XXL Nutrition

Aanraking met politie? en waarvoor?

spiertje16 zei:
Haha nee sorry man schaam me ervoor:o
Waren trouwens 2 recherche leden die me aanhielden en niet agenten

je wilde gewoon een bom leggen he?:mad: :whip:!!!
geef het maar toe...jongste lid van de jihad:D

op het politiebureau echter gaven ze je de keus...OF een standrechtelijke executie dmv nekschot...OF je inlijven in het politiecorps, waardoor je gebrainwashed werd om je in te zetten voor het nederlandse rechtsysteem:D

heerlijke fantasie heb je ook hospertje :roflol:

ik bekeuring met auto, er was toevallig een controle, en ik had voor de eerste keer mijn rijbewijs niet bij me.. (heb m altijd mee) want moest ff snel iemand wegbrengen..

ik heb over een tijdje een rechtzaak.
heb vorig jaar een ongeluk gehad met mijn brommer waarvan ik meende dat die nog verzekerd was maar hij was er 1 dag over heen! het was trouwens mijn reserve brommer want mijn goede brak de remkabel van toen ik net weg reed. helemaal geen erg in gehad dat die andere brommer weleens niet verzekerd was.
tijdens het ongeluk reed ik op een voorrangsweg en kwam er een vrouw op de fiets die zonder te kijken over stak en ik er dus niks aan kon doen, raakte ik haar voorwiel waarbij ze ten val kwam. ze had iets gebroken en moest geopereerd worden.
na een tijdje kreeg ik een brief dat ik voor 100% aansprakelijk werd gesteld voor alle materiele en emotionele(**** op man) schade...
na bijna een jaar verder hebben hun toegegeven dat ze zelf fout is en eisen ze nu 50% van alles. mijn advocaat is het er niet mee eens en het wordt dus een keer een rechtzaak. want de enige reden dat ik moet betalen is omdat ik een bromfietser was en zij een fietser, ook al is zij 100% fout.
enige meevaller was dat er in de laatste brief van hun stond dat de schade 4500 euro was en er eventueel nog wat bij kon komen. maar ga er niet vanuit dat er nog een enorm bedrag bij zal komen.
maarja het is in ieder geval mooi klote.

Laatst bewerkt:
Net boete van 300euro in Duitsland < video auto volgde me... :grumble:

Daar hielp de radardetector niet tegen.. Reed 170 en je mocht er blijkbaar aar 80........

Maar sta wel op film :D

PreludE zei:
ik heb over een tijdje een rechtzaak.
heb vorig jaar een ongeluk gehad met mijn brommer waarvan ik meende dat die nog verzekerd was maar hij was er 1 dag over heen! het was trouwens mijn reserve brommer want mijn goede brak de remkabel van toen ik net weg reed. helemaal geen erg in gehad dat die andere brommer weleens niet verzekerd was.
tijdens het ongeluk reed ik op een voorrangsweg en kwam er een vrouw op de fiets die zonder te kijken over stak en ik er dus niks aan kon doen, raakte ik haar voorwiel waarbij ze ten val kwam. ze had iets gebroken en moest geopereerd worden.
na een tijdje kreeg ik een brief dat ik voor 100% aansprakelijk werd gesteld voor alle materiele en emotionele(**** op man) schade...
na bijna een jaar verder hebben hun toegegeven dat ze zelf fout is en eisen ze nu 50% van alles. mijn advocaat is het er niet mee eens en het wordt dus een keer een rechtzaak. want de enige reden dat ik moet betalen is omdat ik een bromfietser was en zij een fietser, ook al is zij 100% fout.
enige meevaller was dat er in de laatste brief van hun stond dat de schade 4500 ruto was en er eventueel nog wat bij kon komen. maar ga er niet vanuit dat er nog een enorm bedrag bij zal komen.
maarja het is in ieder geval mooi klote.
Genaaid idd, altijd gezeik met die brommerverzekeringen. En zijn ze ook nog eens pleures duur:mad:

bascross zei:
Genaaid idd, altijd gezeik met die brommerverzekeringen. En zijn ze ook nog eens pleures duur:mad:
Verzekeraars zijn schoften:
je betaalt je de t*ring zodat ze je een paraplu boven het hoofd houden, maar zodra het begint te regenen halen ze die weg.

meisje van 11 gedoet en nu is ze zwanger, gelukkig ontkent ze te weten wie de vader is

uit Duitsland toevallig?

Ik krijg altijd een bewijs van goed gedrag mee voor mijn werkgevers, dus ik zal wel braaf zijn;)

2 keer opgepakt, een keer voor slopen en een keer vanwege een ruzie.

Daarnaast heeft de politie meerdere malen een poging gedaan om een boete te geven voor blowen op een openbare plek, maar daarvoor renden ik en mijn vrienden altijd weg.

• Topic Starter Topic Starter
nou lekker krap dan kom je rap ;)

KaLe zei:
haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.

IK pisde vroeger wel door brievenbussen op het deurmatje! :)

Paar keer aangehouden voor kleine overtredinkjes, zoals inhalen over doorgetrokken streep of te hard rijden. Meestal is dat dus alleen een acceptgiro'tje. Vorig jaar had ik er een van €300,=. Met de motor ga je namelijk iets sneller te hard.:D

Terug
Naar boven