Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wimmeke26 zei:Verkeersboete's
En één ding waar ik spijt van heb : boete van 1500€ wegens rellen op het voetbal, 2 uur cel en 4 jaar stadionverbod (dat eind maart gedaan is).
grtz

KaLe zei:Dat met die bouwkeet heffen was trouwens wel grappig. Ze kregen natuurlijk de melding binnen dat een of andere kale gek een hele reeks reps zat te deadliften met een bouwkeet. Zonder dollen 4 wagens om mij heen en 8 agenten. Briljant!![]()
KaLe zei:haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.
Grijpwijk zei:En maar klagen als je een keer een tikkie krijgt van een kamper...
Iemand half doodslaan vind ik geen geintje meer.Lauw zei:pis in je oog wel soms!?
ik ben 20 jaar dagelijks in aanraking geweest met de kit, mijn vader is pliesieagent.![]()

dj_phreak zei:ik heb eens een agent aangeraakt. Ik val op mannen in uniform.

spiertje16 zei:Het is juist omgekeerd
Nee ik ben wel een redelijke brave jongen ask oxgene maar![]()
spiertje16 zei:Het is juist omgekeerd
Nee ik ben wel een redelijke brave jongen ask oxgene maar![]()

Oxgene zei:Hahaha, vertel dan maar eens over de dag de politie je op kwam halen op school![]()

Oxgene zei:Hahaha, vertel dan maar eens over de dag de politie je op kwam halen op school![]()

Hehe kun je dat nog herrineren?Oxgene zei:Hahaha, vertel dan maar eens over de dag de politie je op kwam halen op school![]()

KaLe zei:Dat met die bouwkeet heffen was trouwens wel grappig. Ze kregen natuurlijk de melding binnen dat een of andere kale gek een hele reeks reps zat te deadliften met een bouwkeet. Zonder dollen 4 wagens om mij heen en 8 agenten. Briljant!
De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassenDeze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).
Ik ben nu overigens vrij bekend bij de politie. Ze noemen me zelfs bij mijn naam. Ik krijg nooit een boete als ik weer eens een blik pils op zit te zuipen op de grote markt. "Verstop dat blik en ga een eindje verderop drinken" of "Drink snel op of gooi em leeg en gooi dat blik in de prullebak". Terwijl nog geen 2 minuten daarvoor een maat van me een boete voor wilddrinken heeft gehad![]()

EricR zei: