AndroidHealthClinic

aankomen via shakes

Bezoekers in dit topic

uuuhhmms omdat dat niet genoeg is. vandaar die gainer, owjaaaaaa
 
Sommigen onder ons kunnen helaas niet altijd even goed het juiste voedingspatroon volgen. Ik vind het onzin om dan te roepen dat weightgainers rotzooi zijn, want dat zijn ze niet.
Ik heb het geluk dat ik doorgaans altijd mijn voeding binnen kan krijgen, maar als mij dat niet lukt, vul ik dat toch echt aan met een goede gainer. En dat werkt prima.
 
als je de mogelijkheid hebt om een gainer te drinken kan je ook en zakje pindas eten
 
Ja nee..daar zitten inderdaad dezelfde voedingswaarden en voedingsstoffen in..... ???

Ik ben het er mee eens dat het absoluut geen vervangers (kunnen) zijn. Maar een prima aanvulling vind ik het zeker op bepaalde tijden.
 
wat wil je nog meer dan pindas? zoals je zelf zegt, het gaat om moment waarin je geen maaltjid kan bereiden, dan neem je de ingrediënten die je mist uit je pindas toch gewoon eerder of later...(wat wil je nog meer uit pindas, vetten, protein en carbs in 1 bron...)
 
weightgainer = suiker met een beetje eiwit ertussen

toch maar die pinda's dan.
 
snapik niej weightgainers werom nodig je kan toch wel om et uur wat boterhammen eten met wat vlees:S doe ze sochtends klaar en hopla of boterhammen met pindakaas en kippenwit= goeie gainer combinatie met melk en hoppa :D
 
okey, dan zal ik ''zakje pinda's'' eten, en wat brood met vlees.

en dan een weight gainer:D:D
 
ohwjaaa:rolleyes:
en meer eten ben je ckr te lui voor?

nee helemaal niet!

ik eet gwn normaal, en soms eet ik meer, en dan wordt ik er gwn misselijk van. dus ik kan niet alltijd meer eten. met dat gainer gaat het beter lukken voor mij.
 
denk je ook niet gewoon dat je die weightgainer wilt omdat het stoer zou staan ofzo? Ken ook iemand die om die reden whey heeft gekocht. "ik drink whey shakes"

vreten moet je gewoon leren, je kunt niet je leven lang poedersuiker blijven drinken.
 
denk je ook niet gewoon dat je die weightgainer wilt omdat het stoer zou staan ofzo? Ken ook iemand die om die reden whey heeft gekocht. "ik drink whey shakes"

vreten moet je gewoon leren, je kunt niet je leven lang poedersuiker blijven drinken.

nee dat weet ik ook wel, mijn vader en mijn broers waren vroeger ook net zo mager als mij, nog dunner denk ik.

nou zijn ze breeder en gespierder, na mijn 18e zal ik wel dikker worden denk ik, maar voorlopig probeer ik me gewoon meer optevullen.

en nee ik wil niet stoer eruit zien, alleen meer gevuld, en beter verzorgd.
 
pcies, kijk maar uit naar je verjaardag! dan wordt je huge! :roflol:
 
Nou..en ik ga toch echt liever voor de Mammoth ipv een zak pinda's..
Maargoed, iedereen zijn kijk erop. Wanneer ik gewoon geen tijd heb om te eten, dan zijn voor mij 5 slokken goede WG een prima oplossing.
Zolang men shakes niet neemt om "de shakes", en de shakes niet als volledige vervanging maar als hulpmiddel ziet, zijn goede WG in mijn inziens goede supplementen.
 
Laatst bewerkt:
wat eten jullie elke dag??? ik wil graag daitals leze:P dan kan ik er iest mee zodat ik mijn schema kan aanpassen.
 
Dit is globaal mijn schema incl WG. Doorgaans eet ik om 10uur 6 volkoren borehammen met pindakaas.

schema-2.jpg


Echter zul je zelf moeten kijken naar wat je wensen zijn en wat je nodig hebt. Dat zul je zelf uit moeten rekenen..
 
Dit is globaal mijn schema incl WG. Doorgaans eet ik om 10uur 6 volkoren borehammen met pindakaas.

schema-2.jpg


Echter zul je zelf moeten kijken naar wat je wensen zijn en wat je nodig hebt. Dat zul je zelf uit moeten rekenen..

wat heb jij kleine meals man, kwark 64kcal??? dat is 150gram ofzo...
whey 90kcal? bij mij is een normale shake al 150kcal voor 35gr protein (die van xxl)
 
Nu wel. Toen mutant mass van PVL. Beiden goede WG's. Maar 6 boterhammen met pindakaas is ook goed en erg lekker ;)
 
Back
Naar boven