Fitness Seller

Aanraking met politie? en waarvoor?

ja enkele zaken

maar ik zeg het lekker niet :P

Nooi, 1 keer een waarschuwing voor roodrijden:D

Middelvinger naar de politie :o

ik heb wel een strafpunt op dbb

telt dat ook :P

carbid schieten, op parkeerplaats tegen over bejaardenhuis, middenin het dorp. Was week voor oud en nieuw ofzo en politie had het over halt enzo, nooit meer wat van gehoord:o

Enkele keren voor drugs(coke,pep&xtc), 1x op de brommer die te hard ging.
Na me 18e nooit meer :)

Heb me leven verbeterd :D

• Topic Starter Topic Starter
bascross zei:
carbid schieten, op parkeerplaats tegen over bejaardenhuis, middenin het dorp. Was week voor oud en nieuw ofzo en politie had het over halt enzo, nooit meer wat van gehoord:o

:D Doe je dat carbid schieten toch niet goed ;) Altijd scannertje meenemen ;)

wildzeiken, bouwkeet heffen, openbare dronkenschap, vechtpartijtjes... de kleine dingetjes. K*tdrank.. !

Toen ik met bodybuilding begon ben ik van de straat gebleven
en heb dus ook geen last meer gehad van de cops.
Dus eig heeft bodybuilding wel een brave jonge van mij gemaakt ...
waar ik me nu eerder schuldig aan maak is met iemands vrouw
ligge palen :D
Dat gaat ooit es mijn dood worden denk ik
hehe

Met de scooter 2 keer, 1 keer rollerbank en de andere vond meneer de motoragent dat ik door rood reed, terwijl hij aan de andere kant van het kruispunt stond en dus niet op mijn verkeerslicht kon kijken. Die boete van het rode licht heb ik ook nooit binnengehad.

1 keer zonder de scooter, voor vernieling, wat ik niet eens gedaan had, hé DvO? :D Kwamen met ze 2en naar me toe en deden nog handboeien om ook :D Was onwijs dronken, verzette me niet eens, zei alleen dat ik niet mee ging. Moest toen naar het bureau in z'n hokkie zitten. Heb daar 3 uur gezeten ofzo, apen.

Dat met die bouwkeet heffen was trouwens wel grappig. Ze kregen natuurlijk de melding binnen dat een of andere kale gek een hele reeks reps zat te deadliften met een bouwkeet. Zonder dollen 4 wagens om mij heen en 8 agenten. Briljant! :D

De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassen :D Deze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).

Ik ben nu overigens vrij bekend bij de politie. Ze noemen me zelfs bij mijn naam. Ik krijg nooit een boete als ik weer eens een blik pils op zit te zuipen op de grote markt. "Verstop dat blik en ga een eindje verderop drinken" of "Drink snel op of gooi em leeg en gooi dat blik in de prullebak". Terwijl nog geen 2 minuten daarvoor een maat van me een boete voor wilddrinken heeft gehad :D

heb geen strafblad, maar heb wel voor moeten komen..

euhm, met mn scooter had ik altijd gezeur met de politie..
toen ik jong was had ik een keer wat gestolen en toen moet ik naar HALT (meteen nooit meer gedaan:p)..
pasgeleden nog een bekeuring voor zonder licht.. oh ja en ik had een bekeuring gekregen voor geluidsoverlast, maar dat was eigenlijk alleen omdat ik tegen een politie agent zei dat 'ie wat nuttigs moest gaan doen..
en nog wel meer dingen, maar geen grote verhalen, want als ik daarvoor ben ik nooit opgepakt :cool:

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassen :D Deze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).

Ik ben nu overigens vrij bekend bij de politie. Ze noemen me zelfs bij mijn naam. Ik krijg nooit een boete als ik weer eens een blik pils op zit te zuipen op de grote markt. "Verstop dat blik en ga een eindje verderop drinken" of "Drink snel op of gooi em leeg en gooi dat blik in de prullebak". Terwijl nog geen 2 minuten daarvoor een maat van me een boete voor wilddrinken heeft gehad :D

de echte rasalcoholist :)

KaLe zei:

:bow:

Kale is het type dat je snachts nog weleens tegen kan komen als die uit iemand zijn tuin een tuinkabouter aan het wegslopen is om die vervolgens ergens door het ijs te gooien.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je KaLe opnieuw punten kan geven.

Mars zei:
Kale is het type dat je snachts nog weleens tegen kan komen als die uit iemand zijn tuin een tuinkabouter aan het wegslopen is om die vervolgens ergens door het ijs te gooien.

:roflol:

Terug
Naar boven