MuscleMeat

5x5 tijdens winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter blijft Amir off. Einde discussie.
Suprise...ben aan het blasten.
Einde discussie.

Ps.
Als je winstrol pakt,pak het dan samen met een lage dosis test .
 
Wacht gaan jullie nu flirten? Dbb brengt mensen samen <3.
 
Dus als ik het goed begrijp, Amir, adviseer jij een lage dosis test naast de winstrol, toch? Want dit was me toch nog niet helemaal duidelijk uit je vorige posts.
 
Dus als ik het goed begrijp, Amir, adviseer jij een lage dosis test naast de winstrol, toch? Want dit was me toch nog niet helemaal duidelijk uit je vorige posts.
Juist.
Ik zeg, over het ALGEMEEN kun je beter een lage dosis test stacken met winstrol dan dat je winstrol only pakt.
Over het algemeen! Maar we blijven individu's,.
Er zijn mensen die met winstrol only goed draaien, waarbij ze zo goed erop reageren, dat ze niet eens een pct hoeven te volgen omdat hun axis niet wordt onderdrukt en dat hun gewrichten niet pijn doen.
De meeste mensen krijgen pijn in hun gewrichten bij winstrol only en veel bij veel mensen wordt de axis onderdrukt.
Maar als je het zekere voor het onzekere wilt gaan, combineer je winstrol gewoon met test.
Winstrol pak je namelijk zowieso maar voor een korte periode ( 6 tot maximaal 8 weken als je het bont maakt).
Als je dit met test combineert, kan je lichaam na die periode zich MET GEMAK herstellen.
Er is geen nadeel aan verbonden! Als je winstrol only pakt, dan is het gokken !
 
Laatst bewerkt:
Ok, weet je wat?
Ik heb er geen zin meer in om met mensen zoals jij te discussieren.

WINSTROL ONLY IS BETER ALS WINSZROL STACKEN MET EEN LAGE DOSERING TEST E.
Blij?
Ongelooflijk!

Ps. Jij kijkt in mijn post geschiedenis om te weten of winstrol stacken met test e beter is als winstrol only?
Meen je dit nou echt?
afgaande op je stats lul je onzin
 
afgaande op je stats lul je onzin
En wat is er onzin aan wat ik getypt heb in mn laatste text?
Geaag een antwoord!
En je kijkt naar iemands stats als bewijs of het klopt wat iemand zegt zonder ZELF RESEARCH TE DOEN?
Mensen zoals jij zijn LACHWEKKEND en de reden waarom veel mensen de mist in gaan!
De reden waarom mijn laatste text onzin is, is vanwege mn stats ( die ik niet geupdate heb)?
CLOWN!
 
Ik heb net research gedaan naar je andere posts, mijn conclusie is azerate en Camelus hebben gelijk.
 
Ik heb net research gedaan naar je andere posts, mijn conclusie is azerate en Camelus hebben gelijk.
dus je geeft nu toe dat je mensen "VOLGT"" hahaha.
wat een knuppel!
ga liever zelf op research inplaats van mensen blindelings volgen.
want als je begint te twijfelen aan het feit of je nou winstrol beter met test kunt combineren dan winstrol only,sorry....maar dan ben je wel heeeeeel erg koppig en/of stom!
want dat is namelijk het enigste wat ik de hele tijd beweerd heb.
WINSTROL GECOMBINEERD MET TEST IS BETER ALS WINSTROL ONLY!
:D:D:D:D:D:D
 
Ik vind het zelfs nog beter met wat slin en hgh erbij.
 
Is koppig gecombineerd met stom beter als koppig only? Ik denk dat jij wel ervaring hebt met deze combo
 
Ik vind het zelfs nog beter met wat slin en hgh erbij.
je bent trenbolone en dianabol vergeten :D:D
test stacked met trenbolone winstrole dianabol en hgh en je bent hulk binnen een mum van tijd :D:D:D:D
 
Is koppig gecombineerd met stom beter als koppig only? Ik denk dat jij wel ervaring hebt met deze combo
ja die ervaring heb ik net met jou opgedaan ;):D:D:D:D
 
Dus je “volgt” mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven