Fitness Seller

8 weken cut

squat 4x160
bp 4x120
dl 4x120 ( dl doe ik maar 1 keer per maand, als ik het iedere week doe heb ik teveel last van men onderrug)

:bow::bow:

Damn nette fysiek en bereikt zonder deadlift. I like.
Lol @ non believers, zoek de term abNORMaal eens op.

Haha keihard geowned hier al die non believers :roflol:

Super goed fysiek. Maar ik moet daar wel bijzeggen dat je most muscular een pose is die bij jou veruit het beste uitkomt. Als ik bv kijk naar een side triceps of side biceps zie je toch dat je heel veel dikte mist. Ga daaraan werken en dan kun jij heel ver komen.

Geowned.. Dus als iemand iets niet geloof is die geowned? Wil je zeggen dat jij wel geloof dat hij naturel is?

Geowned.. Dus als iemand iets niet geloof is die geowned? Wil je zeggen dat jij wel geloof dat hij naturel is?

Gast er bestaan mensen met epic gezichtshaar, met een staart, met 300 kg gewicht, met 3 armen, met 1 oog, dus JA ook mensen met epic spiergenen en dedicatie

Laatst bewerkt:
Gast er bestaan mensen met epic gezichtshaar, met een staart, met 300 kg gewicht, met 3 armen, met 1 oog, dus JA ook mensen met epic spiergenen en dedicatie

En er bestaan mensen die beweren naturel te zijn, terwijl ze dat niet zijn en dat maakt zijn fysiek er niet minder mooi op, maar ik zal nooit geloven dat dit naturel is.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar een deadlift van 120 met zo een fysiek?? duurt wel lang voordat die pics komen, als hij het wel is dan is het nog steeds niet naturel.

over die 120 dl, ik vind het gewicht niet belangrijk, maar de gewichten controleren en de juiste uitvoering vind ik veel belangrijker.

over die 120 dl, ik vind het gewicht niet belangrijk, maar de gewichten controleren en de juiste uitvoering vind ik veel belangrijker.

Ik vind je een super fysiek hebben en of het naturel is of niet. Ik vind het wel moeilijk te geloven dat het naturel is, maargoed ik zat fout en dat durf ik ook toe te geven. Keep going

• Topic Starter Topic Starter
Haha keihard geowned hier al die non believers :roflol:

Super goed fysiek. Maar ik moet daar wel bijzeggen dat je most muscular een pose is die bij jou veruit het beste uitkomt. Als ik bv kijk naar een side triceps of side biceps zie je toch dat je heel veel dikte mist. Ga daaraan werken en dan kun jij heel ver komen.

ja daar heb je gelijk in, ga er idd aan werken.

je verdedigd nieteens meer dat je een naturel bent, dus het is wel duidelijk dat het niet zo is.
Geeft verder niet je fysiek spreekt voor zich! Hopelijk blijf je in goede gezondheid :)

je verdedigd nieteens meer dat je een naturel bent, dus het is wel duidelijk dat het niet zo is.
Geeft verder niet je fysiek spreekt voor zich! Hopelijk blijf je in goede gezondheid :)

Waarom zou hij zich blijven verdedigen? Hij kan niet bewijzen dat hij naturel is, en jullie kunnen niet bewijzen dat hij niet naturel is... Zo blijft het een wellesnietesspelletje, waarbij enkel hij de waarheid weet :) Heb hier zelf in dezelfde situatie gezeten, en ik zeg je: het steekt echt tegen om elke keer niet geloofd te worden, dus op de duur zeg je gewoon **** it, denk ervan wat je wilt.

Laatst bewerkt:
MOOIe posters :d

goed fysiek man! op die leeftijd damn!

Heel heel goed!!!! :)
Ik hou je in de gaten ;)

Ga een logje bijhouden gozer, is altijd leuk om te lezen

zeer net fysiek.
stats zijn vrij zwak voor je fysiek, maar dat boeit toch niet.

jij gaat er wel komen!

Potverdomme. Zieke fysiek voor jou leeftijd al helemaal

Wow echt een geniaal fysiek ! :D
Ben nu 14 en weeg 67kg bij 1m70, wordt max. 185 volgens de GGD dus jouw lengte en dan zou ik dus elk jaar 10kg moeten gainen om op jouw gewicht uit te komen, alhoewel niet helemaal want mijn vp% is hoger :p

Met die jonge kop van je geloof ik gelijk dat je 17 bent.

Echt veel respect voor zo'n fysiek op die leeftijd. AAS of geen AAS het is een bijzondere prestatie! Ben benieuwd hoe je er over een jaartje uitziet, haha.

Terug
Naar boven