XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
nog een beetje een terugvalletje van de ingreep zeker?

• #1.864
Ja, zo'n virus kan toch meer aanrichten dan je denkt. Dat de koorts/snot/pijn/etc weg is, wil niet zeggen dat je hersteld bent. Maar het gaat de goede kant op zie ik!

• #1.867
Ja, zo'n virus kan toch meer aanrichten dan je denkt. Dat de koorts/snot/pijn/etc weg is, wil niet zeggen dat je hersteld bent. Maar het gaat de goede kant op zie ik!
jawel, gaat weer de goede kant op, ben wel 2-3 kg afgevallen, en dat merk je toch wel weer in kracht, en zo is het altijd wel wat, en dat begint eerlijk gezegd wel een dingetje te worden.
awww.... :aai: de rest komt ook wel weer hoor!
ik moet gewoon dik worden :D

• #1.868
training 19-2

ohp
10x30
5x35
3x40
5x45
5x50
5x55

bench
10x30
5x60
5x5x70

bor
10x50
5x70
5x80
5x85

chins
3x3

klaar :)

op alle lifts toch maar een klein stapje terug gedaan, kcal ga ik wat omhoog doen de komende tijd.

Lekker bikkelen en de rest komt vanzelf Droop-man ;) bijna weekend!! :p

• #1.871
training 22-2

bench
10x30
5x40
5x45
3x55
5x60
5x70
5x80 was te zwaar

incline bench
5x10x50

lat pulldown
4x15x40

triceps
3x10x oranje band

klaar :)
krachtverlies op ub is toch wel goed merkbaar aan het worden, maandag was 5x5x55 op de ohp al zwaar en de 5x5 op de bench ging ook niet lekker
vandaag bijna kapot gegaan op de 5x80 bench
lag een tijdje terug allemaal toch knap hoger

Misschien n paar wkn wat meer reppies Droop?

Moet je niet gewoon even een deload weekje pakken? Je bent alweer een tijdje aan het rammen met flinke gewichten en nog een griepje tussendoor.

Had je verwacht dan de boel gewoon weer op te pakken na een griep? Kweenie hoor, na een week vakantie lukt mij dat zelfs al niet.

Ja het is frustrerend zo'n terugval na vakantie, ziekte ed. maar wel een realiteit :(

• #1.876
Misschien n paar wkn wat meer reppies Droop?
wat meer op hypertrofie bedoel je?
dan zetten een paar weekjes wat meer reps ook geen zoden aan de dijk.

Moet je niet gewoon even een deload weekje pakken? Je bent alweer een tijdje aan het rammen met flinke gewichten en nog een griepje tussendoor.
mwah, ik ben niet moe ofzo, heb ook geen al te gekke pijntjes, en zo lang is het nog niet geleden dat ik een deload weekje had, het is eigenlijk alleen de dl die het nog doet, de rest zijn geen bijzondere gewichten
Had je verwacht dan de boel gewoon weer op te pakken na een griep? Kweenie hoor, na een week vakantie lukt mij dat zelfs al niet.
nee dat verwacht ik niet, en dat is ook niet wat ik doe he, dat griepje zat ook aardig in de weg, dat klopt. maar ik bekijk het over de gehele periode dat ik nu wendler draai ( 7-8 cycles gedaan nu)
dan zie ik toch dat ik niet vooruit kom op de sq-bp-ohp, op de squat dat weet ik, daar ga ik geen grote sprongen meer op maken en de dl loopt goed, maar bp en ohp
kom ik niet verder mee, sta eigenlijk op een behoorlijk minder krachtniveau dat een jaar geleden op ong het zelfde bw.(wel met een lager vp, dat dan weer wel :))
denk dat ik toch wat anders moet gaan trainen

Ja het is frustrerend zo'n terugval na vakantie, ziekte ed. maar wel een realiteit :(
een stapje terug door vakantie of ziekte vind ik wel meevallen, maar iedere keer stappen terug moeten doen omdat je vastloopt op een steeds lager niveau, dat is heel frustrerend, ik train netjes 4x in de week, hou daarbij best wel rekening met mijn leeftijd, doe geen gekke dingen, let op mn voeding en op mn rust, en dan niet een beetje vooruitgaan is best wel jammer

krachtverlies op ub is toch wel goed merkbaar aan het worden, maandag was 5x5x55 op de ohp al zwaar en de 5x5 op de bench ging ook niet lekker
vandaag bijna kapot gegaan op de 5x80 bench
lag een tijdje terug allemaal toch knap hoger

Alles heeft te maken met je herstel....dus herken de signalen.....teveel stress dus
Andy geeft simpele tips

Ja over zo'n periode is een beetje vooruitgang niet teveel gevraagd. Mijn persoonlijke ervaring is overigens ook dat 5x10 niets brengt qua kracht. Tot twee keer toe de BBB Challenge gedaan en uiteindelijk gewoon kracht ingeleverd. Ook na een overgangsperiode om te oogsten.

Ik heb Bos z'n filmpje niet gekeken maar op wekelijkse basis volume en intensiteit regelen is misschien wel een idee. Bijvoorbeeld normaal-zwaarder-zwaarder-normaal-zwaarst.

• #1.879
vandaag mijn hoofd gebroken over hoe nu verder te gaan met trainen, serieus overwogen om maar ermee te stoppen en het te laten voor wat het is, daar zijn allerlei goede argumenten voor aan te dragen, en er zouden mensen zijn in mijn omgeving die dat heel fijn zouden vinden .en dan niet eens in negatieve zin.

voor mezelf op een rijtje aan het zetten geweest wat er niet goed gaat, en mezelf een keer goed de spiegel voor gehouden dat ik toch echt een paar behoorlijke lichamelijke beperkingen heb die de progressie die ik zo graag zou willen zien in de weg staan, en zelfs in de toekomst onmogelijk gaan maken.
dit laatste is ook ter sprake geweest bij mijn fysio afgelopen week, en ik denk dat het kwartje bij mij nu een beetje gaat vallen.

maar goed, dat brengt mij bij het nieuwe schema, ik ga wendler loslaten en ik wil wat meer terug naar de manier van trainen die ik ongeveer een jaar geleden deed, toen had ik betere resultaten dan nu
ga weer met light/medium/heavy trainen aan de slag, op de bench, squat en deadlift, het aantal trainingsdagen gaat van 4 naar 3.
heel simpel;
maandag
squat h
bench l
deadlift l

woensdag of donderdag
deadlift h
bench m
squat l

zaterdag
bench h
ohp
squat m

eventueel nog wat bor/latpulldown/chins e.d erbij

heavy= @ 90 % 6x2
medium= @ 80% 4x5
light= @ 70% 6x8

de 1 RM's waarmee ik ga werken gaan weer wat naar beneden, die zijn zoals ik ze bij wendler had staan niet realistisch op dit moment.
voorlopig even 2.5 kg per week toevoegen,

opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom

Andy legt het allemaal uit....succes Droop!! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven