Fitness Seller

Aanraking met politie? en waarvoor?

mijn vrienin is agente, ik kom er dus dagelijks mee in aanraking! lekker hoor

vroeger ook wel eens:

verkeersspiegel gemold met erwtenschieter....

Haha ok "Chunky".

Verboden wapen dracht:o

Mars zei:
Kale is het type dat je snachts nog weleens tegen kan komen als die uit iemand zijn tuin een tuinkabouter aan het wegslopen is om die vervolgens ergens door het ijs te gooien.

haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.

BAH geen wonder dat de wouten je wel kennen ;) Je bent gewoon een etter :D

ik ben rustiger geworden, maar ik was idd een enorme etter.

heil KaLe:bow:..de man die weet wat leven is:D

Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.

KaLe zei:
Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.
Dat had ook iemand gedaan bij mijn nichtje van 9 (toen was ze 6 jaar). Heeft ze nog serieus trauma's van :D haha best zielig eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:

:D ownage :D :meal:

KaLe zei:
:roflol::roflol::roflol:

ik was vroeger wel een etter..diverse keren Halt gehad
vechtpartijtjes
graffiti
fietsen pikken

tegenwoordig heb ik alleen verkeersboetes

laatst geflitst met 196 km/u
.....€ 465,-boete....:o

KaLe zei:

:roflol: zijn geweten begint te knagen.

Maak je niet zo druk Kale, die persoon heeft er vast ook smakelijk om kunnen lachen. Worden ze BTW hard van ook.

of een shit load of pizza's laten bezorgen bij leraren...in de tijd dat de pizzabezorgers nog geen nummer herkenners hadden..:D

Ik heb vroeger ooit mensen uit een woonwijk verderop opgebeld alsof ik een woordvoerder was van een buurtcommissie die tot stand is gekomen om het burengerucht zogenaamd geproduceerd door de betreffende persoon aan de telefoon aan de kaak te stellen, van die huisvrouwtjes 'MAAR IK BEN ME HELEMAAL VAN GEEN KWAAD BEWUST' en dan in naam van de buurtcommissie nog bozer worden dat het afgelopen moet zijn tot ze gewoon gingen janken aan de telefoon.

Vrij schofterig achteraf ja.

Diverse snelheidsbonnen tot 50 km te snel.

Mijn eerste vriendinnetje gaf me de bons (ik was 17 of zo) en toen heb ik haar getreiterd tot ik op het politie buro ontboden werd. Bij mijn volgende exen heb ik dat maar niet meer gedaan.

Paar diefstalletjes (een willekeurige fiets "terugjatten" en zo) zonder gevolgen...

Een telefonische bedreiging zonder gevolgen...

...dat was het wel.

Verkeersboete's

getuige bij overval

toen ik klein was 1x pedo achter mij gehad, nu zou ik hem in zijn kloten stampen (is niks gebeurt hoor, haalde zijn spel boven en ben gaan lopen met mijn maten:rolleyes: )

En één ding waar ik spijt van heb : boete van 1500€ wegens rellen op het voetbal, 2 uur cel en 4 jaar stadionverbod (dat eind maart gedaan is:D ).

grtz

Laatst bewerkt:
ik vind het verdacht stil rond spiertje16...:D teveel fietsen gejat in het verleden?:p

j/k

ik weet dat je zit mee te lezen gab...:D

Terug
Naar boven