XXL Nutrition

8 weken cut

waarom vraagt niemand dit?! Stats op grote 3?

Verder zeer goed fysiek, vooral voor die leeftijd.

Laatst bewerkt:
Ik zie ook dat je gyno'/puffy nipples hebt ga je er wat aan doen? Hbe het zelf ook namelijk

duidelijk geen natural. Je hebt wel een net fysiek voor je leeftijd.

succes!

zieke beeest :P

97 kilo dus nog wel een ecto haha

als dit naturel is op 17 dan stop ik vandaag met trainen

Haha dit is wel ****ing bruut met 17 vriend. Om hier voor alle nieuwkomers ook voor eens en altijd een eind aan te maken: nog in de lengte gegroeid, nadat je bent begonnen, aangezien je al een aardig fysiek hebt?;)
Tot slot denk ik dat dit wel echte foto's zijn, maar dat is slechts mijn interpetatie

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie ook dat je gyno'/puffy nipples hebt ga je er wat aan doen? Hbe het zelf ook namelijk

gyno heb ik niet hoor, heb alleen een heel klein beetje last van puffy nipples,
als mijn vetpercentage hoger ligt heb ik er meer last van, maar toen ik op 10% stond was het ver helemaal weg, dus als je onder de 10% gaat verdwijnt het wel denk ik.

gyno heb ik niet hoor, heb alleen een heel klein beetje last van puffy nipples,
als mijn vetpercentage hoger ligt heb ik er meer last van, maar toen ik op 10% stond was het ver helemaal weg, dus als je onder de 10% gaat verdwijnt het wel denk ik.

hey, wat zijn je stats op de grote 3?

Haha dit is wel ****ing bruut met 17 vriend. Om hier voor alle nieuwkomers ook voor eens en altijd een eind aan te maken: nog in de lengte gegroeid, nadat je bent begonnen, aangezien je al een aardig fysiek hebt?;)
Tot slot denk ik dat dit wel echte foto's zijn, maar dat is slechts mijn interpetatie

je interpetatie is juist, maar zal nog foto's moeten trekken voor al de gene hier die het niet geloven.

echt te ziek ik ben 20 en train 2jaar waarvan 1jaar serieus lette ook al goed opvoeding maar het kon beter en mijn armen passen 6/8x in die van jou :""D

Als je nou een klein streepje op je rechterborst zet, ik noem maar wat en dat kondig je hier even van te voren aan, probleem opgelost.;)

Jezus, wat een ongelooflijk beest ben jij nu al zeg :eek:

Ga zo door! :thumb:

Als je nou een klein streepje op je rechterborst zet, ik noem maar wat en dat kondig je hier even van te voren aan, probleem opgelost.;)

Kan makkelijk met foto shop. We willen het gezicht zien en aangezien er al een foto van hem rondslingert in dit topic, neem ik geen genoegen met pics met streepjes. Fysiek is goed, maar geloof niet dat hij het is en heb nog geen pics met face gezien, dus in mijn ogen nog steeds fake.

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

squat 4x160
bp 4x120
dl 4x120 ( dl doe ik maar 1 keer per maand, als ik het iedere week doe heb ik teveel last van men onderrug)

Je weegt 97 kilo, hebt zulke poten en zo een rug en dan deadlift je maar 120? Mmmm, wanneer krijgen we pics met face te zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven