MuscleMeat

8 weken cut

netjes, naturel of niet, maakt niet uit, je hebt het gehaald, daar gaat het om :)

ziet er goed uit ga zo door

waarvoor kuren, volgens mij lukt het je zonder ook wel :P

Wow! Respect ook voor de discipline (niet stappen, geen alcohol, hard werken) zeker op die leeftijd.

Zéér nice!

zeer bruut fysiek:eek:

maak vlaanderen fier, jij monster!

ziet er goed uit gaat zo door ;)

maar doe jij ook cardio?

• Topic Starter Topic Starter
hier een foto van hoe ik er nu bijsta na 1 jaar clean bulken na m'n cut van 8 weken. zou dit jaar met het forum contest mee willen doen dus heb ik ook een log geopend in trainingslogs, waar ik m'n progressie+ foto's ga posten tot de contest, zou op 6% willen komen. denk dat ik nu op 10-11 % zit.

Foto op 12-05-2011 om 00.10 #2.jpg

Super man. :thumbs:

hier een foto van hoe ik er nu bijsta na 1 jaar clean bulken na m'n cut van 8 weken. zou dit jaar met het forum contest mee willen doen dus heb ik ook een log geopend in trainingslogs, waar ik m'n progressie+ foto's ga posten tot de contest, zou op 6% willen komen. denk dat ik nu op 10-11 % zit.

Zeer netjes, ook een goede kandidaat om mee te doen aan wedstrijden, vooral omdat je PAS 18 bent en zo erbij loopt. Respect!

je gelooft toch niet serieus dat hij 18 is en zeker naturel ook :roflol:

lenny je hebt echt een monsterlijk goed fysiek, mijn stem heb je voor de contest al in de pocket

naturel en 18 :roflol:

ja,ja

mooi fysiek.
Lijkt me sterk dat hij over leeftijd liegt, dat zou wel erg zielig zijn.

Hey net fysiek hoor jongen!
Mag ik vragen wat je armen en chest meten?

• Topic Starter Topic Starter
je gelooft toch niet serieus dat hij 18 is en zeker naturel ook :roflol:

lenny je hebt echt een monsterlijk goed fysiek, mijn stem heb je voor de contest al in de pocket

antwoord op zin 2: thx

zin 1: niet weer beginnen over mijn leeftijd he, ik heb hier al bewezen dat ik 18 ben! ik zie echt het nut er niet van in om daarover te liegen!!!!!

fokking beest...

:p

Terug
Naar boven