Fitness Seller

8 weken cut

ja ik weet dat hier op het forum de leeftijd voor kuren op 21 staat, maar ik vind dat dat van persoon tot persoon afhangt.

Maar er wordt niet voor niets gezegd vanaf je 21e,

Helemaal omdat je nog jong bent en nog een hele hoop kan groeien + als je 21 bent kijk je er misschien wel heel anders tegenaan en wat heb je er dan aan gehad.

Kan makkelijk met foto shop. We willen het gezicht zien en aangezien er al een foto van hem rondslingert in dit topic, neem ik geen genoegen met pics met streepjes. Fysiek is goed, maar geloof niet dat hij het is en heb nog geen pics met face gezien, dus in mijn ogen nog steeds fake.

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

Je weegt 97 kilo, hebt zulke poten en zo een rug en dan deadlift je maar 120? Mmmm, wanneer krijgen we pics met face te zien.

ja vind ik ook, je deadlift is best wel zwak, je hebt dezelfde gewicht op je dl als op bp, dit hoort toch niet...:p

mja zieke resultaat man, ga zo door!

Volgens mij heeft hij niet toegegeven, doch niet ontkend ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
ja vind ik ook, je deadlift is best wel zwak, je hebt dezelfde gewicht op je dl als op bp, dit hoort toch niet...:p

mja zieke resultaat man, ga zo door!

de stats die hier op dit topic staan zijn van een jaar geleden, toen had ik ook zeer veel last van m'n onderrug waardoor m'n squat en dl achteruitging, heb ondertussen ook een blesure gehad aan men patellapees waar ik nog alteid een beetje last van heb maar gaat nu beter door naar kine te gaan en iedere dag te stretchen.

Jij gaat vast met carnaval verkleed als de HULK!

Respect man

damn wat een fysiek voor iemand van die leeftijd... doe je goed

Hey Lenny,

Mag ik je vragen of je deze results naturel hebt behaald?
En hoelang je al traint met Bodybuilden?

Groetjes,

MisterApollo

Hey Lenny,

Mag ik je vragen of je deze results naturel hebt behaald?
En hoelang je al traint met Bodybuilden?

Groetjes,

MisterApollo

ik train al van m'n 14 jaar, maar pas van m'n 15 serieus op m'n voeding beginnen letten, sups heb ik pas genomen eind 16 jaar.

Knappe fysiek man! ;)

Dus als ik het goed lees nog steeds naturel?

Wat denk je zelf? Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van bb kan zien dat dit niet naturel is. Veel te vol en rond met dit vetpercentage...en dan ook nog op een leeftijd van 18 105kg met ongeveer 10% zijn :roflol:

Mij boeit dat verder niet. Iedereen moet zelf weten hoe vroeg hij begint met kuren, zolang je er maar niet over gaat liegen want dan verlies je bij veel mensen respect. Maar voor je leeftijd sta je er echt enorm goed bij. Als je zo door blijft gaan kan je zeker veel bereiken in deze sport!

Wat denk je zelf? Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van bb kan zien dat dit niet naturel is. Veel te vol en rond met dit vetpercentage...en dan ook nog op een leeftijd van 18 105kg met ongeveer 10% zijn :roflol:

Lol ik wil niet zeggen dat ik een exper ben met zien of iemand gekuurd heeft maar ik denk dat het ook natuurlijk haalbaar is.

Ik ben ik ben 18 en weeg 97kg en ben naturel. Als ik deze jongen zie vind ik het gewoon netjes resultaat voor iemand die 3 jaar traint.
En mocht dat van hem niet naturel zijn dan ben ik heel erg beniewd wat hij genomen heeft en of hij erg last heeft van bijwerkingen etc...

zoveel massa bij zon bf natty? zelf heb ik enorm voor respect ookal kuur je maar dat je steeds erbij gaat liegen. traint 3 jaar, ookal vanaf dag 1 strict en rust 100% kan je dit niet halen man komop

heeft ook dikke gyno bij een laag bf

Laatst bewerkt:
Lol ik wil niet zeggen dat ik een exper ben met zien of iemand gekuurd heeft maar ik denk dat het ook natuurlijk haalbaar is.

Ik ben ik ben 18 en weeg 97kg en ben naturel. Als ik deze jongen zie vind ik het gewoon netjes resultaat voor iemand die 3 jaar traint.
En mocht dat van hem niet naturel zijn dan ben ik heel erg beniewd wat hij genomen heeft en of hij erg last heeft van bijwerkingen etc...

haha epic eigen kijk op de realiteit heb je knul

zoveel massa bij zon bf natty? zelf heb ik enorm voor respect ookal kuur je maar dat je steeds erbij gaat liegen. traint 3 jaar, ookal vanaf dag 1 strict en rust 100% kan je dit niet halen man komop

heeft ook dikke gyno bij een laag bf

Heb je het nu over mij?

Zo ja,

Dan moet je weten dat ik dat domme gezeik van mensen hier die zogenaamd expers zijn en in real life als een kippenpootje bij lopen zat ben.

t*ring. Gast ik als net dat jij 17 bent en je zegt of claimt dat ik lieg over mijn training plus dat ik kuur? Lol.

Vraag sensei20 maar hij heeft me IRL gezien en we hebben getraind samen. Binnenkort ook en dan nemen we een pic.

Bovendien dat jij schema suckt en dat je geen spiermassa aankomt heeft niks te maken dat een ander dat niet kan.
Misschien train je verkeerd of heb je niet juiste voeding. Dat hangt van zoveel factoren af.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven