versteegrob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanmorgen weer lekker getraind, benen en me buik. Lekker wezen squaten en na de KT nog een half uurtje cardio. Ga voortaan meer cardio na de training erbij pakken aangezien het afvallen nog niet echt lukt.
Vanmorgen zelfs 78.9, snap er weinig van want al me voeding is perfect behalve soms het avond eten. Eet af en toe bij iemand dus dan heb ik niet in de hand wat ik eet maar vandaag dus een goede dag gehad. Vanavond curry maken voor me schoonfamilie. Morgen weer KT en cardi en werk nu wat kwark met musli naar binnen, lekker hoor.

+1 en same here.Het is voor jou meer van belang te kijken naar je vetpercentage dan gewicht. Gewicht is namelijk feitelijk zo onbetrouwbaar als wat. Het geeft je wel enige inzicht maar men associeert zwaarder worden vaak met dik worden, terwijl dit dus niet zo is. Zou gewoon wekelijks als je de mogelijkheid hebt je vetpercentage laten meten en je gewicht laten voor wat het is.
Gebruik als voorbeeld meestal mezelf ben 1.83m en weeg 95kg. Als ik dat tegen mensen zijn kijken ze me aan van dat kan niet!, omdat ze dus gewicht associëren met dik zijn. Laat dus je gewicht voor wat het is en gewoon je vetpercentage laten meten, geeft je betere inzichten in je ontwikkelingen![]()
Het is voor jou meer van belang te kijken naar je vetpercentage dan gewicht. Gewicht is namelijk feitelijk zo onbetrouwbaar als wat. Het geeft je wel enige inzicht maar men associeert zwaarder worden vaak met dik worden, terwijl dit dus niet zo is. Zou gewoon wekelijks als je de mogelijkheid hebt je vetpercentage laten meten en je gewicht laten voor wat het is.
Gebruik als voorbeeld meestal mezelf ben 1.83m en weeg 95kg. Als ik dat tegen mensen zeg kijken ze me aan van dat kan niet!, omdat ze dus gewicht associëren met dik zijn. Laat dus je gewicht voor wat het is en gewoon je vetpercentage laten meten, geeft je betere inzichten in je ontwikkelingen![]()

Super stuk, helemaal mee eens en dit is veel logischer dan kijken naar cijfers. Heb vorige week nog een tang gekocht om mijn vet% te meten.
Woon in een appartement op 4 hoog en pak nu iedere keer de trap ipv de lift. Vandaag al 4 keer omhoog gelopen![]()

. weet nog wel toen ik in de winkel stond en elke keer trap op en af moest naar het magazijn. Vet verdween gewoon voor m'n ogen.