AndroidHealthClinic

5 maanden bezig

RippedT

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
11%
Hallo bodybuilders !
Ik ben nu al 5maanden bezig met trainen wil graag ripped zijn.
Helaas heb ik geen oude fotos
maar ik zou graag willen weten waar ik me beter op kan richten en meer aandacht aan kan besteden.

Stats:
Leeftijd: 16 jaar
Lengte: 170cm
gewicht 65 kg
Vetpercentage 10%

benchpress : 40kg(totaal)15x
Legpress: 140kg(totaal) 15x

Trainingschema :

Maandag : Chest/ triceps
Dinsdag : Armen / buik
Woensdag rust
Donderdag Schouders
Vrijdag rust
Zaterdag Rug
Zondag benen

Ik gebruik zelf geen eetschema ik eet bijna van alles gezonde maaltijden over de dag (verschillend)

Supplementen : Whey Perfection , Cellmass , Unstoppable

Hoor graag wat jullie ervan vinden

IMG_2115.jpg

IMG_2341.jpg

IMG_2345.jpg

IMG_2346.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo bodybuilders !
Ik ben nu al 5maanden bezig met trainen wil graag ripped zijn.
Helaas heb ik geen oude fotos
maar ik zou graag willen weten waar ik me beter op kan richten en meer aandacht aan kan besteden.

Stats:
Leeftijd: 16 jaar
Lengte: 170cm
gewicht 65 kg
Vetpercentage 10%
15
benchpress : 40kg(totaal)15x
Legpress: 140kg(totaal) 15x

Trainingschema :

Maandag : Chest/ triceps
Dinsdag : Armen / buik
Woensdag rust
Donderdag Schouders
Vrijdag rust
Zaterdag Rug
Zondag benen

Ik gebruik zelf geen eetschema ik eet bijna van alles gezonde maaltijden over de dag (verschillend)

Supplementen : Whey Perfection , Cellmass , Unstoppable

Hoor graag wat jullie ervan vinden
Je zou beter eerst even bulken en dan cutten (no offence) maar er zit nog niet veel massa op om verder te k*tten,je voeding is minstens even belangrijk als je training dus bereken je BMR +500 kcal om te bulken en maak een voedingschema.
Probeer ook eens je reps te veranderen naar 8-12,15 is een raar getal geen idee waar je dat hebt gevonden.
Ook zou ik persoonlijk alles 2x per week trainen behalve benen en schouders 1x per week zo iets: borst/biceps,rug/triceps,schouders/benen +traps
Supplementen maken niet zoveel uit zolang je voeding maar goed is dat bespaart je ook al een paar euro's als tiener en is unstoppable een preworkout? zou er nog ni mee beginnen op 16 om eerlijk te zijn drink dan een tas koffie als je het echt nodig hebt

Waarom preworkout gebruiken op zo'n jonge leeftijd? No offense, maar op die leeftijd was ik zeer gedreven en gemotiveerd om te trainen en zou je dus geen pre workout nodig hoeven hebben. Goed kans dat als de pot op is dat je dan een dip ervaart omdat je die drive niet meekrijgt. Gewoon een tip hoor, doe er mee wat je wilt. Op jouw leeftijd moet je het gewoon doen door te knallen in de sportschool, goed en meer eten dan normaal en je veel in te lezen en je gemotiveerd te houden. Creatine kuurtje erbij en dan gewoon de monohydraat waarbij je en sterk en bulkie eruit gaat zien. Whey om je eiwitinname omhoog te schroeven als je van je ouders nog niet zover krijgt om elke dag biefstuk te eten.

Ripped zijn op je 16e is meer iets voor het fitness forum. Hier zit je op een bb forum.

Waarom preworkout gebruiken op zo'n jonge leeftijd? No offense, maar op die leeftijd was ik zeer gedreven en gemotiveerd om te trainen en zou je dus geen pre workout nodig hoeven hebben. Goed kans dat als de pot op is dat je dan een dip ervaart omdat je die drive niet meekrijgt. Gewoon een tip hoor, doe er mee wat je wilt. Op jouw leeftijd moet je het gewoon doen door te knallen in de sportschool, goed en meer eten dan normaal en je veel in te lezen en je gemotiveerd te houden. Creatine kuurtje erbij en dan gewoon de monohydraat waarbij je en sterk en bulkie eruit gaat zien. Whey om je eiwitinname omhoog te schroeven als je van je ouders nog niet zover krijgt om elke dag biefstuk te eten.

Ripped zijn op je 16e is meer iets voor het fitness forum. Hier zit je op een bb forum.
dit heb ik niet nodig zou me k*t voelen na de uitwerking had 2 dagen fat burner genomen voelde alsof ik ter plekke in ging zakken als hij uitwerkte en tonijn is ook een goedkope bron van eiwit

Zoals hierboven al beschreven:

Bereken je voedingsbehoefte en maak een schema

Een whey shake kan prima na de training imo, maar het is niet echt noodzakelijk

Hou je progressie bij met foto's

PWO is niet echt nodig nee...

Maak wat duidelijker fotos

zou meer eten minimaal 500 cals boven onderhoud om vervolgens met elke maand 100 cals erbij doen

Terug
Naar boven