XXL Nutrition

aankomen via shakes

Bezoekers in dit topic

Reddie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
104
Waardering
0
ben ik weer:)

ik wil graag wat aankome, en ik lees hiero allemaal hoe dat moet enzo, en kwam die shake drankjes tegen. eentje van Mammoth weight gain enzo. ik wil er ook aan beginnen. maar ik weet nie welke het beste is

bn 173 weeg 60 kilo, moet zeker 10 kilos bij;)

en wat dacht je van mega massa 16000??? is die goed? of zijn er andere????
 
hoe is je voedingsschema? hoe vaak eet je op een dag?

en dan shakes gebruiken ter aanvulling
 
ik vind die shakes (zeker nu in vakantieperiodes) onzin.
Post je voedingsschemaen zet je op 3000 Calorien. Kom je niet aan ga dan op 3500 enz...
 
Wat dacht je van meer eten?
 
ben ik weer:)

ik wil graag wat aankome, en ik lees hiero allemaal hoe dat moet enzo, en kwam die shake drankjes tegen. eentje van Mammoth weight gain enzo. ik wil er ook aan beginnen. maar ik weet nie welke het beste is

bn 173 weeg 60 kilo, moet zeker 10 kilos bij;)

en wat dacht je van mega massa 16000??? is die goed? of zijn er andere????

10 kilo erbij met shakes?? nou ik zou eerst maar proberen om vaker en meer te eten! maakt niet uit wat je eet,als je maar eet!
 
shakes idd pas handig als aanvulling als je voedingsschema op orde is. Lees de stickeys hier even of gebruik de zoekfunctie.

succes
 
shake's zijn zonde van je geld als je voeding niet in orde is. pure geldverspilling!
 
Vreten mot je!
 
imo zijn die weightgainers pure zooi. Vaak slechte kcals. Eet gewoon 6 a 8 keer op een dag een goede maaltijd. Als je nou echt een mega ecto bent en je vind de mac niet lekker haal dan van die shakes.
 
imo zijn die weightgainers pure zooi. Vaak slechte kcals. Eet gewoon 6 a 8 keer op een dag een goede maaltijd. Als je nou echt een mega ecto bent en je vind de mac niet lekker haal dan van die shakes.

:roflol:
 
ik vind die shakes (zeker nu in vakantieperiodes) onzin.
Post je voedingsschemaen zet je op 3000 Calorien. Kom je niet aan ga dan op 3500 enz...

Yep, helemaal mee eens!

Rustig stap voor stap de kcal opvoeren.
Maar reken es je behoefte uit, dus wat je nodig hebt dagelijks en doe daar dan die 500kcal bovenop.

Naast proteïne-shakes heb je niet snel weightgainers nodig. Probeer het dus idd gewoon eerst met vast voedsel op te vangen. Jezelf helemaal klem vreten is ook niet de weg, tenzij een kilootje vetmassa meer of minder je niet boeit natuurlijk. ;)
 
klopt wat jullie zegge, haha maar ik hoor dat ik meer moet ete enzo, mense daar ben ik nu mee bezig, ik ga alltijd ff naar de keuke om wat te vrete terwijl ik nie eens honger heb, ik die dit alleenmaar om wat dikker te worden maar geloof me al sik alles zou schrijven hoeveel ik eet perdag dan zeggen jullie dat ik normaal eet.

maar kan dit nie zijn dat ik in de pubertijd zit?? dat ik vandaar mager ben, want iedereen die ik ken was in de pubertijd ook mager en als ze 18/19 en 20ste waren waren ze allemaal goed gevuld
 
waarom eet je niet gewoon een zak M&M 's per dag...is lekkerder dan die shakes, of een bak ijs...

schrijf nou maar s op wat je normaal eet dan, want ik geloof er geen flikker van dat je VEEL eet. maar zoals jij zegt, je eet "normaal" moet je ook niet verwachten dat je aankomt he ;)
 
klopt wat jullie zegge, haha maar ik hoor dat ik meer moet ete enzo, mense daar ben ik nu mee bezig, ik ga alltijd ff naar de keuke om wat te vrete terwijl ik nie eens honger heb, ik die dit alleenmaar om wat dikker te worden maar geloof me al sik alles zou schrijven hoeveel ik eet perdag dan zeggen jullie dat ik normaal eet.

maar kan dit nie zijn dat ik in de pubertijd zit?? dat ik vandaar mager ben, want iedereen die ik ken was in de pubertijd ook mager en als ze 18/19 en 20ste waren waren ze allemaal goed gevuld

bier?:rolleyes: je stofwisseling gaat trouwens ook achteruit alsje wat ouder bent. jaar of 22. als je aan wilt komen: gewoon zwaar trainen en veel, veel eten. 6 of 7x per dag een grote maaltijd. simpel.
 
haha nie aangedacht:P, dit weet ik al sinds heel me leve, ik krijg alleen dezelfde opties te hore
 
ben ik weer:)

ik wil graag wat aankome, en ik lees hiero allemaal hoe dat moet enzo, en kwam die shake drankjes tegen. eentje van Mammoth weight gain enzo. ik wil er ook aan beginnen. maar ik weet nie welke het beste is

bn 173 weeg 60 kilo, moet zeker 10 kilos bij;)

en wat dacht je van mega massa 16000??? is die goed? of zijn er andere????

ik vind mammoth heerlijk voor al naar je avond eten zit je al lekker voller en komt de blaster van mammoth die je tot t naadje brengt :p
Ik ben van mammoth sinds ik t gebruik 3kilo aangekomen en wel iets vetter geworden denk dat me vetpercentage 3 a 4 % gestegen is maar dat maakt niet uit Gewoon door bulken blijven en vreten komt t goed..

