AndroidHealthClinic

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe je heeeel goed
met de Kerst nog een Medium treen?
Na die kalkoen wel een PR? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Doe je heeeel goed
met de Kerst nog een Medium treen?
Na die kalkoen wel een PR? :p
volgende week 3-tjes week, nog geen gekke dingen, een week later zit er in ieder geval een pr op deadlift in, en wellicht ook op de ohp
voor bench en squat is het nog niet zo ver, squat is gewoon mijn minste lift en bij benchen wil ik echt zeker zijn dat mijn schouder heel blijft.

Moooi je begint 2018 met een PR...das nog eens een goed voornemen ;)

• #1.704
training 23-12

rustig aan training 4/4

squat
10x30
5x50
5x65
3x75
5x80
5x95
5x105

deadlift (sumo)
5x10x90

ab wheel
3x20xbw

was de laatste deload achtige training, volgende week weer opbouwen met 3-tjes week, en gelijk was kleine aanpassingen in de assists en mainlifts, op de mainlifts wil ik wat meer met jokersets en back off sets gaan werken afhankelijk van de vorm van de dag.

• #1.705
training 25-12

C5W2
opwarmen met stieken en facepulls
ohp
10x30
5x35
3x40
3x45
3x55
3x60 geen repout gedaan, alles voelde zo lekker sterk en soepel dus, ik denk....maxen
65 ok nog
70 ook nog wel
75 fail, had hem bij het afpakken niet lekker vast
75 nog een keer, goed vast, core vast, maar gewoon te weinig power, helaas :sad:
nu gewoon maar wachten tot dit gewicht in de reguliere 531 sets aan bod komt

bench
5x10x50

chins
1-2-3-4-5

bor
10x50
10x60
10x70

beetje triceps en nog wat setjes latpulldown

klaar :)

Wat die Kerst allemaal los maakt hé
Lekker wat pompen zonder tijdsdruk...veel endofines die ronddwarrelen Droop haha

1e fail dan is het wel afgelopen helaas...pindakaas
Er ligt nog wel een stukje kalkoen ergens....:p

Hoe lang pauzeer je tussen je singles?

• #1.708
Wat die Kerst allemaal los maakt hé
Lekker wat pompen zonder tijdsdruk...veel endofines die ronddwarrelen Droop haha

1e fail dan is het wel afgelopen helaas...pindakaas
Er ligt nog wel een stukje kalkoen ergens....:p
tsja, ik dacht echt dat het erin zat gisteren om een pr te doen, kom ik er vandaag achter bij het teruglezen dat 75 mijn oude pr was, dus het was toch geen nieuw pr geworden.
en dan ook nog een tweede poging idd, vrij kansloos, ook nog omdat ik best wel pissig was en vrij kort na de eerste poging nog een keer ging proberen:o

Hoe lang pauzeer je tussen je singles?
bij gewichten die kort bij mijn max zitten rust ik 3-4 min tussen de sets

• #1.709
training 26-12

deadlift (sumo)
5x70
5x90
3x105
3x120
3x140
3x155

squat
3x10x75

ab wheel
3x10xbw

ff een simpele treen, eten en vooral het drinken zat me een beetje in de weg vandaag :D
vandaag nog wel met iemand gesproken die al een jaar of 3 wendler doet, heeft wel goede ideeen over hoe je het schema in kan vullen als je het echt voor langere tijd wil doen.
volgend jaar een paar keer samen trainen.

tsja, ik dacht echt dat het erin zat gisteren om een pr te doen, kom ik er vandaag achter bij het teruglezen dat 75 mijn oude pr was, dus het was toch geen nieuw pr geworden.
en dan ook nog een tweede poging idd, vrij kansloos, ook nog omdat ik best wel pissig was en vrij kort na de eerste poging nog een keer ging proberen:o

Als je van tevoren al had ingecalculeerd dat je wil gaan maxen...was dit wellicht wat veel volume. dan zat ie er wel in met bv 4 sets naar je max toe Droop
Of dat je op het laatste moment dacht ik ga maxen...dat scheelt ook veel energie natuurlijk.

Voor mij alweer 2 jaar geleden dat ik het gemaxed met OHP
Dat heb ik toen 4x gedaan met 10 min pauze ertussen.
Maar ik was 's avonds toch behoorlijk van slag...ik lag te shaken in mn bed (cns)
Toch iets teveel van het goede....4x

• #1.711
Als je van tevoren al had ingecalculeerd dat je wil gaan maxen...was dit wellicht wat veel volume. dan zat ie er wel in met bv 4 sets naar je max toe Droop
Of dat je op het laatste moment dacht ik ga maxen...dat scheelt ook veel energie natuurlijk.

Voor mij alweer 2 jaar geleden dat ik het gemaxed met OHP
Dat heb ik toen 4x gedaan met 10 min pauze ertussen.
Maar ik was 's avonds toch behoorlijk van slag...ik lag te shaken in mn bed (cns)
Toch iets teveel van het goede....4x
ik weet eigenlijk nooit van tevoren of ik ga maxen of niet, hangt er sterk vanaf hoe ik me voel die dag ( dat wisselt nogal behoorlijk )
eigenlijk zou ik na een behoorlijk tijdje wendler draaien eens een piekschema moeten draaien.
van dat cns herken ik wel, train eigenlijk altijd in de avond, en als ik het een beetje te zwaar maak val je slecht in slaap, blijf dan lang onrustig.

• #1.712
training 28-12

onderrug losrollen met de vari-roller, duurde best lang voordat het een beetje soepel was
facepulls

bench
10x30
5x40
5x45
3x55
3x65
3x75
5x85

ohp
5x10x37.5

db row
10x22
10x32
3x5x42

3 sets latpulldown
tricepdingetjes

ik weet eigenlijk nooit van tevoren of ik ga maxen of niet, hangt er sterk vanaf hoe ik me voel die dag ( dat wisselt nogal behoorlijk )
eigenlijk zou ik na een behoorlijk tijdje wendler draaien eens een piekschema moeten draaien.
van dat cns herken ik wel, train eigenlijk altijd in de avond, en als ik het een beetje te zwaar maak val je slecht in slaap, blijf dan lang onrustig.

Ik slaap de laatste tijd echt opvallend goed. Misschien heb ik daar ook wel last van... nooit aan gedacht.

• #1.714
training 30-12

squat
5x40
5x50
5x65
3x75
3x90
3x100
6x110

deadlift
5x5x90

front squat
5x40
5x60
5x70

ab wheel
2x10xbw
1x28xbw :D

einde van een toch nog rustige trainweek, volgende week 531 week
daarna moet ik wat aanpassingen gaan doen in het schema, vooral op lb, mijn been heeft besloten om steeds minder mee te gaan werken, dit komt niet onverwacht en is al een tijdje gaande, maar nu is dus het moment gekomen om daar wat mee te gaan doen.

• #1.715
Ik slaap de laatste tijd echt opvallend goed. Misschien heb ik daar ook wel last van... nooit aan gedacht.
zou zo maar kunnen hoor, kreeg het zelf in de gaten toen de deadlift weer in de lift zat qua gewicht, 's avonds slecht in slaap komen.

hmm been en heup blijven dan toch nog wel veel aandacht vragen.....ff weer wat aanpassen

Beenprobleem heb je vaker gehad, toch?

• #1.718
:cheer: ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2018 toe.:cheer:

hmm been en heup blijven dan toch nog wel veel aandacht vragen.....ff weer wat aanpassen
blijft heel veel aandacht vragen, dat klopt.
echt een mindfucker dat me soms erg in de weg zit, squat en deadlift workouts maar weer een beetje aanpassen, 3-5 reps gaan nog goed dus wat meer focus daarop, gewoon maar blijven doen wat nog mogelijk is en niet blijven doen wat eigenlijk niet meer kan.

Beenprobleem heb je vaker gehad, toch?
is nooit meer weg geweest eigenlijk, maar het gaat de laatste tijd wel achteruit, is nu ook echt meetbaar en zichtbaar minder aan het worden.
maar goed, no excuses, gewoon maar doorgaan, al moet ik wel opletten dat ik niet mijn achteruitgang hier ga loggen, het blijft wel een krachtsportforum natuurlijk:)

Jij ook een gezond en sportief 2018 met veel geluk en wat je maar wil! Hoop in ieder geval dat je dromen (die iedereen zal hebben) Dit jaat uit mogen komen!

• #1.720
thx
@marina1975

ik hoop voor jou dat je gezondheid dit jaar zal verbeteren of in ieder geval dat je stappen kan maken in die richting, want dat is toch de basis van alles,
stay strong!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven