MuscleMeat

Aanraking met politie? en waarvoor?

FuzZyBeeR

Advanced Bodybuilder
Waardering
33
Ik vroeg me af of 1 van jullie wel eens met de politie in aanraking is geweest en zo ja.. Wat heb je uitgevreten? Geen grote verhalen, want praatjes vullen geen gaatjes.

ikzelf: Natuurlijk het bekende lampje op de fiets en wildplassen. Tot nog toe geen bekeuring voor te hard rijden *klop af* :D

en dan nu .. NEXT!! ;)

vissen zonder vergunning toen ik verdomme 9 was :(

Wildplassen :(

Sinds ik volwassen ben nooit, daarvoor eenmalig.

Wildplassen, stond met m'n dronken harses tegen het raam van een chinees restaurant aan te zeiken. :o

Opgepakt op een levensgrote camping samen met mijn maat in Frankrijk, op verdenking van verkrachting/aanranding. Is leuk als je ineens afgevoerd wordt van een camping met een groep agenten om je heen en 2 gemuilkorfde honden waarna je een halfuur in een hok wordt gezet met een lamp op je kop terwijl 'r allerlei niet engels sprekende franse agenten tegen je aan gaan staan te blaffen. We gingen enkel wat bier halen in onze stacaraven voor de rest van onze maten op het strand want die was op. Bleek er op hetzelfde tijdstip ergens in de duinen een meisje te zijn lastig gevallen. :mad:

Ik heb een relatie gehad met een vrouw in Zuid-Frankrijk, zo'n 2 jaar. Ben er talloze keren met de trein heen gegaan waarbij ik verschillende keren als enige in de treincoupe m'n tassen moest laten legen door agenten. Ik heb een donker uiterlijk (half pinda) en het was net na 9/11. Bovendien had ik lang haar en vaak een ongeschoren uiterlijk waarbij ik een lange jas droeg die tot over m'n knieen viel. Een keer zelfs meegenomen naar Marseille voor een full onderzoek op een of ander bureau. Ik kwam aan op station St Charles in Marseille en werd door 4 (!) undercovers staande gehouden, moest meerijden naar een politiestation voor een onderzoek. Fijn in je blote reet in een of ander hokje gefouilleerd worden etc. :mad:

genoeg snelheidsboetes gehad. eerst met de scooter en dan nou met de auto.
En nog is een keertje omdat mijn hond een man had gebeten. Wat trouwens zijn eigen schuld was.

Ben ooit eens aangereden door een ouwe vent op een brommer... toen kwam de politie. Telt dat ook? :o

Mijn fiets was nog heel en ik had niks. :P En ik had voorrang. :D

ja gewoon 30 gulden he!

Ik viste ook nog met levend aas en dat hadden ze gelukkig niet door anders was ik helemaal de lul geweest

Nee en ik ben allochtoon, dus kom maar op met die karma!

- drugsgebruik (coke)
- drughandel (200 xtc)
- bendevorming (voor dit stond ik nationaal geseind :o )
- autodiefstal (joyriding)
- doodsbedreigingen
- flits boetes (1000 E in totaal)
- vluchtmisdrijf van 30 min met allerhande zware overtredingen
om weg te komen :D
- bumperkleven (was ff agente in burger aan het opjagen :o )
- witte lijn overschrijden
- massa's parkeerbonnen

Dit zijn zo de zaken waar ik voor beboet/gestraft ben.
Ik zal er wellicht nog vergeten zijn
:D

je zult zeker wel kapot schamen, Chapeloere? :)

Chapeloere zei:
- drugsgebruik (coke)
- drughandel (200 xtc)
- bendevorming (voor dit stond ik nationaal geseind :o )
- autodiefstal (joyriding)
- doodsbedreigingen
- flits boetes
- vluchtmisdrijf van 30 min met allerhande zware overtredingen
om weg te komen :D

- bumperkleven (was ff agente in burger aan het opjagen :o )
- witte lijn overschrijden
- massa's parkeerbonnen

Dit zijn zo de zaken waar ik voor beboet/gestraft ben.
Ik zal er wellicht nog vergeten zijn
:D

ik zeg nix:o

en wat heeft spiertje16 op zn kerfstok staan?:D

wtf hebbe hier corleon's grotere broer :D

Terug
Naar boven