- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog een beetje een terugvalletje van de ingreep zeker?
ga je weer los op de sumo DL dus?laatste pas ziek geweest training, volgende week weer 'normaal' schema draaien, denk wel dat ik een klein stapje terug doe, in ieder geval op squat en ohp

dat kan nog steeds hoor, of gewoon 1x een training skippenJa idd tis wel een operatie hé...n weekje rust was wel beter....
yup, blijven proberen, het is op het moment de enigste lift die nog lekker vooruit gaat.
awww....dat kan nog steeds hoor, of gewoon 1x een training skippen
yup, blijven proberen, het is op het moment de enigste lift die nog lekker vooruit gaat.
de rest komt ook wel weer hoor!jawel, gaat weer de goede kant op, ben wel 2-3 kg afgevallen, en dat merk je toch wel weer in kracht, en zo is het altijd wel wat, en dat begint eerlijk gezegd wel een dingetje te worden.Ja, zo'n virus kan toch meer aanrichten dan je denkt. Dat de koorts/snot/pijn/etc weg is, wil niet zeggen dat je hersteld bent. Maar het gaat de goede kant op zie ik!
ik moet gewoon dik worden

wat meer op hypertrofie bedoel je?
mwah, ik ben niet moe ofzo, heb ook geen al te gekke pijntjes, en zo lang is het nog niet geleden dat ik een deload weekje had, het is eigenlijk alleen de dl die het nog doet, de rest zijn geen bijzondere gewichtenMoet je niet gewoon even een deload weekje pakken? Je bent alweer een tijdje aan het rammen met flinke gewichten en nog een griepje tussendoor.
nee dat verwacht ik niet, en dat is ook niet wat ik doe he, dat griepje zat ook aardig in de weg, dat klopt. maar ik bekijk het over de gehele periode dat ik nu wendler draai ( 7-8 cycles gedaan nu)Had je verwacht dan de boel gewoon weer op te pakken na een griep? Kweenie hoor, na een week vakantie lukt mij dat zelfs al niet.
)een stapje terug door vakantie of ziekte vind ik wel meevallen, maar iedere keer stappen terug moeten doen omdat je vastloopt op een steeds lager niveau, dat is heel frustrerend, ik train netjes 4x in de week, hou daarbij best wel rekening met mijn leeftijd, doe geen gekke dingen, let op mn voeding en op mn rust, en dan niet een beetje vooruitgaan is best wel jammerJa het is frustrerend zo'n terugval na vakantie, ziekte ed. maar wel een realiteit![]()
krachtverlies op ub is toch wel goed merkbaar aan het worden, maandag was 5x5x55 op de ohp al zwaar en de 5x5 op de bench ging ook niet lekker
vandaag bijna kapot gegaan op de 5x80 bench
lag een tijdje terug allemaal toch knap hoger