XXL Nutrition

5/3/1 van Jim Wendler

Ik kan enkel zinvol advies geven op punt 4. Is geen enkel probleem als je het "maar" 3 maanden kunt doen. Dat moet je niet tegenhouden.

Bump

Nou, ik begin maandag met de 4 daagse 5/3/1 methode.. met als assistance de Triumvirate..

Potverdomme, ik heb nu al een paar keer dat E-book gedownload maar ik krijg altijd foutmeldingen :mad:

Ik denk dat ik het ook een kans ga geven, wil dan wel MP vervangen door PP en MP als assistence doen

Denk wel dat dat gaat.

Ik moet zeggen, nu ik het e-book gelezen heb spreekt het mij ook wel aan. Als ik stall op mijn huidige lineaire progressie, en dan nog eens stall op Bill Starr, dan probeer ik het ook eens :p

Iedereen is infected by the 5/3/1-virus. :p

ben nu in week 3 van men 2e cyclus, gaat nog altijd lekker

Stel, je hebt geen nieuwe pr's gemaakt na je deload, hoe moet je dan terug beginnen?

Stel, je hebt geen nieuwe pr's gemaakt na je deload, hoe moet je dan terug beginnen?

Just stick to the program. Als je in week 1/week 2/week 3 bij de laatste set 5/3/1 reps haalt, is het voldoende. PR's zijn gewoon mooi meegenomen.

Edit: hier staan fouten in, deze niet gebruiken. :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dus als je bijvoorbeeld op maandag dinsdag en woensdag alle trainingen doet. Kan je dan die andere dagen gebruiken om bijvoorbeeld complete bodybuild assist dingen te doen of moet dat op de dagen van het 531 train schema?

Dus als je bijvoorbeeld op maandag dinsdag en woensdag alle trainingen doet. Kan je dan die andere dagen gebruiken om bijvoorbeeld complete bodybuild assist dingen te doen of moet dat op de dagen van het 531 train schema?

Je KAN dat doen, je kan alles doen. Maar dan ben je niet meer bezig met dezelfde template.

Terug
Naar boven