chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:Kale is het type dat je snachts nog weleens tegen kan komen als die uit iemand zijn tuin een tuinkabouter aan het wegslopen is om die vervolgens ergens door het ijs te gooien.
KaLe zei:haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.
Je bent gewoon een etter 
Dat had ook iemand gedaan bij mijn nichtje van 9 (toen was ze 6 jaar). Heeft ze nog serieus trauma's vanKaLe zei:Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.
haha best zielig eigenlijk.KaLe zei:Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.
ownage

KaLe zei:Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.

KaLe zei:Waar ik echt spijt van heb. Is dat ik ooit zo'n aanplakbiljet met daarop een vermist konijn heb meegenomen en daarna de voicemailbox van de eigenaar volgeluld dat z'n konijn zo heerlijk smaakte en dat ik de botten per post op zou sturen. Daar heb ik echt serieus spijt van.
zijn geweten begint te knagen.
)
).RobertHosper zei:ik vind het verdacht stil rond spiertje16...teveel fietsen gejat in het verleden?
j/k