XXL Nutrition

Aanraking met politie? en waarvoor?

Gekke Gijs zei:
IK pisde vroeger wel door brievenbussen op het deurmatje! :)

hehe ik ken het. Een keer in een discotheek ben ik even naar buiten gegaan met een paar gasten. Toen gingen we ook door brievenbussen pissen. Allemaal leuk en lachen, maar we kwamen die discotheek niet meer in. Ze hadden ons op de camera door de brievenbussen zien pissen.

Vorig jaar nog 3 boetes in nog geen twee weken tijd gehad. Voor:

56 km/uur rijden ipv de toegestande 50 :rolleyes: (30 euro)
omdat ik met mijn biertje 3 meter te ver bij het terras vandaan stond :rolleyes: (50 euro)
omdat ik met mijn fiets over de stoep fietste :rolleyes: (25 euro)

Wat boetes gehad op de brommer en met de auto. Keer politie aan de deur omdat ik strijkers (vuurwerk) afgestoken had, was toen gelukkig nog erg jong, 12 of zo dus het bleef bij een waarschuwing. Verder nog wat waarschuwingen omdat ik en vrienden altijd buiten rond hingen op plaatsen waar je niet mocht komen. Tot ik 16 was ofzo wel wat kattenkwaad uitgehaald tot het met carnaval jaar of 6 geleden uit de hand liep. Vandalisme en een totale schade van 20.000 euro. Toen nachtje op bureau door moeten brengen en mijn vrienden ook. Heeft me uiteindelijk iets van 1900 euro gekost, andere vriend moest zelfs 6400 betalen. Sindsdien heb ik het helemaal afgezworen en nooit meer gekke dingen gedaan.

Ik begrijp niet wat ze er zo leuk is om andermans eigendom te vernielen.
Je hebt er hard voor gewerkt en dan komen ze het ff vernielen.
Triest

Terug
Naar boven