- Waardering
- 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me wel mee te vallen, hoorde dat Mohammed B.'s cel 1 miljoen per jaar kost, spuitje kost een stuk minder.Totdat die 42 procent een stapje in de werkelijkheid doet en er achter komt dat doodstraffen ****ing duur zijn en geen **** oplossen.
The proof is in the goddamn pudding.
Jezus wat een r**ards.
Wat een zwak 'volk' zijn we ook. Gadver.
Lijkt me wel mee te vallen, hoorde dat Mohammed B.'s cel 1 miljoen per jaar kost, spuitje kost een stuk minder.
Lijkt me wel mee te vallen, hoorde dat Mohammed B.'s cel 1 miljoen per jaar kost, spuitje kost een stuk minder.
Laten we er van uitgaan dat die man nog 50 jaar te leven heeft, dus +/- 50 miljoen, ben dan erg benieuwd waarom de doodstraf duurder moet zijn?aha, en dat is je argument dat de doodstraf goedkoper is? Je kent 1 duur voorbeeld?
Not good enough.
Mee eens, maar het moet wel 100% vast staan dat diegene het gedaan heeft, zoals Mohammed B. die Theo van Gogh neergesabeld had, bij twijfel niet natuurlijk.
Well, het risico is groot dat iemand het mis heeft ben ik helemaal met je eens, maar het Theo van Gogh incident is crystal clear met zoveel bewijzen en tientallen omstanders die het gezien hebben wat de man deed.Het staat NOOIT 100% vast dat iemand schuldig is.. er zijn voorbeelden genoeg waarbij alles 'vast stond' en uiteindelijk toch de verkeerde de pijp aan Maarten moest geven. Verder typeerd het wel de soort kiezer natuurlijk die op deze partij stemt.
Ok, het recidive gevaar bij pedofielen is het hoogst binnen welke criminele groep dan ook.aha, en dat is je argument dat de doodstraf goedkoper is? Je kent 1 duur voorbeeld?
Not good enough.
Hehe, gemiddeld gezien kosten gevangenen ruwweg 200 euro per dag. Good enough?aha, en dat is je argument dat de doodstraf goedkoper is? Je kent 1 duur voorbeeld?
Not good enough.
Amen.Ok, het recidive gevaar bij pedofielen is het hoogst binnen welke criminele groep dan ook.
Kortom we zouden deze mensen op moeten sluiten voor de rest van hun leven gezien het onmenselijk is het risico bewust te lopen dat onze kinderen kwaad wordt aagedaan. Er is niemand die mij kan beweren dat een vuurpeleton meer gaat kosten dan de opsluiting van iemand voor 40 jaar.
Er is niemand die mij kan beweren dat een vuurpeleton meer gaat kosten dan de opsluiting van iemand voor 40 jaar.

200 x 365 = 73.000 x 40 = 2.920.000Hehe, gemiddeld gezien kosten gevangenen ruwweg 200 euro per dag. Good enough?
Is geen argument, de rechtzaken zullen er ook zijn indien de persoon een gevangenisstraf krijgt.Iemand een kogel geven is inderdaad niet zo heel duur, maar de rechtzaken die van te voren plaatsvinden zullen wel behoorlijk prijzig zijn.
Al zouden die rechtzaken naar jouw idee ook wel achterwege kunnen blijven. Dán wordt het inderdaad wel een stuk goedkoper.![]()
Is geen argument, de rechtzaken zullen er ook zijn indien de persoon een gevangenisstraf krijgt.

Dat het uiteindelijk minder geld kost voor de belastingbetaler(lees: maatschappij).Uhm... wat is dan nog het voordeel van jouw voorbeeld ?![]()
Well, het risico is groot dat iemand het mis heeft ben ik helemaal met je eens, maar het Theo van Gogh incident is crystal clear met zoveel bewijzen en tientallen omstanders die het gezien hebben wat de man deed.
Dat is meningsafhankelijk, in mijn ogen is het meer dan goed te praten wanneer een pedofiel geëxecuteerd wordt.Nog een probleem dat naar voren komt bij invoering doodstraf is natuurlijk dat er een mens een ander mens moet doodmaken. Is dat wel goed (als in goed in kwaad) als je juist daarom iemand anders die straf hebt gegeven?
In het geval van Mohamed B ben ik tegen executie omdat dit een politieke vergelding zou zijn.Buiten het feit dat je een mening kan hebben of je het eens bent of niet dat iemand de doodstraf zou moeten krijgen (is niet de discussie die ik aan wil gaan) is de zaak van Theo van Gogh meer een uitzondering dan de regel.. heel vaak is een zaak 'bewezen' maar uiteindelijk toch niet helemaal.. al zou het risico 1% zijn dan zou het al één te veel zijn aangezien je het hier over mensenlevens hebt.