koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bascross zei:carbid schieten, op parkeerplaats tegen over bejaardenhuis, middenin het dorp. Was week voor oud en nieuw ofzo en politie had het over halt enzo, nooit meer wat van gehoord![]()
Doe je dat carbid schieten toch niet goed
Altijd scannertje meenemen 
Kwamen met ze 2en naar me toe en deden nog handboeien om ook
Was onwijs dronken, verzette me niet eens, zei alleen dat ik niet mee ging. Moest toen naar het bureau in z'n hokkie zitten. Heb daar 3 uur gezeten ofzo, apen.
Deze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).
)..
KaLe zei:De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassenDeze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).
Ik ben nu overigens vrij bekend bij de politie. Ze noemen me zelfs bij mijn naam. Ik krijg nooit een boete als ik weer eens een blik pils op zit te zuipen op de grote markt. "Verstop dat blik en ga een eindje verderop drinken" of "Drink snel op of gooi em leeg en gooi dat blik in de prullebak". Terwijl nog geen 2 minuten daarvoor een maat van me een boete voor wilddrinken heeft gehad![]()

KaLe zei:De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassenDeze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).

Mars zei:Kale is het type dat je snachts nog weleens tegen kan komen als die uit iemand zijn tuin een tuinkabouter aan het wegslopen is om die vervolgens ergens door het ijs te gooien.

Rrrrrrrrrrrrrrapetime misschien?koetje zei: