- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgende week 3-tjes week, nog geen gekke dingen, een week later zit er in ieder geval een pr op deadlift in, en wellicht ook op de ohpDoe je heeeel goed
met de Kerst nog een Medium treen?
Na die kalkoen wel een PR?![]()

tsja, ik dacht echt dat het erin zat gisteren om een pr te doen, kom ik er vandaag achter bij het teruglezen dat 75 mijn oude pr was, dus het was toch geen nieuw pr geworden.Wat die Kerst allemaal los maakt hé
Lekker wat pompen zonder tijdsdruk...veel endofines die ronddwarrelen Droop haha
1e fail dan is het wel afgelopen helaas...pindakaas
Er ligt nog wel een stukje kalkoen ergens....![]()

bij gewichten die kort bij mijn max zitten rust ik 3-4 min tussen de sets

tsja, ik dacht echt dat het erin zat gisteren om een pr te doen, kom ik er vandaag achter bij het teruglezen dat 75 mijn oude pr was, dus het was toch geen nieuw pr geworden.
en dan ook nog een tweede poging idd, vrij kansloos, ook nog omdat ik best wel pissig was en vrij kort na de eerste poging nog een keer ging proberen![]()
ik weet eigenlijk nooit van tevoren of ik ga maxen of niet, hangt er sterk vanaf hoe ik me voel die dag ( dat wisselt nogal behoorlijk )Als je van tevoren al had ingecalculeerd dat je wil gaan maxen...was dit wellicht wat veel volume. dan zat ie er wel in met bv 4 sets naar je max toe Droop
Of dat je op het laatste moment dacht ik ga maxen...dat scheelt ook veel energie natuurlijk.
Voor mij alweer 2 jaar geleden dat ik het gemaxed met OHP
Dat heb ik toen 4x gedaan met 10 min pauze ertussen.
Maar ik was 's avonds toch behoorlijk van slag...ik lag te shaken in mn bed (cns)
Toch iets teveel van het goede....4x
ik weet eigenlijk nooit van tevoren of ik ga maxen of niet, hangt er sterk vanaf hoe ik me voel die dag ( dat wisselt nogal behoorlijk )
eigenlijk zou ik na een behoorlijk tijdje wendler draaien eens een piekschema moeten draaien.
van dat cns herken ik wel, train eigenlijk altijd in de avond, en als ik het een beetje te zwaar maak val je slecht in slaap, blijf dan lang onrustig.

zou zo maar kunnen hoor, kreeg het zelf in de gaten toen de deadlift weer in de lift zat qua gewicht, 's avonds slecht in slaap komen.Ik slaap de laatste tijd echt opvallend goed. Misschien heb ik daar ook wel last van... nooit aan gedacht.
ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2018 toe.
blijft heel veel aandacht vragen, dat klopt.hmm been en heup blijven dan toch nog wel veel aandacht vragen.....ff weer wat aanpassen
is nooit meer weg geweest eigenlijk, maar het gaat de laatste tijd wel achteruit, is nu ook echt meetbaar en zichtbaar minder aan het worden.