Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel voel ik niet veel pijn, ik mank enkel op m'n rechterbeen...
)
ofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb
potverdomme tochNee, ze gaan nog zien wat er kan gedaan worden. Operatie lijkt niet te gaan, en chemo hielp in het verleden ook al niet. Dus ik denk dat de enige hoop bestralingen zijnofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb
potverdomme toch
Ik hoop het beste voor je, ik hoop op een genezing, een goed herstel en dat je er maar weer 10x sterker uit terug mag komen dan dat je erin bent gekomen! Over beste gesproken, laatst nog docu gezien over nanotechnologie en hoe dit kanker ter plaatse zou kunnen gaan 'opruimen' zonder bestraling. Ik hoop voor de TS dat dit er snel komt.Damn man. THAT ****ING SUCKS.
Ik wens je de beste artsen, laboranten en verpleegkundigen ter wereld toe.
Gast ik vind het heel erg voor je hoor maar, je leven is belangrijker dan je training.Nee, ze gaan nog zien wat er kan gedaan worden. Operatie lijkt niet te gaan, en chemo hielp in het verleden ook al niet. Dus ik denk dat de enige hoop bestralingen zijnofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb
potverdomme toch
Veel sterkte jongen.....![]()
Ja potverdomme zeg, nu begint het met toch wel beu te worden ze zeg. Ik kom net terug van het ziekenhuis en nu blijkt dat ik kanker in m'n bekken heb. Aan m'n rechterbovenkant. Dit is nu al de vijfde ****ing keer
In alle geval heb ik gevraagd of ik reeds mocht verder gaan met wat rest van een beetje degelijk work out routine.
Dat eigenlijk al maanden naar de kloten is wegens operaties en al die miserie die het met zich meebrengt. PUNT is, dat de dokter zegt dat ik beter geen zware belasting op m'n benen gebruik. Zijn de Curl oefeningen dan ook effectief als je ze zittend doet ??
alvast bedankt![]()