Fitness Seller

8 weken cut

Dikke respect voor jou jonge,
maar huh je voedingsschema begint 4uur smorgens!?!?

en wat is hydro?:$

Veel succes nog!

beast !!!

Veel succes nog!

whey hydroisolaat neem ik aan. De beste Whey die er op dit moment is, voorverteerd naar di-en tripeptiden.

Deze reus heeft blijkbaar geen moeite met vroeg zn bed uitkomen.:D 4 uur ..moet er niet aan denke:eek:

Haha keihard geowned hier al die non believers :roflol:

Waarom eigenlijk? Deze foto bewijst toch niet dat hij geen valse foto's post?
Deze foto bewijst gewoon dat die gast geile a4'tjes omhoog hangt waarop die fapt achter zijn prehistorische pc terwijl hij een aa'tje drinkt en vervolgens z'n kwakje opruimt met de wc rol naast z'n ventilator? :dunno:

Deze foto bewijst gewoon dat die gast geile a4'tjes omhoog hangt waarop die fapt achter zijn prehistorische pc terwijl hij een aa'tje drinkt en vervolgens z'n kwakje opruimt met de wc rol naast z'n ventilator? :dunno:

Je bent grappig man

Respect man heel goed getraind..

Hahaha, jij moet echt bij de politie.

• Topic Starter Topic Starter

Veel succes nog!

ja in de zomer is het vroeg opstaan he als je in de bouw werkt:D, maar ga nu in restaurant gaan werken, koken ligt mij veel meer dan metsen en sleuren heel den dag.
ja hydro is whey hydrolisaat.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

1: hang graag mooie a4'tjes op m'n muur
2: idd prehistorische pc
3: drink graag wat water als ik train
4: idd wc rol is voor als ik m'n bureau vol spuit

1: hang graag mooie a4'tjes op m'n muur
2: idd prehistorische pc
3: drink graag wat water als ik train
4: idd wc rol is voor als ik m'n bureau vol spuit

;)

Als jij het idd echt bent, goed bezig ;)

Misschien eens een foto maken met een blad waarop DBB geschreven staat ofzo :)

wow je bent 17 !!!!!

dan ben je welk erg hard bezig !

kuren is ijgenlijk nooit goed maar beter even wachten ,.als je het gaat doen

verder ziet et er egt super uit !!!! ga zo door maat

ja in de zomer is het vroeg opstaan he als je in de bouw werkt:D, maar ga nu in restaurant gaan werken, koken ligt mij veel meer dan metsen en sleuren heel den dag.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Woow dikke respect dan ook al voordat ! helemaal omdat het super zwaar werk is en je daarna ook nog keihard kan trainen echt netjes jonge,

En misschien misbruik ik je topic maar is whey hydrolisaaat voor spiergroei of whey isolaat of beiden? en wat is het verschil?:$

ga zo door!

;)

Als jij het idd echt bent, goed bezig ;)

Misschien eens een foto maken met een blad waarop DBB geschreven staat ofzo :)

geen probleem

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Woow dikke respect dan ook al voordat ! helemaal omdat het super zwaar werk is en je daarna ook nog keihard kan trainen echt netjes jonge,

En misschien misbruik ik je topic maar is whey hydrolisaaat voor spiergroei of whey isolaat of beiden? en wat is het verschil?:$

ga zo door!

merci.
het is beide voor beter spierherstel en spiergroei, maar whey hydrolisaat word rapper opgenomen door het lichaam is dus ideaal voor rond de training, dan herstel je rapper.

Aah oke maar er is dus niet echt een betere? alleen de 1e werkt wat sneller dan de ander?
ik zelf train nu 3dagen split dus krijgen je spieren sowieso al veel rust welke kan je dan het best nemen Hydro of iso? (prijs boeit niet, kwaliteit wel :)

Bedankt en ga zo door!!

Aah oke maar er is dus niet echt een betere? alleen de 1e werkt wat sneller dan de ander?
ik zelf train nu 3dagen split dus krijgen je spieren sowieso al veel rust welke kan je dan het best nemen Hydro of iso? (prijs boeit niet, kwaliteit wel :)

Bedankt en ga zo door!!

nee momenteel is hydro de beste, het word sneller opgenomen en heeft ook een hoger aminozuurprofiel.
als de prijs niet van belang is zou ik voor whey hydrolisaat gaan.
deze koop ik http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/peptide-protein-whey-hydrolisaat.
soms wissel ik af en bestel ik mij die van xxl nutrition http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Hydrolisaat-P740

Bedankt en ga zo door!!
totaal irrelevant als je pas net begint met trainen

Hahaha wat een topic. Die reacties van sommige hier:p

Kerel je heb geluk met je genen. Grappig dat mensen hun voeding en stats gaan vergelijken en denken dat daar een bepaalde fysiek bij hoort. Succes met wedstrijden!

wil wel eens een foto zien in ontspannen toestand , dat moet er bruut uitzien

Terug
Naar boven