XXL Nutrition

AAARRGGH just make this go away

Nee, ze gaan nog zien wat er kan gedaan worden. Operatie lijkt niet te gaan, en chemo hielp in het verleden ook al niet. Dus ik denk dat de enige hoop bestralingen zijn :( ofwel gaan ze tevergeefs toch opteren voor chemo, en dan is het helemaal omzeep. Dan ben ik alles kwijt waar ik voor getraind heb :mad: potverdomme toch

Dat je je spieren kwijt bent moet je maar voor lief nemen denk ik, beter de kanker uit je lichaam en je spieren kwijt als dat je je spieren houd en dat de kanker niet uit je lichaam wil...

Spieren kun je altijd weer opbouwen he! Maar tuurlijk ik snap hoe erg het is en dat je er natuurlijk heel veel energie, tijd en geld in hebt gestoken en dat het misschien wel het leven voor je is!

In ieder geval sterkte en ik hoop echt dat het goed komt!! Houd moed!

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar daar ligt het probleem een beetje. De artsen gokken dat de kanker altijd terug zal komen en zoals gezegd in het begin van m'n topic, zijn de intervallen (tijdsperdiodes) steeds korter aan het worden...

Ja maar daar ligt het probleem een beetje. De artsen gokken dat de kanker altijd terug zal komen en zoals gezegd in het begin van m'n topic, zijn de intervallen (tijdsperdiodes) steeds korter aan het worden...

Ja ik snap het. Echt kloten man! Ik weet niet goed wat ik er anders over moet zeggen. Ik weet het, klinkt cliche! Ik denk dat je in ieder geval moet blijven doen wat je leuk vind! Verder hoop ik echt voor je dat het goed komt!!

Groeten, Tom

UPDATE: morgen gaan m'n wijsheidstanden eruit, zodat ik daarna met de kalkbaksters kan beginnen. Echter wilt het ook niet meegaan op persoonlijk vlak. En oud probleem dat maar niet uit m'n hoofd wil heeft wel erg hard op m'n gemoed gespeeld en ik denk dat ik een nieuwe zwelling voel maar dit maal in m'n linkeronderarm....Ik ga straks bij de dokter, eens kijken wat hij zegt. Verder hoop ik natuurlijk dat de kalkbaksters de letsels in m'n bekken zullen stabiliseren en dat de dokter me straks gewoon zegt dat het een verrekking ofzoiets is.....

God wat is het leven soms gewoon pure schijt zeg !

weet je al uitslag van je onderarm?
hopelijk is het idd maar een verrekking en hopelijk werken die baksters.
succes nog

weet je al uitslag van je onderarm?
hopelijk is het idd maar een verrekking en hopelijk werken die baksters.
succes nog

dat van de onderarm is al bekend ja...tis dus weer een gezwel. Zesde maal vaststelling van een nieuw kwaadaardig ding. De kalkbaksters zijn er om wat stabiliteit te proberen geven, echt verhelpen zullen ze niet doen...

dus basically i'm ****ed

wat k*t
ik zit echt met je in man

Sterkte man! Hopelijk komt alles goed!

Kop op man! Niet opgeven! Makkelijker gezegd dan gedaan maar vooral niet de kanker laten winnen.

En **** je spieren! Die krijg je later wel terug!

Volhouden man..

Enorm veel beterschap en kracht is wat ik je toewens..

Woow, alweer? STERKTE BRO!

hopen op het beste bro

good luck!

Veel sterkte, en probeer inderdaad je positieve instelling (vechtersmentaliteit!) te behouden!

Damn! Sterkte man! Het lukt je wel! Je moet nu even scheit hebben aan fitness zou ik denken.

Alweer??? 6e keer?
Mijn god nog...
Ik heb gewoon kippevel nou ik dit topic heb doorgelezen...

Ik wens je echt heel veel sterkte zowel mentaal als lichamelijk om hier doorheen te komen...

Kom Op volhouden..SPADE..........schrijf alle shit van je af op dat toetsenbord.

KOM OP !!

Binnekort hang je weer aan het ijzer.....positief denken, het is moeilijk,maar probeer !!

Terug
Naar boven