- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig ook zijn nieuwste boek niet liggen "training three days a week"?
Ik ga ook starten na m'n examens.. Als jullie hem starten, kunnen jullie dan een nieuwe log maken, a la het principe van Forza forum (log per schema dat je volgt ipv per jaargang)?
Leuk die berichtjes, graag gedaan.
Deze bedoel je?
http://www.turboupload.com/y5xvsozgob3b/3DAY.pdf.html
Ben ik weer de enige waarbij die pdf download telkens hapert. sheisse.![]()
Ik vind het schema wel een beetje vreemd.
Hoofdprogramma : Deadlift, assistance: deadlifts?
Hoofdprogramma : banken en wederom assist oefeningen bankdrukken?
De assistance oefeningen lijken meer een cooling down.
Het bodybuilding programma is exact hetzelfde als strenght, maar wel meer assist oefeningen.
Ik doe (soortgelijk) al een tijdje nu (pakweg 4 maanden).
Het gestaag progressieve stap voor stap karakter bevalt me prima.
De enige grote valkuil bij dit systeem is imo (door verveling en ego misschien) de neiging om progressie bij de assistance oefeningen weer een doel op zich te maken.
Zoals Wendler zelf ook zegt: Je doet ze gewoon en dat is dat. Ze dragen bij aan de basis die nodig is om verder te komen met de 'main' lifts. Het mag wat moeite kosten, maar het moet niet al het leven uit je zuigen.
Een foute redenatie die sommigen hierbij hebben, (waardoor ze vinden dat dit toch moet kunnen) is dat je de assistance doet NA de hoofd-lifts, waardoor die daar geen "hinder" van ondervinden.
Per training bekeken is dat waar, maar qua cumulatieve vermoeidheid die je opbouwt gedurende de cyclus is dit dus een volstrekt verkeerde benadering.