanks het wilde weekend :)

• #1.512
:thumbup:

Goed gedaan ondanks het wilde weekend :)
niet alleen het herstel van je trainingen gaat minder als je ouder wordt, ook het ik-heb-teveel-gezopen herstel gaat achteruit :engel:

Die hakt er wel in..moet je niet onderschatten...en zeer langzaam opbouwen lijkt mij?
voortaan 12345 of 1234 en dan kijken hoever je in de nieuwe reeks komt, en idd rustig aan :o

Ja idd dit, hele nette Ohp's hoor !!
ohp gaat altijd vrij gemakkelijk, ik wou dan mn ohp iets minder was en mn bench iets beter

ohp gaat altijd vrij gemakkelijk, ik wou dan mn ohp iets minder was en mn bench iets beter

Mwah, voor beiden is iets te zeggen natuurlijk, maar ik snap het.

In mijn optiek zeggen Ohp's iets "raw strenght" (zet het expres tussen haakjes, want het is discutabel).
Iig streef voor mij

Ik weet het niet hoor, met die hele hoge rep-outs. Zit je nooit meer in de range van 3-5RM? Je wordt goed in wat je veel doet, dus laag gewicht reppen in dit geval. Raak je niet het contact kwijt met zware gewichten?

• #1.516
training 24-10

deadlift (sumo)
10x50
5x60
5x75
3x90
3x105
3x120
10x135

squat
5x10x65

deadlift (conv)
5x80
5x100
3x110
3x112.5

ab wheel
3x14xbw+7.5kg

Toch nog die DL's samen flink wat volume is het nog te doen allebei in 1 workout?

• #1.518
Ik weet het niet hoor, met die hele hoge rep-outs. Zit je nooit meer in de range van 3-5RM? Je wordt goed in wat je veel doet, dus laag gewicht reppen in dit geval. Raak je niet het contact kwijt met zware gewichten?
het is een beetje het resultaat van de lage 1 rm's die ik heb genomen om te starten, achteraf gezien een beetje te laag waardoor ik nu een beetje licht aan het trainen ben, ik had dat een week of 5 geleden niet zo ingeschat.
maar het is even wat het is zo, ik wil gewoon het schema volgen en niet te grote stappen maken, de repouts komen in de loop van tijd vanzelf naar beneden en dan komen we vanzelf weer in de lage repranges op de repouts
contact met de voor mij zware gewichten was ik al kwijt, na die cut en blessure ben ik echt veel in kracht achteruit gegaan, maar dat komt wel weer terug, zeker op lb voelt het heel goed nu, ik heb het gevoel dat ik wel over mijn oude max gewichten heen kom op squat en deadlift.
met ohp en bench is het nog niet zover, schouder moet nog wat meer vertrouwen geven.

yup, 1 set, all out

• #1.519
Toch nog die DL's samen flink wat volume is het nog te doen allebei in 1 workout?
die conv deadlifts op het einde zijn nog een lekker extraatje, is nog goed te doen maar ik ga ze niet te gek hoog op laten lopen, en minder reps doen als de sumo zwaarder gaat worden, is nu 2x5 en 2x3, dat gaat in de loop van de tijd terug naar 4x3 en dan 2x3 en een paar singles

het is een beetje het resultaat van de lage 1 rm's die ik heb genomen om te starten, achteraf gezien een beetje te laag waardoor ik nu een beetje licht aan het trainen ben, ik had dat een week of 5 geleden niet zo ingeschat.
maar het is even wat het is zo, ik wil gewoon het schema volgen en niet te grote stappen maken, de repouts komen in de loop van tijd vanzelf naar beneden en dan komen we vanzelf weer in de lage repranges op de repouts
contact met de voor mij zware gewichten was ik al kwijt, na die cut en blessure ben ik echt veel in kracht achteruit gegaan, maar dat komt wel weer terug, zeker op lb voelt het heel goed nu, ik heb het gevoel dat ik wel over mijn oude max gewichten heen kom op squat en deadlift.
met ohp en bench is het nog niet zover, schouder moet nog wat meer vertrouwen geven.

Duidelijk. Ik denk wel dat twee of drie triples een betere training vormt dan één repout van 5. Dus tegen die tijd zou ik wat aanpassen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven