MuscleMeat

8 weken cut

Wat is dit hier voor een jaloerse shit man? Hahaha echt niet normaal...wat een afgunst.

Spijtig dat je niet wilt toegeven dat dit niet naturel is, maar toch, ZEER goede fysiek, ongeacht uw leeftijd.

Wat is dit hier voor een jaloerse shit man? Hahaha echt niet normaal...wat een afgunst.

+10.
Echt Jaloezie man. Mocht het ook fake zijn laat die kerel maar met rust.
Hij zal wel of niet foto's posten met zijn gezicht. Maar zo om foto's te blijven zeuren schiet niet op.

Jaloers? Hoeveel fakers zijn er in totaal wel niet voorbij gekomen in dit forum. Ik vind het een mooi fysiek, maar naturel is het zeker niet en ik vind het spijtig dat hij leden hier wel probeert wijs te maken dat het wel zo is. Straks krijg je nog nep leden die onder ander mans fysiek aan een forum contest gaan mee doen, dus zolang ik geen face pic heb gezien blijf ik erbij dat het fake is en dat heeft niks met jaloezie of afgunst te maken, maar met eerlijkheid. Hoor jij toch te weten. Vraag me af wat jouw reactie is, als straks misschien blijkt dat hij dat helemaal niet is

---------- Toegevoegd om 04:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:41 ----------

+1

En wat nou als hij wel had toegegeven dat hij heeft gekuurd voor dit lichaam? Wat zou er dan anders zijn?

Uuhhh, de waarheid? Als hij heeft gekuurd voor dit fysiek, blijft het nog steeds een goede prestatie, maar niet heel bijzonder. Is het naturel dan heeft hij super goede genen, zie je het verschil? Het is en blijft een goed fysiek, maar als men erover moet liegen zegt dat veel over degene.

Laatst bewerkt:
goed fysiek !

Jaloers? Hoeveel fakers zijn er in totaal wel niet voorbij gekomen in dit forum. Ik vind het een mooi fysiek, maar naturel is het zeker niet en ik vind het spijtig dat hij leden hier wel probeert wijs te maken dat het wel zo is. Straks krijg je nog nep leden die onder ander mans fysiek aan een forum contest gaan mee doen, dus zolang ik geen face pic heb gezien blijf ik erbij dat het fake is en dat heeft niks met jaloezie of afgunst te maken, maar met eerlijkheid. Hoor jij toch te weten. Vraag me af wat jouw reactie is, als straks misschien blijkt dat hij dat helemaal niet is

Uh huh +1

Alhoewel Rob wel de man is die Sava ontmaskerd had :D

Ik vind het alleszins sterk gewerkt van de kerel op die foto's

• Topic Starter Topic Starter

omdat ge niet kunt wachten tot ik foto's getrokken heb heb ik foto van vorige week donderdag op men pc gezet.
deze foto is getrokken tijdens mijn borsttraining op men zolder, normaal train ik in de gym maar borst doe ik vaak thuis omdat ik er genoeg materiaal voor heb. de belichting is wel erg slecht daarom dat ik er andere wou trekken met face. als ge nog foto wilt met een streep op men borst ofzo om het te bewijzen vraag maar.

DSCN2773.jpg

biggest MF ay 17!
Yoohoooo..
verder zo gozer!

Haha ownt.

omdat ge niet kunt wachten tot ik foto's getrokken heb heb ik foto van vorige week donderdag op men pc gezet.
deze foto is getrokken tijdens mijn borsttraining op men zolder, normaal train ik in de gym maar borst doe ik vaak thuis omdat ik er genoeg materiaal voor heb. de belichting is wel erg slecht daarom dat ik er andere wou trekken met face. als ge nog foto wilt met een streep op men borst ofzo om het te bewijzen vraag maar.

Goed hoor beest! Dit is gewoon ziek. I believe you.

Respect!! Super goed fysiek, maar ik geloof never nooit dat dit naturel is voor een 17 jarige.

Je hebt je hoofd ook niet voor het kiezen he :D

Maar mijn respect had je al, ijzersterk fysiek.

next mister olympia right here fellas

Respect man zo op die leeftijd

Big Up!
goed fysiek G
zeker voor 17.
jammer dat ik zelf niet zo jong ben begonnen.

Topfysiek

Kerel, je hebt UBERgenen gebruik ze :)

Haha keihard geowned hier al die non believers :roflol:

Super goed fysiek. Maar ik moet daar wel bijzeggen dat je most muscular een pose is die bij jou veruit het beste uitkomt. Als ik bv kijk naar een side triceps of side biceps zie je toch dat je heel veel dikte mist. Ga daaraan werken en dan kun jij heel ver komen.

Terug
Naar boven