XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

hahahahah :roflol:

Lol, chick die ik ken hier uit het dorp is net gebeld door politie omdat ze ook een project X feest gepland had 6 oktober. Gingen alleen wat tweets over rond etc. , oftewel politie is nu ineens voorzichtig as ****.

als er 1 miljoen schade is gelopen wat denk je zelf

Geen idee of ik keihard achter loop, maar las vandaag in de krant dat er ook Project X Hoorn was.

Echter was hier bijna/niemand en wel ME eenheid waardoor nu paarduizend euro onnodig kosten is.
Dit wordt verhaalt op de dude die twitterde dat er een Project X Hoorn zou zijn.
Hij was al opgepakt en moest onder dwang zijn tweet verwijderen op school, meer weet ik niet.

:o Als dat waar is hoop ik dat ze die kneus ook verantwoordelijk houden.

Hobson kreeg van de familie van Merthe het verzoek het evenement van Facebook te verwijderen, maar hij weigerde dat. In een antwoord op dat verzoek van de familie postte Hobson ondermeer de woorden 'Eat Shit'.

baas :roflol:

bron:http://www.nu.nl/binnenland/2920103/leger-had-rellen-haren-kunnen-voorkomen.html

Wat een achterlijke teringmongolen. Doodstraf. En dan niet met een spuitje, nee met een tegel net als diegene die vent mishandelde.

Waarom met een tegel? Gooi hem gewoon bij de leeuwen vlak nadat je de leeuwen eten hebt gegeven. Op die manier heeft hij een paar dagen om zich te verschuilen in dat verblijf totdat die beesten honger krijgen en de pret begint.

oh niet dit weer

inb4 1000 manieren om iemand dood te krijgen volgens dbb warriors

Terug
Naar boven