MuscleMeat

AAARRGGH just make this go away

Sterkte man!

Zwaar k*t dit.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ze gaan nog zien wat er kan gedaan worden. Operatie lijkt niet te gaan, en chemo hielp in het verleden ook al niet. Dus ik denk dat de enige hoop bestralingen zijn :( ofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb :mad: potverdomme toch

Nee, ze gaan nog zien wat er kan gedaan worden. Operatie lijkt niet te gaan, en chemo hielp in het verleden ook al niet. Dus ik denk dat de enige hoop bestralingen zijn :( ofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb :mad: potverdomme toch

Dan maar hopen dat bestralingen werken ...

Bedankt jongens, ik bekijk wel wat de toekomst brengt

Keep us posted !

sterkte gast zonde vooral op zo'n jonge leeftijd!

Ja tis me wat, heel m'n training en alles in zak en as. Ik blijf inderdaad hier alles op de hoogte houden. Ik laat meer weten zodra er meer nieuws. Bedankt voor de e-support. You guy's rock :)

Ik zag de titel en de naam van de poster en wist het al meteen... Echt balen man! Waarom nou? Heb je nog niet genoeg gehad? :( Ik hoop het beste voor je, ik hoop op een genezing, een goed herstel en dat je er maar weer 10x sterker uit terug mag komen dan dat je erin bent gekomen!

Ik leef met je mee, dat weet je!

Damn man. THAT ****ING SUCKS.

Ik wens je de beste artsen, laboranten en verpleegkundigen ter wereld toe.

Damn man. THAT ****ING SUCKS.

Ik wens je de beste artsen, laboranten en verpleegkundigen ter wereld toe.
Over beste gesproken, laatst nog docu gezien over nanotechnologie en hoe dit kanker ter plaatse zou kunnen gaan 'opruimen' zonder bestraling. Ik hoop voor de TS dat dit er snel komt.

sterkte dude

Gast ik vind het heel erg voor je hoor maar, je leven is belangrijker dan je training.
Jaartje trainen en je bent weer de oude, snap dan ook niet dat je er op hamert dat je al je gains kwijtraakt..

Maar goed veel sterkte en hoop dat je eindelijk weer een normaal leven kan leiden, ook al snap ik dat zo'n ziekte letterlijk en figuurlijk z'n littekens achterlaat.

maakt me wel een beetje bang,zoveel mensen op jonge leeftijd al van die enge ziektes anyway heel veel sterkte keep ya head up!!!!

Man man, het kan ook niet een half jaartje effe meezitten he..
Veel sterkte/ beterschap / en al het andere goede toegewenst man. :(

Kick it's ass one more time.

Ziek man, gun je inderdaad niemand..
No offence ofzo, maar hoe kwam je erachter dat je het had?

Sterkte man.

hoeveel pech kan je hebben zeg, in ieder geval heel veel sterkte en laat magere hein nogmaals zien dat hij met jou niet kan ****en!

:mad: :mad: Ja potverdomme zeg, nu begint het met toch wel beu te worden ze zeg. Ik kom net terug van het ziekenhuis en nu blijkt dat ik kanker in m'n bekken heb. Aan m'n rechterbovenkant. Dit is nu al de vijfde ****ing keer :mad::mad::mad: In alle geval heb ik gevraagd of ik reeds mocht verder gaan met wat rest van een beetje degelijk work out routine.

Dat eigenlijk al maanden naar de kloten is wegens operaties en al die miserie die het met zich meebrengt. PUNT is, dat de dokter zegt dat ik beter geen zware belasting op m'n benen gebruik. Zijn de Curl oefeningen dan ook effectief als je ze zittend doet ??

alvast bedankt :mad:
Veel sterkte jongen.....

Voordat ik je verhaal las zat ik medelijden met mezelf te hebben omdat ik een halve week doof ben aan mijn linker oor.... Tjaa....

Terug
Naar boven