MuscleMeat

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Dit zou kunnen betekenen dat een van de schutters samen met vluchtelingen Europa binnenkwam, maar voorzichtigheid is geboden. Syrische paspoorten zijn immers erg gegeerd bij diegenen die proberen Europa te bereiken. Het is nog niet bevestigd of de houder van het paspoort ook effectief een van de aanvallers was.

Bron: detijd

beter openen sommige van die gasten wat nieuwe kebab tenten zodat ik niet zover hoef te lopen

Voorzichtigheid? Die proberen europa te bereiken? Ze bedoelen die in de duizenden met open armen europa binnen geleid worden en waaruit bekende militanten vrij rond kunnen lopen.. [Link niet meer beschikbaar] Waarvoor IS al tijden rekruteerd en waarschuwd dat ze strijders naar europa sturen. Maar laten we inderdaad vooral voorzichtig zijn in zulke uitspraken.

Goodnight Paris

Onschuldige, onbewapende mensen executeren met militaire wapens lijkt me toch wel de meest laffe daad die een mens kan plegen.

Organisaties als IS zien lafheid echter blijkbaar als opperste waarde en sleutel tot het eeuwige paradijs.

Wat ik niet begrijp is hoe je een ganse bevolkingsgroep kan wijsmaken dat je met een goedkope eigenschap als lafheid respect zou kunnen verdienen bij een god.

Je moet toch wel erg dom en naïef zijn om daar in te trappen.

Om eerlijk te zijn scoren Amerikaanse drones toch wel hoger als het om lafheid gaat: internethelden met een joystick die oorlog aan het voeren zijn... En daarbij komen ook onschuldige burgers om.

En de Belgen kunnen er ook wat van. Eenderde van de wapens in het Midden Oosten en Noord-Afrika komt uit Herstal en is gemaakt door een Belgisch staatsbedrijf. De Belgen zijn zelfs zo laf geweest om wapens te verkopen aan Khadaffie; alles voor die paar rotcenten. Ik heb helemaal niks met moslimterrorisme, maar een aanslag op de fabriek in Herstal zou ik best kunnen rechtvaardigen door iemand die een geliefde heeft verloren aan wapens die willens en wetens door Belgen aan een gewetenloze dictator zijn verkocht. De figuren die daar werken en de Belgische regering hebben geen enkel normbesef door aan alles en iedereen wapens te verkopen!

IS heeft dus bepaald geen monopolie op lafheid.

Laatst bewerkt:
Gelukkig is dat bij reguliere bombardementen niet het geval.

Tuurlijk wel, maar dat is tenminste nog echt oorlog waarbij je als militair zelf enig risico loopt. Ergens met een joystick op een basis in de VS zitten is dat niet. Je kunt wel zeggen dat IS laf is door onschuldige burgers aan te vallen, en dat is ook zo. Maar de Amerikaanse militairen maken zich ongrijpbaar door met die drones te werken. IS heeft dus niet echt de optie om Amerikaanse militairen aan te vallen. Als ze die kans wel zouden hebben, dan zou het me niet verbazen dat ze daar voor zouden kiezen ipv onschuldige burgers in Parijs.

Die aanslagen worden niet gepleegd door diegenen die naar hier vluchten.

Nee, die randen alleen maar minderjarigen aan...
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...rig-meisje-aan-in-opvangcentrum-Bredene.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...elzoekers-randen-18-jarige-Almeerse-aan.dhtml
of verkrachten de poetsvrouwen die er moeten gaan werken...
http://www.gva.be/cnt/dmf20151017_0...ikt-door-asielzoekers-in-vluchtelingencentrum

Zeer DUIDELIJK dat dit allemaal zeer goed integreerbare personen zijn welke allemaal zullen bijdragen tot een betere multiculturaliteit en gaan werken voor ons pensioen...
Hoe blind kun je zijn...

30 jaar geleden was het hetzelfde met de marokkanen en zie wat voor moois het ons landje gebracht heeft.
Niet toevallig is er weer een link naar Molenbeek/Borgerokko.

Als JIJ een vluchteling wilt opvangen, geen probleem. Doe het dan in jou huis, met jou geld.
Succes ermee.

Als je een vluchteling bent, wees dan een beetje dankbaar dat je opvang krijgt, en ga niet liggen zagen omdat het eten niet culinair genoeg is.
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...rs-klagen-over-voedsel-in-opvangcentrum.dhtml

Laatst bewerkt:
En slechts tot pagina 2 ging het werkelijk over de aanslagen in Frankrijk...

Stel dat een "lone wolf" een aanslag zou plegen op een moskee met in zijn hand The Satanic Bible van Anton Lavey en terwijl deze erop los vuurt met een MP5 Inch'Shaitan zou liggen roepen.
Hoe lang denk je dan dat het zou duren vooraleer het Satanisme verboden zou worden... ? Boekverbranding, ...

Maar ook maar een kleine opmerking geven over de Islam, da's "not done"

Gelukkig is Allah toch niet zo groot als ze zelf denken: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ensen-vertrappeld-tijdens-hadj-in-Mekka.dhtml
Ga alsjeblieft nog wat meer (en zwaardere) stenen liggen werpen.

"And darling, just don't put down your guns yet,
if there really was a "God" here, he'd raised his hand by now"

Tuurlijk wel, maar dat is tenminste nog echt oorlog waarbij je als militair zelf enig risico loopt. Ergens met een joystick op een basis in de VS zitten is dat niet.

Ik snap je punt, maar het is ook enigszins naïef. Bombardementen zijn het favoriete middel van democratische leiders omdat ze daar (tegenwoordig) amper verliezen mee lijden.

Je ziet het nu perfect in Syrië & Irak, het enige wat westerse landen doen is bombarderen. Terwijl die oorlog met grondtroepen al voorbij zou zijn geweest.
'
Ik ben ook niet kapot van drones. Vooral omdat ik dan zo'n flapdrol als Rumsfeld zie verkondigen dat ze 'klinische precisie' hebben.

We zijn nooit streng genoeg geweest over (excessieve) bombardementen. Tijdens en na WWII hebben (sommige) westerse landen zich er herhaaldelijk schuldig aan gemaakt.

Als ze die kans wel zouden hebben, dan zou het me niet verbazen dat ze daar voor zouden kiezen ipv onschuldige burgers in Parijs.

Dat lijkt me stug, ze proberen ook een kloof te creëren tussen moslims en niet moslims in Europa.

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Heftige beelden

Op 02:15 zie je iemand die al een tijd half dood op de grond ligt te verkreupelen, iets doen op zijn telefoon. Waarschijnlijk afscheid proberen te nemen van nabestaanden....

Het wordt tijd om dit kankergezwel van de planeet te vagen.

Laatst bewerkt:
Een mens vraagt zich dan af hoe hij zelf zou reageren in zo'n situatie.

ben benieuwd waar de volgende aanval zal plaatsvinden ,

nog een paar aanslagen van dit niveau en dan zal de angst in Europa echt toeslaan.

(want dat moet je IS wel nageven daar zijn ze heel bedreven in)

dat er honderden of een paar duizend "stiekem " in Europa binnen zijn geslopen

hoeft nu niet meer afgedaan te worden als onzin en rechtse tokkie praat.

dit vond ik wel rake opmerking op GeenStijl:

Daarstraks Nic Robertson op CNN, die Saoudische bronnen aanhaalde. Vanaf januari waren de hoeveelheden terugkomende ISIS aanhangers zo groot aan het worden dat deze twijfelde of de Europese veiligheidsdiensten ze nog fatsoenlijk in de gaten kan houden. Het zou zomaar eens de informatie uit de commissie stiekem kunnen zijn waar Wilders zich zo druk over maakte.

head_pend_jervin | 14-11-15 | 20:55

Voorzichtigheid? Die proberen europa te bereiken? Ze bedoelen die in de duizenden met open armen europa binnen geleid worden en waaruit bekende militanten vrij rond kunnen lopen.. [Link niet meer beschikbaar] Waarvoor IS al tijden rekruteerd en waarschuwd dat ze strijders naar europa sturen. Maar laten we inderdaad vooral voorzichtig zijn in zulke uitspraken.

Goodnight Paris

Er zijn geen concrete bewijzen dat er strijders naar europa trekken. Die angst en kans bestaat, maar geen bewijzen.

Dat gezegd zijnde, de grenzen sluiten omdat er terroristen binnenglippen is geen goed idee en wordt ook zo beaamd door Merkel, das de eindbaas van eu.

Zo'n 99 rebellengroepen, waaronder het machtige Jaysh al-Islam, onderschreven een gemeenschappelijk communiqué waarin ze de aanslagen die werden opgeëist door Islamitische Staat (IS), streng veroordeelden. Volgens de groepen gaat het hier om "een aanval tegen de menselijkheid".

Volgens de rebellen was de gecoördineerde actie, die werd opgeëist door IS, "in strijd met de (islamitische) wetten en met de menselijke waarden".

Ze hebbe n zeker hun koran niet goed gelezen. Beter aan sommige dbbers hier vragen voor raad, zij gaan wel beter weten :roflol:

Idioot!

Tuurlijk wel, maar dat is tenminste nog echt oorlog waarbij je als militair zelf enig risico loopt. Ergens met een joystick op een basis in de VS zitten is dat niet. Je kunt wel zeggen dat IS laf is door onschuldige burgers aan te vallen, en dat is ook zo. Maar de Amerikaanse militairen maken zich ongrijpbaar door met die drones te werken. IS heeft dus niet echt de optie om Amerikaanse militairen aan te vallen. Als ze die kans wel zouden hebben, dan zou het me niet verbazen dat ze daar voor zouden kiezen ipv onschuldige burgers in Parijs.

Er zijn geen concrete bewijzen dat er strijders naar europa trekken. Die angst en kans bestaat, maar geen bewijzen.

Dat gezegd zijnde, de grenzen sluiten omdat er terroristen binnenglippen is geen goed idee en wordt ook zo beaamd door Merkel, das de eindbaas van eu.

Al zou zo'n parasiet vanuit Syrie met een gps tracker in z'n reet tot aan de plaats van aanslag gevolgd worden dan nog zien mensen zoals jij geen bewijs. Zo'n parasiet moet zich blijkbaar eerst met een bomvest voor je neus opblazen voordat je ook maar een beetje wil gaan twijfelen aan de zogenaamde goede bedoelingen van dit vies volk.

Terug
Naar boven