Ik heb evt een starters schema voor je wat ik gebruikte met begin van trainen.

Kcal 3600
Eiwit 256 gram
Koolhydraat: 511 gram
Vet 59 gram

Maaltijd 1 - ontbijt

500 ml melk met 120 gram havermout, een in stukjes gesneden banaan (of appel), één volle eetlepel lijnzaadolie en eventueel wat kaneel voor extra smaak.

Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram


Maaltijd 2

4 donkerbruine volgranen boterhammen met 1 pakje kalkoenfilet ( 100 gram )

Eiwit: 34 gram Koolhydraat: 60 gram Vet: 6 gram


Maaltijd 3

4 donkerbruine volgranen boterhammen met 1 pakje kalkoenfilet ( 100 gram ) en 1 appel

Eiwit: 34 gram Koolhydraat: 75 gram Vet: 6 gram


Maaltijd 4

4 donkerbruine volgranen boterhammen met 1 pakje kalkoenfilet ( 100 gram ) en 3 mandarijnen

Eiwit: 34 gram Koolhydraat: 78 gram Vet: 6 gram


Maaltijd 5

150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente.

Eiwit: 48 gram Koolhydraat: 86 gram Vet: 10 gram


Maaltijd 6 - voor het slapen gaan

1 bakje magere franse kwark 50 18 0 272

Eiwit: 50 gram Koolhydraat: 18 gram Vet: 0 gram


Voeg op trainingsdagen de volgende maaltijden toe:

Maaltijd 7 - 20 minuten voor de training - 25 gram whey proteïne en 1 groot glas vruchtensap (bv druivensap) of Vendetta direct voor de training

Maaltijd 8 - Direct na de training: 50 gram whey proteïneen 2 glazen vruchtensap (bv druivensap) of Relentless / Mammoth / Isogainer shaker
 
ben ik weer:)

ik wil graag wat aankome, en ik lees hiero allemaal hoe dat moet enzo, en kwam die shake drankjes tegen. eentje van Mammoth weight gain enzo. ik wil er ook aan beginnen. maar ik weet nie welke het beste is

bn 173 weeg 60 kilo, moet zeker 10 kilos bij;)

en wat dacht je van mega massa 16000??? is die goed? of zijn er andere????

Zoals iedereen al aangeeft kan je inderdaad al een aardig pak aankomen met je voeding alleen. Iedereen heeft een persoonlijke keuze hierover. De een wil aankomen met alleen voeding, de andere met shakes. In mijn ogen kan beide perfect en het feit dat shakes een massa's geld kosten mag geen doorslaggevende factor zijn. Als je meer gaat eten zal je rekening ook omhoog gaan. Als je er verstandig mee omgaat kan je beide combineren om toch goede resultaten te boeken. Het zou ook kunnen dat je niet echt op de hoogte bent van hoe een degelijk schema op te stellen om bij te komen en het duurt toch wel even tegen dat je een schema hebt gevonden dat bij je past. Dan is een shake een gemakkelijk en snel alternatief.

Je vraag was wat een goede shake is en niet hoe je moet bijkomen. Ik heb onlangs iemand begeleid die in hetzelfde scenario zat als jij. Jongen was 1m80 en woog 72kg. Ik heb hem op een voedingsschemagezet + 2 shakes per dag en een goede workout. Op 4 maanden tijd woog hij 83kg. Met 2 shakes (je mag er volgens de firma 3 nemen) zit je al bijna op 1000kcal extra per dag en een hoog koolhydraatgehalte. hiermee kan je al aardig op weg.

Ik heb hem Turbo Mass gainer van Performance gegeven. Kost rond 45euro voor 2kg. Is een combinatie van veel koolhydraten, hoog eiwitgehalte, Bcaa's voor sneller herstel en beter spieraanmaak en crea-alkalyn - de nieuwe versie van creatine zonder laadfase-. Deze is zelfs te krijgen via een apotheek (of althans in diegene waar ik werk)

Moest je nog vragen hebben of je wil samen eens een voedingsschemaopstellen, moet je me maar even Pm'en. Dan bekijken we dit even.

Succes !
 
Meer eten en XXL CCG nemen.
 
heeeeeeeeeeeeel erg bedankt kel!!!! daar heb ik nou wat aan;P

en power of the juse:P jij ook bedankt:D

ik ben een jonge die nie egt naar de kcal kijkt enzo, ik schrijf niet egt alles op wat ik eet:P ik wil liever horen wat jullie nou precies eten zodat ik me eige kan aanpassen, zoals bij kel, bij hem zie ik wat hij eetenzo en dan kan ik het met mij eige voedings schema aanpassen.

maar alvast bedankt;P
 
Waarom weightgainer kopen als je ook krenten en noten kan eten???
 
Back
Naar boven