Fitness Seller

A fresh start

g3rr3

Huge Freak
Waardering
179
Lengte
1m81
Massa
108kg
Zal ook maar weer een logje bijhouden, is toch altijd handig om vorige PR's etc. bij te houden.

even wat info:
ik train volgens de westside method 3-4x per week (hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb ivm avondschool)
voor bench doe ik nu een soort van Sheiko aangezien ik meer volume wil doen hierop.
Het laatste jaar ben ik fameus geplaagd geweest door een reeks blessures en ziektes die nu, hopelijk, allemaal achter de rug zijn. Mijn stats zijn hierdoor niet gezakt noch gestegen, maar mijn vet% is hier wel door gestegen. Dit ga ik nu proberen te laten zakken dmv cutten.
Lichaamsgewicht is nu +- 110kg en wil dit terugschroeven naar 95-100kg.

genoeg gezaagd nu trainingsverslagen!

Bench 1

benchpress
warmup
5*70
4*85
2*3*100
7*3*112.5

pulldowns 5*10

benchpress
6*70
6*85
4*6*92.5

pushdowns 5*10

bicpes 5*10

morgen max squat(goodmorning)!

Laatst bewerkt:
first!

will follow;)

• Topic Starter Topic Starter
Hah, nice!
Heb jij ook nog een log? Als ik mij goed herinner, train(de) jij ook volgens het westside principe?

Hah, nice!
Heb jij ook nog een log? Als ik mij goed herinner, train(de) jij ook volgens het westside principe?

Nu cube laatse 2 maanden. Ben al een jaar als een wijf aant trainen, maar komt goed hoor no worries. Mss nadien terug overschakelen naar Westside we shall see.

Good luck Mate!

Welcome back! En de groeten aan de kat :D

The Spartan has returned.

Next stop: verhuizen naar Heers, voor meer PR's ! :D

Zal er niet aan mankeren, dat dit jaar maar minder blessures met zich meebrengt, dan komt alles in orde.

Welcome back! En de groeten aan de kat :D
De kat slaapt de laatste tijd veel, hij begint EINDELIJK een beetje tam te worden :D

The Spartan has returned.

Next stop: verhuizen naar Heers, voor meer PR's ! :D
Verhuis naar Heers kan zeker, moet ik wel zeker zijn dat gij daar blijft he, anders zit ik daar voor niks :D

Wat zijn je stats op dit moment?

Wat zijn je stats op dit moment?
squat 200 raw of iets meer in gear zou ik het niet meer weten nu maar sowieso 250+
bench is mn raw max 145 al zal door blessures ietsje lager liggen. geared bench doe ik niet meer maar wel al eens 210 in shirt gedaan.
deadlift was op de laatste wedstrijd 230.

ssq bar gm
opwarming
5x40
5x60
3x80
3x100
3x120
3x140
niet mijn beste gm sessie maar goed...

deficit dl conventional
3x60
3x80
2x100
2x120
2x140
2x160
2x180
allemaal easy

abs 6 sets van 15

Bench 2

benchpress
opwarming
5x70
4x85
2x3x100
6x3x110

flyes 3x10
cable rows 5x10
pushups 5x10
biceps 3x10

flyes en pushups doe ik puur voor de stretching, zonder gewicht dus (flyes met lege dumbbells)

dynamic squat

opwarming

boxsquat (34cm) + Blues
2x5xbb
3x40
2x60
2x80
2x100
5x2x120

hierna gestopt, ben rond 3uur op het werk wat misselijk geworden, rest van de training zal waarschijnlijk morgen volgen.

Goeie, maar simpele trainingen ! :thumbs:

Wanneer ben je van plan terug gear aan te trekken?

ik wil eerst weer minder dan 105 wegen + dat warme weer moet definitief achter de rug zijn.

bench 1

benchpress
opwarming
5*70
4*85
2*3*100
2*3*110
3*1*125

pulldowns 5*10

benchpress
5*70
5*85
4*4*100

pushdowns 5*10

biceps 3*10

comment: was heel moe voor de training maar desondanks gingen de benches zeer vlot

Ga ik volgen, veel succes met terugkomen!

gear en warm weer zijn idd geen ideale combinatie.

Zeker niet als je gear al vanaf het begin retestrak zit en ik nu minimum 5kg meer weeg :D Ik ga mezelf die marteling besparen :)

Gisteren tijdens de training is er iets in mijn rechter schouder gesprongen, geeft een beetje eens stekende pijn maar had er geen last van tijdens het benchen. Heb er nu ook niet echt last van behalve bij bepaalde bewegingen. Even in het oog houden...

Zeker niet als je gear al vanaf het begin retestrak zit en ik nu minimum 5kg meer weeg :D Ik ga mezelf die marteling besparen :)

Gisteren tijdens de training is er iets in mijn rechter schouder gesprongen, geeft een beetje eens stekende pijn maar had er geen last van tijdens het benchen. Heb er nu ook niet echt last van behalve bij bepaalde bewegingen. Even in het oog houden...

Misschien best wat meer licht delt werk doen om pezen en zo te verstevigen, ik heb ook lang last gehad van mn delts die moeilijik deden omdat ze achter liepen. Rotator cuff werk hielp ook veel bij mij.

Sinds ik close grip bench, zijn alle delt problems weg.

was niet door een benchbeweging. was zelfs nog voor de training :D

i'm an old man...

anyway, de cycle voor de komende 3 weken:

2vcxfub.png

Terug
Naar boven