MuscleMeat

aankomen via shakes

Bezoekers in dit topic

hoe is je voedingsschema? hoe vaak eet je op een dag?

en dan shakes gebruiken ter aanvulling

+1


niet shaken, maar eten verdoemme :D
 
ohya die blokes ik heb er geen en moet ze niej :P Je moet aankomen via voedsel als dat niej lukt yah doe dan andere sport.

mijn voedingsschema:

8:Shake
10:Shake
12:Shake
15:Shake
18:Shake + boterham
21:Shake

ik maak de beste gains van mn leven, zie zelfs al 1 blokjuh

ik heb dit voedingsschema van een jongen gekregen op superdudes.nl die vet gespierd is, je ziet al zn blokjes en hij weegt ook vet zwaar, iets van 80kg ofzo d8 ik bei 1 meter 92.

Als jullie nog tips of opmerkingen hebben over mn voeding laat het maar weten, al verwacht ik dat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn voedingsschema:

8:Shake
10:Shake
12:Shake
15:Shake
18:Shake + boterham
21:Shake

ik maak de beste gains van mn leven, zie zelfs al 1 blokjuh

ik heb dit voedingsschema van een jongen gekregen op superdudes.nl die vet gespierd is, je ziet al zn blokjes en hij weegt ook vet zwaar, iets van 80kg ofzo d8 ik bei 1 meter 92.

Als jullie nog tips of opmerkingen hebben over mn voeding laat het maar weten, al verwacht ik dat niet.

wooow nice dude, en waar heb je die shake gehaald?
 
die jongen van sd.nl kan z3 via via uit rusland halen, hij wil ook niet pcies zechen wat erin zit, zit geen label op de emmer, maar ze werken kei goed!
 
die jongen van sd.nl kan z3 via via uit rusland halen, hij wil ook niet pcies zechen wat erin zit, zit geen label op de emmer, maar ze werken kei goed!

kan je mij ook wat fixxen? ik wil namelijk ook een beeeeest worden
 
kan je mij ook wat fixxen? ik wil namelijk ook een beeeeest worden

ik mag eigenlijk niet doorvertelluh dat ik die shakes heb omdat dan iedereen opeens gaat groeiuhn enzo..
 
ik mag eigenlijk niet doorvertelluh dat ik die shakes heb omdat dan iedereen opeens gaat groeiuhn enzo..

Ik wil eigenlijk ook wel zo'n shakeje? DAMNIT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee want ik zeg toch niet waar ik ze vandaan heb.

mn dealer stan is er niet meer, dus ik moet sowieso andere dealer zoeken.
 
Back
Naar boven