MuscleMeat

aankomen via shakes

Bezoekers in dit topic

uiteraard, ik heb al mn kleren moet verbranden na "First contact"
 
ben jij soms een ebony?
 
okey waar gaat dit nou over?
 
hahaha, merk ik ook.

bzzzzzzzzz ander onderwep!
 
ben ik weer:)

ik wil graag wat aankome, en ik lees hiero allemaal hoe dat moet enzo, en kwam die shake drankjes tegen. eentje van Mammoth weight gain enzo. ik wil er ook aan beginnen. maar ik weet nie welke het beste is

bn 173 weeg 60 kilo, moet zeker 10 kilos bij;)

en wat dacht je van mega massa 16000??? is die goed? of zijn er andere????

shakes kun je altijd ter aanvulling gebruiken.

eet veel pasta enz.!
:thumbs:
 
Ik ben begonnen met steeds het opvoeren van mijn eet patroon in week 1. week 2 ben ik om het uur een beetje gaan eten (1-2 boterhammen per uur)week 4 ben ik om de 2 uur gaan eten. week 6 ben ik omgegaan naar hetzelfde, afgewisselt door 3x per dag een warme maaltijd (flink rijst en dan ook echt flink met kip) daarna ben ik pas aan de gainer gegaan, dit om mijn te zorgen dat ik boven op me eten extra cal binnen krijg.

Ik gebruikte mammoth en nu Mutant mass.
 
Ik heb zelf Mammoth en erg tevreden over , met vr.gr. gerrit
 
ik heb een vraagjee. hoe kun je je kcal verbruikings perdag uitrekenen???
 
ik vind die shakes (zeker nu in vakantieperiodes) onzin.
Post je voedingsschemaen zet je op 3000 calorien. Kom je niet aan ga dan op 3500 enz...

+1
 
wat eten jullie elke dag??? ik wil graag daitals leze:P dan kan ik er iest mee zodat ik mijn schema kan aanpassen.


wat vreet jij op en dag dan
 
..iedereen kijk het filmpje de oude bok op you tube haha,, smoke crack !
 
shake's

hey,ik gebruik al een half jaar shake's en train hard ik heb nu een six pack (kreeg ik best snel was best wel tenger)maar me linker buikspieren zijn een beetje grooter gegroeid is dat erg of maakt het niet zo veel uit.

en hoe plaats je eeen afbeelding (een avatar)ik krijg dan de hele tijd this is not a valid item

groeten axel
 
hey,ik gebruik al een half jaar shake's en train hard ik heb nu een six pack (kreeg ik best snel was best wel tenger)maar me linker buikspieren zijn een beetje grooter gegroeid is dat erg of maakt het niet zo veel uit.

en hoe plaats je eeen afbeelding (een avatar)ik krijg dan de hele tijd this is not a valid item

groeten axel

Zie je nou, ik zei het je toch, die shakes zijn MAGISCH!!!!

trouwens, 15jr en een 6pack kan maar 1 ding betekenen,

Mothafokkin' skinny ecto
 
Zie je nou, ik zei het je toch, die shakes zijn MAGISCH!!!!

trouwens, 15jr en een 6pack kan maar 1 ding betekenen,

Mothafokkin' skinny ecto
Idd :D
 
ohya die blokes ik heb er geen en moet ze niej :P Je moet aankomen via voedsel als dat niej lukt yah doe dan andere sport.
 
Back
Naar boven