Fitness Seller

5 weken keihard cutten

Nadat ik vorig jaar van vakantie was terug gekomen was mijn train maatje gestopt en ik hierdoor ook. Fitness/BB is al zo saai en alleen helemaal.

Als je het toch zo saai vind kun je beter stoppen. Niks irritanters dan mensen die gewichten en machines bezet houden terwijl het ze toch geen reet boeit, je loopt alleen maar de mensen in de weg die wel serieus willen trainen;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je zou lezen zou je weten dat ik momenteel niet aan BB doe. Wel aan cardio training en bootcamp

Kleine opmerking, ik zou in de cut banaan uit je schema halen en overwegend vette dingen als Filet americain (dus relatief hoog in calorieen) eruit halen.

Keiharde tip: eet je (complexe!) koolhydraten met name aan het begin van de dag en eet naarmate de dag vordert minder qua koolhydraten. VEEEEEEEL water drinken!!!

Oke dan haal ik de banaan eruit. Appel/mandarijn ook weg halen?

Drink sowieso 2/3 liter water per dag. Net weer training gehad, begon met 30min op de crosstrainer, 460kcal verbrand en wilde 30min roeien maar dat ging echt niet, 10min gedaan. Morgen weer 60min op de crosstrainer.

Net 400gram koolvis als ontbijt gehad :)

Momenteel loop ik met een scheenbeenblessure waarvan ik verwacht dat het niet zomaar over gaat :( Vet k*t maar nu wil ik wat kracht oefeningen uitvoeren voor mijn cardio. Wat vinden jullie van dit schema? Heb bijna een jaar niet meer aan BB gedaan dus ik wil het rustig opbouwen.

ma A wo B vr A
ma B wo A vr B

Dag A

Squat / Legpress
Banken
Incl banken
Lat pulldown
Bent over row
Military press

Dag B

Deadlift / Legpress
Banken
Incl dumb presses
Lat pulldown / Pullups
Seated row
Upright row

Gepakt van Kobowski, thnx !

Hoeveel setjes en reps zal ik doen? Deed in het verleden altijd 4x12

Vandaag 45min op de fiets gezeten. Ruim 500kcal verbrand en begonnen met KT, ging wel lekker. Morgen weer 60min op de crosstrainer.

Voeding gaat goed maar moet echt niet vergeten te eten, door de fatburner heb ik de gehele dag geen honger meer.

Vandaag weer 600kcal verbrand, gaat nog steeds lekker alleen het weekend komt eraan en komen vrienden, ben benieuwd hoe het eten/drinken gaat worden.

Vandaag ben ik bijna twee weken onderweg maar ik lijk nog niks te zijn afgevallen, heel apart.

Week 1, maandag/woensdag/zaterdag bootcamp en donderdag en vrijdag op de crosstrainer gestaan.
Qua voeding kon het beter de eerste week, vooral in het weekend.\

Week 2, de hele week ongeveer 1 uur aan cardio gedaan in de vroege ochtend. Doordeweeks gehouden aan het voedingsschema, dus veel vis gegeten en geen slecht eten.

Vanmorgen gewogen en kwam op 82.5 kilo uit, hoe kan dat? De gehele week rond de 2500kcal gezeten terwijl ik ronde 3000kcal nodig heb voor onderhoud en heb ook hard getraind en goed gegeten.
Wel gisteren aardig wat bier gedronken. Heel apart dit, werkt niet echt motiverd. Morgen nog harder trainen en weer mijn voedingsschema eten.

Vandaag ben ik bijna twee weken onderweg maar ik lijk nog niks te zijn afgevallen, heel apart.

Week 1, maandag/woensdag/zaterdag bootcamp en donderdag en vrijdag op de crosstrainer gestaan.
Qua voeding kon het beter de eerste week, vooral in het weekend.\

Week 2, de hele week ongeveer 1 uur aan cardio gedaan in de vroege ochtend. Doordeweeks gehouden aan het voedingsschema, dus veel vis gegeten en geen slecht eten.

Vanmorgen gewogen en kwam op 82.5 kilo uit, hoe kan dat? De gehele week rond de 2500kcal gezeten terwijl ik ronde 3000kcal nodig heb voor onderhoud en heb ook hard getraind en goed gegeten.
Wel gisteren aardig wat bier gedronken. Heel apart dit, werkt niet echt motiverd. Morgen nog harder trainen en weer mijn voedingsschema eten.

Bier moet je echt laten staan hoor, dat is echt heel erg slecht. Als het bij 1 of 2 glaasjes blijft kan het nog, maar helemaal dronken worden tikt echt erg aan.

Gewoon zo doorgaan, en anders nog iets minder gaan eten misschien.

Gaat weer lekker. Gisteren complimenten gekregen dat ik een veel smallere kop heb gekregen :) Vanmorgen weer 600kcal verbrand maar wat blijft cardio toch saai, pffffff.

De blessure voelt weer wat beter, hoop dat ik vanaf volgende week weer kan bootcampen. Bij bootcamp krijg je nog veel voldoening, lekker kapot gaan, tot de max gaan en de volgende dag lekker spierpijn hebben. Ook sport ik veel liever in de buitenlucht :)

Het gaat nog steeds lekker. Eet schoon, de fatburner werkt geweldig en vrijdag ochtend om 7 uur early bootcamp na bijna 3.5 week rust. Werd tijd ook omdat ik een beetje gek werd van de crosstrainer. Morgen weer cardio.

Weeg btw nu 80.6 en kwam van 86 kilo, niet gek

Het gaat nog steeds lekker. Eet schoon, de fatburner werkt geweldig en vrijdag ochtend om 7 uur early bootcamp na bijna 3.5 week rust. Werd tijd ook omdat ik een beetje gek werd van de crosstrainer. Morgen weer cardio.

Weeg btw nu 80.6 en kwam van 86 kilo, niet gek

Ik werk in een restaurant en collega van me doet ook aan bb, hij gebruikt ook fatburners alleen hij zweet als een gek, ziet er niet uit, heb je daar ook last van?

Niet echt wel zweet ik veel meer als ik sport maar daar buiten gelukkig niet. Het goede aan mijn fatburner is dat je veel minder zin hebt in slecht eten en de normale eetlust is ook een stuk minder. Ik moet er echt aan denken om te eten wat gelukkig goed gaat. Verder heb ik meer energie tijdens het sporten wat echt lekker is.

Bootcampen om 7.00 uur met -8, goed begin van de dag :)

Vraagje over me voeding. De koolvis komt een beetje me strot uit en nu pak ik regelmatig een biefstuk of een lamsrack, dat mag toch allemaal? Merk dat ik vlees zoveel lekkerder vindt. Eet nu 250 gram lende biefstuk met super lekkere marinade van uienpoeder, knofloofpoeder, sambal, worchestersaus en wat zout en peper :)

Lijkt me wel goed..

Maar ik zou wel proberen kip en vis te blijven eten en soms afwisselen met iets anders.

Cutten gaat lekker maar trainen k*t en baal er flink van. Heb sinds een aantal weken last van een scheenbeenontsteking. Heb netjes vier weken rust gehad en toen weer begonnen. Alleen iets te enthousiast begonnen en nu heb ik weer flinke last. Probeer nu vrijdag weer te bootcampen en dan minimaal een week rust. Ondertussen weer netjes op de crosstrainer.

Terug
Naar boven