Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongezonde voeding vooral dan koekjes, gebak. Dit door de jaren heen vanaf mijn 16de zoetigheidWat denk je dat zelf de oorzaak is waardoor je niet meer afvalt met 115kg bw / 2000 kcal pd?
In bakjes voor de volgende dagen4 gram olie per dag, wat doe je met de overige kip?
Olie noteer ik nooit, je likt de pan toch niet af ?Hoe geef ik best de olijfolie in? Ik gebruik 15gr om 650 gr kip te bakken en daarvan ik iedere dag 150gr
Olie in de pan. Kip bakken en overgebleven olie opnieuw wegen.Hoe geef ik best de olijfolie in? Ik gebruik 15gr om 650 gr kip te bakken en daarvan ik iedere dag 150gr
Hoe denk je dat accuraat te wegen met het vocht dat er ook uit is gekomen?Olie in de pan. Kip bakken en overgebleven olie opnieuw wegen.
Kwam redelijk overeen wat in en later uit de pan kwam. Ik was nieuwsgierig, gewoon om te weten....maar ben niet zo van de minors.Hoe denk je dat accuraat te wegen met het vocht dat er ook uit is gekomen?
Gewoon alle olie die je hebt gebruikt tellen, en in zijn geval delen door 4.
Dat is een patroon hier, cutten liefst op water en liefde en na 3 weken zijn ze er vandoor en begint het jojo effectIk vind nog steeds dat je nu te laag in Kcals zit. Je moet nog 20-25kg kwijt, en dan heb je echt weinig over om te zakken, omdat je nu al dicht bij je BMR zit(~1800kcals)
Ik weet het. vaak ook nog via PT of diëtistDat is een patroon hier, cutten liefst op water en liefde en na 3 weken zijn ze er vandoor en begint het jojo effect
Je geeft aan dat je met 2k kcal pd niet afvalt, dus ik zou minder eten als je wilt cutten.Wat raden jullie aan?
Verhogen naar 2349kcal per dag ( volgens TDEE)?
Welke macro's dien ik te hanteren?
Hoe sluit dan aan bij.Je geeft aan dat je met 2k kcal pd niet afvalt, dus ik zou minder eten als je wilt cutten.
Dat is een patroon hier, cutten liefst op water en liefde en na 3 weken zijn ze er vandoor en begint het jojo effect
Kijk dat eens tijde aan, werkelijke waarde.Wat raden jullie aan?
Verhogen naar 2349kcal per dag ( volgens TDEE)?
Welke macro's dien ik te hanteren?
Was een grapje, want de waarheid is dat TS niet kan tellen en 100% meer eet dan 2k kcal pd maar als ik zat zo zeg ben ik weer de slechterik, want het probleem ligt waars bij te weinig water pd of verkeerde macro verdeling 🤌Hoe sluit dan aan bij.
Terwijl dit een reactie was op net iets minder dan 2000kcal.
Idd jullie hebben gelijk na deze test. ik at meer dan ik dacht, daarmee de test gedaan. nu blijf ik wal alles tracken.Was een grapje, want de waarheid is dat TS niet kan tellen en 100% meer eet dan 2k kcal pd maar als ik zat zo zeg ben ik weer de slechterik, want het probleem ligt waars bij te weinig water pd of verkeerde macro verdeling 🤌
Bodyweight x2 voor eiwitten (bv 75kg= 150gr eiwit).Idd jullie hebben gelijk na deze test. ik at meer dan ik dacht, daarmee de test gedaan. nu blijf ik wal alles tracken.
Ivm het water, ik drink ongeveer 3liter water per dag.
Hoe ziet volgens u de ideale macroverdeling er uit + hoeveel kcal per dag?
( ik ben hier om te leren )
Voor iemand met zijn stats gaat die standaard richtlijn niet op, dan zou hij aan eiwitten en vetten al 1955 kcal moeten eten.Bodyweight x2 voor eiwitten (bv 75kg= 150gr eiwit).
Vetten 1x bw, rest opvullen met koolhydraten.
Dit is een richtlijn, met de tijd vind je hierin wel je weg. Cut is vaak hoger in eiwit en iets lager in vet.
Drie liter water, buiten inspanning gerekend, is voldoende.
Hoe ziet volgens u de ideale macroverdeling er uit + hoeveel kcal per dag?