Voor degenen die voor de doodstraf zijn zou ik zeggen denk maar aan de Guildford Four.
In the Name of the Father (film) - Wikipedia, the free encyclopedia
Ze, de politie, hadden zelfs met harde middelen een bekentenis afgedwongen en tijdens het process kennis van een getuige wiens getuigeverklaring die gasten vrij hadden gesproken, zijn later ook op medebasis daarvan uiteindelijk in vrijheid gesteld, mooi onderdrukt zodat de verdediging er geen gebruik van kon maken.
Zou je toch ook zeggen "Kristakhelder! Hangen maar die zaak!" Wel mooi allemaal onschuldig en toch jaren achter de tralies terwijl de politie notabene wist dat ze onschuldig waren, hooggeplaatste dus ook. Kan hier net zo goed gebeuren, als het dat dus al niet niet.
Als je dat weet kun je onmogelijk voor de doodstraf zijn, en 'uitzonderingen' maken -hij wel en zij niet- is natuurlijk niet te doen.
En waarom geen nieuwe moskeeen? (Weet dat er die twee punten op moeten maar m'n kboard weet niet hoe.

) Ben het wel eens met geen subsidie meer op religieus onderwijs; ik vind religie is een hobby en daar moet ieder voor zichzelf voor betalen; niemand die mijn whey betaald/subsidieert en verwacht ik ook niet.
Gulden terug en weg bij de EU? Zou ik op zich helemaal geen probleem mee hebben.
Belastingen halveren en gratis openbaar vervoer? Sweet Dreams, Rita.
Terzijde, kan dat mens niet uitstaan dus het moet heel gek lopen wil ik ooit op haar stemmen, hoe goed het programma ook is, en dat is het duidelijk niet.