TheDude
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]Als ik het wil downloaden via turbo-upload moet ik eerst allerlei toolbars en .exe bestands downloaden. Kan iemand hem misschien ergens anders uploaden??

Vooral bij benchpressen en overhead press ging ik niet echt vooruit.Ik heb 15 weken Wendler gedaan en vond het een leuk programma, maar vind het wel vrij weinig doen voor je 1RM. Wat natuurlijk ook niet helemaal de insteek is van het programma maar goed...

Vooral bij benchpressen en overhead press ging ik niet echt vooruit.![]()
Wat dan?
Waarom denk je dat? Je moet rep-outs doen, dus je traint altijd max...
zo pakt Omega007 van het forum het aan, en hij maakt goeie gains.
ik heb ook 2 maand wendler gedaan, en ben er weinig mee opgeschoten.
hoe ik op dit moment train, zit ik altijd tegen mijn max aan. en maak ik goeie gains.
dus ik denk dat het wel goed is om meteen met 100% te beginnen. dan maar wat zwaarder en goed eten om het te kunnen halen
Ach ja als je 30kg per jaar te weinig vind, moet je wat anders doen misschien![]()

Klopt idd. Heb net de trainingslog van em bekeken en hij zou met bv. Texas Method of Bill Starr oid veel sneller progressie kunnen boeken.Zal waarschijnlijk ook liggen aan de trainingstijd he.. voor een beginner is 30kg op een main lift niet heel veel maar iemand die al een paar jaar traint zal er blij mee zijn![]()

Op zo een lang termijn niet bekekenAch ja als je 30kg per jaar te weinig vind, moet je wat anders doen misschien![]()

Jep, van 100kg BP naar 130 en van 130kg SQ naar 1905/3/1 is ook niet voor totale beginners.
30kg op je presses
en
60kg op je SQ&DL
Is best netjes, welk niveau ook..

Met een 5 weekse 3x5 4dagen/wk split schema heb ik tot nu toe meeste progressie gemaakt (elke week 2,5kg omhoog op elke lift) dus in 1 maand 10kg vooruit op setjes draaien.Klopt idd. Heb net de trainingslog van em bekeken en hij zou met bv. Texas Method of Bill Starr oid veel sneller progressie kunnen boeken.
Maar goed 5-3-1 traint wel gewoon lekker. Dus het is maar net wat je leuk vind![]()