AndroidHealthClinic

8 weken cut

Ik ben zelf ook 17 maar als je mijn kop met de jouwe vergelijkt lijkt die van jouw rond de 25 jaar.

Respect met of zonder AAS :)

• Topic Starter Topic Starter
Suikers na de training bevorderen juist je spiergroei.. Heb heb niet over zomaar gewoon suiker maar over iets als een aatje of gewoon losse dextrose. En over die junkmeal als je elke dag iets als een pizza eet , dan is het geen cleanbulk meer. 1000 extra kcals uit junk lijk me vrij overbodig als het helemaal niet nodig is.

neen, ik heb dat vorig jaar geprobeerd dextrose na m'n training, en werd er gewoon vet van, en beter herstel of meer spiergroei heb ik niet gemerkt. ik blijf bij m'n whey shake met eas.

Ik ben zelf ook 17 maar als je mijn kop met de jouwe vergelijkt lijkt die van jouw rond de 25 jaar.

Respect met of zonder AAS :)

mijn kop ziet er ook ouder uit, mensen schatten mijn leeftijd ook altijd rond de 20 jaar, heb er altijd al ouder uitgezien, dusja

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Oke, denk alleen dat je van een pizza vetter word

eet ook niet elke dag en maaltijd met pizza of pita.... ben nu een week terug in de cleanbulk en heb nog geen junkfood naar binnen gespeeld. ik heb zo van die dagen of zelfs weken dat ik dat wel doe, zo kan ik ook veel langer mijn voedingsschema volhouden.

Nogmaals, ben wel benieuwd naar je gewicht op die foto's? En je lengte is 1,85?

Vraagje vriend hoe oud ben je op deze pic?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb je account al gevonden:p.

zooo dat gaat goed!!

Vraagje vriend hoe oud ben je op deze pic?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb je account al gevonden:p.

zo dat is lang geleden die pic, ga al jaren niet meer op die redbox toestanden.
ik denk een jaar of 12-13, je kunt dat tog zelf uitzoeken kijk gewoon waneer ik mij heb aangemeld en je weet het, dan weet je ook dat ik niet lieg over mijn leeftijd. ik kan mij niet meer aanmelden ben al lang mijn paswoord vergeten.

zo dat is lang geleden die pic, ga al jaren niet meer op die redbox toestanden.
ik denk een jaar of 12-13, je kunt dat tog zelf uitzoeken kijk gewoon waneer ik mij heb aangemeld en je weet het, dan weet je ook dat ik niet lieg over mijn leeftijd. ik kan mij niet meer aanmelden ben al lang mijn paswoord vergeten.

Ik vind zelf vergelijkfoto's altijd vet om te zien, er naast plaatsen. Heb je nog een foto toen je begon te trainen? Zo maar een idee.

Ik vind zelf vergelijkfoto's altijd vet om te zien, er naast plaatsen. Heb je nog een foto toen je begon te trainen? Zo maar een idee.

keer vragen aan mijn zus of ze er staan heeft op haar pc, ikzelf heb er geen.
zal ze posten als ik er heb.

Nu toch bekend is hoe je eruit ziet, kan je net zo goed een van die foto's plaatsen met gezicht, dan weten we allemaal zeker dat jij dat echt bent.

Laatst bewerkt:
Nu toch bekend is hoe je eruit ziet, kan je net zo goed een van die foto's plaatsen met gezicht, dan weten we allemaal zeker dat jij dat echt bent.

this

Suikers na de training bevorderen juist je spiergroei.. Heb heb niet over zomaar gewoon suiker maar over iets als een aatje of gewoon losse dextrose. En over die junkmeal als je elke dag iets als een pizza eet , dan is het geen cleanbulk meer. 1000 extra kcals uit junk lijk me vrij overbodig als het helemaal niet nodig is.

heb jij/heeft iemand hier een bron van?

Dan weten we genoeg toch.

Je kan toch ook de pics van pagina 2 met gezicht posten?

Terug
Naar boven