Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suikers na de training bevorderen juist je spiergroei.. Heb heb niet over zomaar gewoon suiker maar over iets als een aatje of gewoon losse dextrose. En over die junkmeal als je elke dag iets als een pizza eet , dan is het geen cleanbulk meer. 1000 extra kcals uit junk lijk me vrij overbodig als het helemaal niet nodig is.
Ik ben zelf ook 17 maar als je mijn kop met de jouwe vergelijkt lijkt die van jouw rond de 25 jaar.
Respect met of zonder AAS![]()
Vraagje vriend hoe oud ben je op deze pic?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb je account al gevonden.
zo dat is lang geleden die pic, ga al jaren niet meer op die redbox toestanden.
ik denk een jaar of 12-13, je kunt dat tog zelf uitzoeken kijk gewoon waneer ik mij heb aangemeld en je weet het, dan weet je ook dat ik niet lieg over mijn leeftijd. ik kan mij niet meer aanmelden ben al lang mijn paswoord vergeten.
Ik vind zelf vergelijkfoto's altijd vet om te zien, er naast plaatsen. Heb je nog een foto toen je begon te trainen? Zo maar een idee.
Nogmaals, ben wel benieuwd naar je gewicht op die foto's? En je lengte is 1,85?
Nu toch bekend is hoe je eruit ziet, kan je net zo goed een van die foto's plaatsen met gezicht, dan weten we allemaal zeker dat jij dat echt bent.
Suikers na de training bevorderen juist je spiergroei.. Heb heb niet over zomaar gewoon suiker maar over iets als een aatje of gewoon losse dextrose. En over die junkmeal als je elke dag iets als een pizza eet , dan is het geen cleanbulk meer. 1000 extra kcals uit junk lijk me vrij overbodig als het helemaal niet nodig is.
Nu toch bekend is hoe je eruit ziet, kan je net zo goed een van die foto's plaatsen met gezicht, dan weten we allemaal zeker dat jij dat echt bent.
+2
+3, maar dat zal toch wel niet gebeuren...