AndroidHealthClinic

8 weken cut

• Topic Starter Topic Starter
same here kijk die kin wat een baard daarop staat:D
derbij voor zoon fysiek moet je tog 3 a 4 jaar goed trainen om naturel te behalen...zelf als het wel naturel is... maarja zeg nooit nooit van verb dachten veel mensen in het begin dat hij fake was maar achteraf bleek hij echt te bestaan we shall see...

ja ik moet mij om de 2-3 dagen scheren ja, maar een echte baard heb ik nog niet hoor, en ik ken er genoeg van 17 of jonger die hun ook al moeten scheren. mijn broer bv, in mei 12 jaar geworden en scheert nu al een tijdje zijn snor af, 1 keer per week ong. en het zal niet lang duren of hij mag de rest ook scheren. en ik vind dat maar normaal wand ik moest juist het zelfde doen.

en ik train al 3 jaar.

Respect kerel erg netjes? Doe je tijdens je cut ook cardio??

Ken tegenwoordig te veel 17jarigen die aan de roids zitten om te geloven dat dit naturel is.

Goed fysiek op je 17de though, daar niet van.

Top zeg. 17 jaar.. pff.

Het is natuurlijk ook moeilijk te geloven, maar als zo'n genetisch wonder toch bestaat, waar zou je die dan tegenkomen? Juistja, op een BB forum.

Respect hoor, je ziet gewoon aan je af dat je er echt serieus mee bezig bent. Ga zo door!

I'm jealous...

Alleen al 120 gram eiwit aan supps rondom je training, u gotta be kidding me.
En dan komt daar nog 900 gram vlees bij, 8 ei-eiwitten en 2 hele eieren, een halve liter melk en een halve liter kwark bij. Kun je de voedingswaarde van je schema eens posten?

maaltijd 1: 100gr brinta, 8 ei eiwit + 2 hele eiers, 2plakjes light kaas, 1/2l melk ( een beetje ron coleman ontbijt ) +-70GRAM EIWIT +-90GR CARBS,

maaltijd 2: 100gr pasta of rijst, 200gr kip, saus, groente +- 60GR EIWIT, 70GR CARBS

maaltijd 3: 100gr pasta of rijst, 200gr kip, saus, groente +- 60GR EIWIT, 70GR CARBS
maaltijd 4: 100gr pasta of rijst, 200gr kip, saus, groente +- 60GR EIWIT, 70GR CARBS
uurtje later: 50gr hydro, 10gr eas +-50GR EIWIT

training

post workout: 50gr hydro, 10gr eas +- 50 GR EIWIT

maaltijd 5: 125gr rijst, 300gr pangasiusfilets, olijfolie, uitjes +- 60GR EIWIT, 70GR CARBS
maaltijd 6: waar ik zin in heb : pizza, pita....

maaltijd 7: 500gr kwark 50GR EIWIT , 20GR CARBS

zit rond de 450-500gr eiwit en carbs per dag, daar groei je goed op :D. vet zal rond de 100gr zijn hangt af wat ik eet van cheatmaaltijd.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Top zeg. 17 jaar.. pff.

Het is natuurlijk ook moeilijk te geloven, maar als zo'n genetisch wonder toch bestaat, waar zou je die dan tegenkomen? Juistja, op een BB forum.

Respect hoor, je ziet gewoon aan je af dat je er echt serieus mee bezig bent. Ga zo door!

ja ben er echt serieus mee bezig, ik leef er gewoon voor, drink al meer dan een jaar geen alcohol meer, ga niet uit...

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Respect kerel erg netjes? Doe je tijdens je cut ook cardio??

thx, ja alleen na mijn beentraining doe ik een halfuurtje trappenlopen op zo'n toestel.

Hoezo pak je geen suikers na je training? En maaltijd 6, heb je best een clean schema
En het dan daarmee verpesten; snap ik niet helemaal. Verder erg goed fysiek ;)

van suikers word ik dik. het is een clean bulk schema dan mag er best zo'n maaltijd inzitten vind ik. heb het vorig jaar ook zo gedaan en zo kun je je voedingsschema veel langer volhouden ook.

Beest

Respect voor deze fysiek man, waar train je ergens?

beter had je die juice laten staan. Jammer.

Wat een k*t reactie weer zeg.
Want ook al heeft ie naar de aas gegrepen (wat me best waarschijnlijk lijkt..), dan is dit nog steeds een top prestatie.

Ga lekker over je moeder heen zeiken als je weer zo'n onhebbelijke bui hebt.

Wauw... op mijn 18de begon ik en jij zit al op dit niveau... ga zo door!

Respect hoor!! 17 jaar en al zo een fysiek.

Netjes dat je zo gefocust bent en er "alles" voor over hebt: eten, niet meer drinken, niet uit gaan en keihard trainen!:)

goed bezig :thumb:

Laatst bewerkt:
bruut fysiek natuurlijk en al helemaal op jou leeftijd, maar om nou te zeggen dat je van baan verwisseld, niet uitgaat en dat allemaal puur om te groeien gaat mij tever. het moet ook leuk blijven

;).

same here kijk die kin wat een baard daarop staat:D
derbij voor zoon fysiek moet je tog 3 a 4 jaar goed trainen om naturel te behalen...zelf als het wel naturel is... maarja zeg nooit nooit van verb dachten veel mensen in het begin dat hij fake was maar achteraf bleek hij echt te bestaan we shall see...

lul koek, ik had ook veel beharing op mijn 17de, dus dat kan prima!.
OK dat begon dan ook pas snel toen ik elke dag een handje dianaatjes naar binnen ketste :) , maar toen bestond ook geen internet, dus wist niet beter :D

@TS, leuk bezig gast, pas maar op dat je het niet gaat overdrijven met alles hé ;)
Hoe lang ben je geworden tot nu toe ?

lul koek, ik had ook veel beharing op mijn 17de, dus dat kan prima!.
OK dat begon dan ook pas snel toen ik elke dag een handje dianaatjes naar binnen ketste :) , maar toen bestond ook geen internet, dus wist niet beter :D

@TS, leuk bezig gast, pas maar op dat je het niet gaat overdrijven met alles hé ;)
Hoe lang ben je geworden tot nu toe ?
voila je zegt het zelf

Suikers na de training bevorderen juist je spiergroei.. Heb heb niet over zomaar gewoon suiker maar over iets als een aatje of gewoon losse dextrose. En over die junkmeal als je elke dag iets als een pizza eet , dan is het geen cleanbulk meer. 1000 extra kcals uit junk lijk me vrij overbodig als het helemaal niet nodig is.

Terug
Naar boven