- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nahLooks nice, zijn de def DL niet wat hoog in % van je max voor assist?

care to elaborate...?

was double ply maar dat is heel simpel te verklaren: ik suck onderin in bench en kan bijna alles locken eenmaal ik over de helft ben. 210 uitlocken was easy.
Zoiets ja...
Is denk ik een nadeel van enkel westside-benchen, vreselijk goed voor lockout maar je moet opletten dat je onderin even snel mee sterker wordt
Daar kies je dan toch zelf voor? Is niet zo lastig om oefeningen te doen om onderin sterker te worden. En dan bedoel ik niet rows wat die westsiders roepen.
Legs up bench, dead bench, lange pauzes (en alles pauzeren) en je komt al een heel eind
Tuurlijk kies je daar zelf voor, dat zeg ik toch ook. Ik heb de bench onderin een beetje verwaarloosd dus moet ik nu de schade wat inhalen.Daar kies je dan toch zelf voor? Is niet zo lastig om oefeningen te doen om onderin sterker te worden. En dan bedoel ik niet rows wat die westsiders roepen.
Legs up bench, dead bench, lange pauzes (en alles pauzeren) en je komt al een heel eind
Helemaal eens met deze gladjanus. Heeft niks met westside te maken. Ik ben altijd snel van de chest geweest en zwak op lockout, ook al deed ik WSB. Probeer binnekort eens legs up bench of bench met lange pauzes. Gewichten zullen wel wat lager liggen, maar dat maakt niet uit. Underloading kan ook vooruitgang met zich mee brengen.