AndroidHealthClinic

6 weken cut

Je hebt wel een onrealistisch doel voor die 6 weken.

Mijn aanbeveling is om volgende bulk je vetpercentage niet meer zo hoog te laten oplopen.

Met winstrol only houd je hoog uit wat kracht vast tijdens het cutten dit is mijn ervaring.

Persoonlijk zou ik voor low test + high tren gaan met de nodige hcg.. t3 hoef je al helemaal niet te gebruiken

Low test high primo min.600mg pw gaat je ver brengen. Ik heb nu 6 weken erop zitten en zeer tevreden. 2% gezakt

Ik heb vorig naar dezelfde cut gedaan: low test - high primo. Al denk ik dat de primo destijds zwaar ondergedoseerd was.(Nederland ug)

Ga nu weer dezelfde cut doen maar met goede primo en t3.

Winstrol gaat je zeker niet het resultaat geven binnen die weken die jij wenst , volgens mij heb je ook een verkeerde gedachte over aas , dat winstrol niet aromatiseert en geen water gewicht dus met zich mee brengt wilt absoluut niet zeggen dat het een goede optie zal zijn voor jou cut , in mijn ogen worden orals het best vermeden tenzij je met lange esters kuurt en je zelf alvast een kleine krachttoename wilt winnen en wat kgs vocht ( dit laatste geld niet voor winny natuurlijk)voor de lange esters goed in je systeem draaien en je daar op verder gaat . Voor de rest zie ik het nut niet van oral only's, winny geeft je gewrichten ook niet echt veel liefde en dat zal je merken , zeg ik nu dat winny nutteloos is ? Nee want neem het zelf nu en dan maar zeker niet als primaire steroide voor een Cut , neem gewoon 250 test e voor 10 weekjes , houd een strak dieet aan en dat is belangrijk want anders ga je zoiezo vocht winnen wat je resultaat niet tot goede recht laat komen en span die 6 weekjes maar tot 10 want in 6 weken van 15 naar 8% is beetje onzin , dan had je maar 4 weken geleden al moeten beginnen , maar zou het knap vinden als je dit in 6 weken weet te doen . Niks is onmogelijk alleen wel realistisch blijven denken

Nee
Volgens mij weet je echt niks over aas
Je hebt iets van horen zeggen en verder weet je er niks van
Zou 250 test e zetten tijdens je cut of gewoon nog niks nemen

Gast, die kerel zegt ik zet 250 testen met high primo. Hij zegt ik ben 2 procent gedaald in vet percentage. Mijn vraag, ook zwaarder geworden. ( als je na 6 weken dat heb bereikt alleen een daling van 2 procent) vind ik dat raar.

Gast, die kerel zegt ik zet 250 testen met high primo. Hij zegt ik ben 2 procent gedaald in vet percentage. Mijn vraag, ook zwaarder geworden. ( als je na 6 weken dat heb bereikt alleen een daling van 2 procent) vind ik dat raar.
2 kg aangekomen 2% vet eraf. had ik nou echte goede HG primo zou ik lager doseren

Ik heb vorig naar dezelfde cut gedaan: low test - high primo. Al denk ik dat de primo destijds zwaar ondergedoseerd was.(Nederland ug)

Ga nu weer dezelfde cut doen maar met goede primo en t3.
pumpie jij draaide op 600 primo destijds toch? niks aangekomen/eraf?

pumpie jij draaide op 600 primo destijds toch? niks aangekomen/eraf?

Klopt. Zat op 600-700 destijds maar daarna verlaagd naar 400-500 laatste weken.

Resultaat: VVM behouden en vet gedaald. Dus geen toename VVM.

Ik doe het nu anders. Ik bulk nu eerst 5 weken op 450mg test en 30mg epi. Daarna cut op 300 test - 400 primo (goed merk) voor 8 weken.

Ik heb bijna mijn 10 weken Test E 500 pw cycle afgerond, en wilde na 10 weken off, gaan cutten op 6 weken winny only 50mg pd. Dit wordt dus afgeraden? Alternatief zou kunnen zijn 300 test e en 200 primo?

Laatst bewerkt:
Ik heb bijna mijn 10 weken Test E 500 pw cycle afgerond, en wilde na 10 weken off, gaan cutten op 6 weken winny only 50mg pd. Dit wordt dus afgeraden? Als ik dit wel doe, hoeveel vvm verlies ik en hoeveel procent vet? Ben nu 90kg met 14% bf (177cm)
Alternatief zou kunnen zijn 300 test e en 200 primo?
Nou allereerst open even eerst lekker een eigen topic maar wacht doe dat maar beter niet als je topic dezelfde vragen gaat hebben als je hier stelt , hoe moeten wij nou in godsnaam weten hoeveel vvm je verliest en hoeveel procent vet ??? Ben je serieus of trol je , shit man word wat hier .

Nou allereerst open even eerst lekker een eigen topic maar wacht doe dat maar beter niet als je topic dezelfde vragen gaat hebben als je hier stelt , hoe moeten wij nou in godsnaam weten hoeveel vvm je verliest en hoeveel procent vet ??? Ben je serieus of trol je , shit man word wat hier .

Ga jij mij nou de les lezen? Je schrijft als een kind van acht jaar. Lekker geloofwaardig.

Ja want blijkbaar is dat wel nodig , je vragen slaan helemaal nergens op hoe de f**k moeten wij weten wat je resultaten gaan zijn van die kuur ?? Wacht ik zal ff hocus pocus doen ; oke heb je antwoord je gaat 2.59 kg vvm verliezen en je vet gaat met 2.3872% omlaag .

Ja want blijkbaar is dat wel nodig , je vragen slaan helemaal nergens op hoe de f**k moeten wij weten wat je resultaten gaan zijn van die kuur ?? Wacht ik zal ff hocus pocus doen ; oke heb je antwoord je gaat 2.59 kg vvm verliezen en je vet gaat met 2.3872% omlaag .

Ik moet hier Arms wel gelijk geven. Dat kun je niet weten.

Hoe meer AAS je neemt tijdens je cut hoe beter je VVM behouden blijft. De kunst is echter om niet onnodig veel AAS te nemen om je VVM te behouden.

Met alleen winny neem je misschien het risico dat je wel VVM verliest. Persoonlijk zou ik altijd minimaal 250mg test e zetten.

Oral only is zoiezo een no no en een slecht idee .Maarja tegenwoordig doet iedereen alsof die het beter weet , mensen moeten gewoon doen waar ze zich zeker bij voelen.
Een kuur zonder enige vorm van test is eigenlijk zonde en zal je meestal teleurstellen zowel resultaat wijs als libido .

Ik zou zeggen onmogelijk maar met fasted cardio gaat dat sowieso lukken. Go for it!

Thanks Pumpie. Helder verhaal en antwoord op mijn vraag.
In eerste instantie bedoelde ik wat winny only ongeveer oplevert in een cut t.o.v. test primo.

Oral only is zoiezo een no no en een slecht idee .Maarja tegenwoordig doet iedereen alsof die het beter weet , mensen moeten gewoon doen waar ze zich zeker bij voelen.
Een kuur zonder enige vorm van test is eigenlijk zonde en zal je meestal teleurstellen zowel resultaat wijs als libido .
Ik ga momenteel goed hoor op npp+para+dbol zonder test. Ook geen last van libido.

Npp en para ? Nee nu niet misschien even wachten ;)

Terug
Naar boven