- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
conventionel deadlift zal denk ik nooit echt zwaar meer gaan, ik mis teveel kracht in mijn linkerpoot om het gewicht gelijkwaardig te verdelen, ging op 120 echt weer scheef de laatste keer en dat voel je gelijk in je rug, wel een soort van progressie gemaakt hierin want toen ik begon met conv dl had ik dat al bij 80-90 kg, en nu bij 120-130kgJe kan ook mooi afwisselen welke je heavy pakt..
Verstandig om ff n stap terug te doen
het is voor nu een beetje teveel inderdaad, eerst de sumo sessie en dan nog squatten, en dan nog een keer deadliften, ben er toch van overtuigd dat het mijn sumo vooruit helpt, maar het moet wel een assist blijven en moet hem niet te hoog in gewicht laten oplopen, ik zou ook een bor variant of een paused dl variant kunnen doenMet nog heel veel squat ertussen ook... inderdaad wel erg ambitieus om met zo'n gare rug nog een keer te gaan deadliften.
ben wel wat sterker geworden sinds de laatste keer dat ik op dit bw zat, maar wat zeker ook help zijn de bbb sets, laag gewicht veel reps = betere techniek en jezelf laten wennen aan de beweging.Je haalt ook gewoon bijna elke week weer 8 reps op de deadlift![]()

Dat is minder leuk....was wel genoeg, beetje een off day vandaag, zaterdag nog zo eentje ivm een begrafenis,
volgende week maar eens een deload doen denk ik.
ik ben meer van de biefstukken, en dan liefst zo een die aan allebei de kanten over je bord hangt
het is helemaal niks, maar het hoort er helaas ook bij
dat is het zeker geworden.

yup, die gaan wel lekker
Al enig idee voor welk gewicht je wil gaan?yup, die gaan wel lekker
in de derde week van deze cycle staat er sinds lange tijd weer een pr op het programma
nee, eigenlijk niet, maar deze ging toch wel vrij gemakkelijk