AndroidHealthClinic

Aanraking met politie? en waarvoor?

:shake: gezete voor verdovende middele

• Topic Starter Topic Starter
wimmeke26 zei:
Verkeersboete's
En één ding waar ik spijt van heb : boete van 1500€ wegens rellen op het voetbal, 2 uur cel en 4 jaar stadionverbod (dat eind maart gedaan is:D ).
grtz

Oi pijnlijk die 1500 euro :D

Zeer pijnlijk maar de oproerpolitie was nog pijnlijker....

KaLe zei:
Dat met die bouwkeet heffen was trouwens wel grappig. Ze kregen natuurlijk de melding binnen dat een of andere kale gek een hele reeks reps zat te deadliften met een bouwkeet. Zonder dollen 4 wagens om mij heen en 8 agenten. Briljant! :D

Zo heb ik ook eens met een vriend een auto proberen om te gooien in een dronken bui. Gelukkig niet gelukt. Maar goed dat ik voor al die vandalisme geintjes nooit gepakt ben.

Verder wat gebruikelijke bekeuringen zoals snelheid, zonder helm rijden, zonder licht en voor bier drinken op straat.

Ook wel eens met de belgische politie in aanraking gekomen. Die was opgeroepen om ons met herdershonden en al van het park af te trappen. Was wel geinig met zn allen met onze tasjes in t busje en die wouten onze auto's van t terrein af rijden. Het idiote was dat ze het me in eerste instantie zelf wilden laten doen terwijl ik goed bezopen was. Toen nog een ijskoude nacht in de auto moeten doorbrengen.

1 keer maar echt met politie in aanraking gekomen. Waren uitgegaan en de BOB reed in mijn auto. Ik had besloten liever zelf uit te parkeren omdat die kerel een mong**l is. Toen al 2 auto's geraakt.
Daarna stond die mong**l stil op een helling op de parkeerplaats van een helling bij die discotheek. Moest ik weer het stuur overnemen. Ipv in zn 1 zette in mn in zijn achteruit en knalde tegen een auto op die achter ons stond te wachten.
Als ik de schadeformulieren had getekend was er niks aan de hand geweest maar dat weigerde ik kennelijk (weet er niks meer van). Toen politie erbij en toen ik uiteindelijk een paar uur later moest blazen was het nog een dikke 2 promille.
Gewoon bezopen een verklaring afgelegd die nergens op sloeg, hoefde de cel niet in. Daarna nog voor de rechter moeten verschijnen wat wel een interessante ervaring was en er met een rijontzegging + boete vanaf gekomen.

KaLe zei:
haha, eerder het type dozen met shoarma van alto's aftroggelen om deze vervolgens door een aantal brievenbussen te kieperen. Of door een open raam bij iemand naar binnen pissen, terwijl daar een gozer ligt te pitten.

En maar klagen als je een keer een tikkie krijgt van een kamper...

pis in je oog wel soms!?

:roflol:

ik ben 20 jaar dagelijks in aanraking geweest met de kit, mijn vader is pliesieagent. :)

niet? zinloos gepist.... :D

ik vond t altijd cool dat mijn vader van de pliesie was. Heb nog een foto van de Gelderlander waar mn pa met getrokken pistool (als je een walther p5 zo wilt noemen) en vest aan een bankgebouw inloopt ala Dirty Harry (hij kijkt ook heel erg steven Seagal-achtig op de foto :thumb:). Ik was toen 11 en in vergelijking met mijn pa was Rambo maar een slap doetje. :)

ik heb eens een agent aangeraakt. Ik val op mannen in uniform.

spiertje16 zei:
Het is juist omgekeerd:(
Nee ik ben wel een redelijke brave jongen ask oxgene maar:D

hug.png

• Topic Starter Topic Starter
ja nu willen we meer weten dus :D .. want aan deze informatie hebben we ook niet veel :D

Haha nee sorry man schaam me ervoor:o
Waren trouwens 2 recherche leden die me aanhielden en niet agenten

KaLe zei:
Dat met die bouwkeet heffen was trouwens wel grappig. Ze kregen natuurlijk de melding binnen dat een of andere kale gek een hele reeks reps zat te deadliften met een bouwkeet. Zonder dollen 4 wagens om mij heen en 8 agenten. Briljant! :D

De laatste keer wildzeiken was echt dom, maar ook hilarisch. Ik zou eerst een boete krijgen voor openbare dronkenschap (om 8 uur 's ochtends haha), waarop ik het voor mekaar had gekregen dat ik deze dus niet kreeg. Mijn maatjes nog even met die agenten ouwehoeren (waren 2 redelijk leuke dames). Opeens ging het licht uit en loop ik 5 meter van ze vandaan, haal me lul uit mijn broek en begin mijn zeik te lozen midden op straat. Zingend en wel! Tot ik achter mij hoorde "Hee, stop daarmee!!!" Ik snel mijn fiets opgeraapt en met me lul nog uit me broek weggerent. Ik pleurde natuurlijk met me bek bovenop mijn fiets en daar lag ik dan. Hup toch een boete.. wildplassen :D Deze heb ik nog steeds niet binnen (gebeurde eind augustus).

Ik ben nu overigens vrij bekend bij de politie. Ze noemen me zelfs bij mijn naam. Ik krijg nooit een boete als ik weer eens een blik pils op zit te zuipen op de grote markt. "Verstop dat blik en ga een eindje verderop drinken" of "Drink snel op of gooi em leeg en gooi dat blik in de prullebak". Terwijl nog geen 2 minuten daarvoor een maat van me een boete voor wilddrinken heeft gehad :D

:roflol: :D:D:D

EricR zei:
Sinds ik volwassen ben nooit, daarvoor eenmalig.

same here:

op m'n 16e aangehouden door politie.. we hadden met een groepje van 4 ruzie met een ouwe zatte kerel. Zei dat we naar zn huis moesten komen, dus wij komen eraan. Paar vrienden van mij stampen zn planten eruit. Loopt die kerel naar binnen en komt naar buiten met een paar bakstenen die ie naar ons begon te gooien.

10 min later hoorde we de politie met piepende banden aanrijden, wij hard wegfietsen en de politie volle gas achter ons aan.

achteraf kregen 2 van de 5 halt voor het vernielen van de planten. Ik en m'n andere 2 maten kregen niets :)

Terug
Naar boven